Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miltä se tuoksuu? Mulla tuoksuu semmoselle oudolle, vähän makeelle tms :o ja nyt on ollu taas pari kuivaa päivää ettei tuu mitää..

Oi, digiin komeat "raskaana" isänpäivänä :happy093

Lume turvotus ja ilmavaivat on niin raskautta, kun vaan voi olla. Nimim. joka iltainen rupsu :grin Kaikki muukin tosi kiva kuuluu raskauteen, niinku pukamat, ripsa ja kummalle haiseva/tuoksuva vv ja mitä vielä kaikkea muuta. Huh.

Mä just ajattelin kysyä myös silviltä että onko sulla samanlaista vv:tä :D ja Somalta myös :D en kestä mua niin naurattaa ( siis hyvällä ) !!!! ihana mimmu :D

ja tänään aamulla ei kuulunut telkkarista äänet sain kamalat itku raivarit oon kyl muutenkin aika äkkipikainen ja tunne ihminen :D

soma huomenna plussaat ;) niin ja se koira juttu on täysin mahdollista että johtuu siitä ;) toisenlaisissa äideissä ainakin koira reagoi siihen raskauteen ennenku äiti itse edes tiesi asiasta ihmetteli vaan ku koira käyttäytyy niin oudosti ;)

No meillä on töissä kans koira, ja työnantaja ihmetteli viime kuussa jo, kun se ei koskaan opi uusien ihmisten nimiä, mut kun siltä kysyy missä mä olen niin se alkaa haeskella ja tulee lopulta mun luo.. Muutenkin niin semmonen hellunen et tulee syliin jne.. Eikä tee sitä muutakuin työnantajan äidille, työnantajalle ja sen veljelle... Et ei edes koko perheelle..

Mä nostelen taas välillä, joutu nytkin pari sivua etsiskeleen... Mitään en silti mihinkään muuttele.

Testaajat:

Kiivilintu 1.11.
Ratamo 2.11
Toffee 6.11.
miemelia 7.11.
Soma 7.11.
Kyfi86 9.11.
pepeXXL 12.11.
@sukki 13.11.
Silv 14.11.
Larissa 15.11.
Pikkukakkosen Posti 16.11.
PikkuMinski 27.11.
Elli Etana?
Johanna...?
lucky87?
'muurahainen'?
Merink?
Aurinkoinen?
Pandakarhu?
Nuuhku?
DarkMimosa?
Jellis?
Sannuinen?
tirpukka?

( yht. 24)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Mira83, Harmony, elaffy, Elli28, Nennahh, mimi. Freyja86,SuNWay, Mimmu, Sabetti, jennnyy (43)

No oon niin pessimisti tuon plussan suhteen, mutta oishan se ihan hemmetin hienoa saada! :grin Pelottaa ja jännittää. Huomenna repeen liitoksista tuli plussa taikka ei .

Silv! Upeat viivat, ihan selvästi näki! Ja Mimille ja Freyalle onnet hyvistä ultrakuulumisista. :)

Täällä vaan odotellaan vielä hedelmällisen viikon alkamista. Blaah...

Silv, todellakin testat vasta sunnuntaina, oikein sopiva lahja isukille. <3

Pitääkin etsiä sellainen tilastokuva clomi raskautumisista. :)

:gen014Oi, täällä on plussia ja hyviä ultrakuulumisia. Ihanaa Se saa aina hyvälle mielelle.

Ja ikävä tätikin on vieraillut monissa paikoissa..

Käyn täällä aina jännäilemässä teidän kanssanne, joka päivä tulee luettua, mut harvemmin jaksan mitään kommentoida, ainoastaan "tykkää painikkeella tulee osaa otettua.

Mutta, mutta. Eilen oli ihka ensimmäinen ultra tässä raskaudessa.
Ja IHANAA, NYT VOI JO SANOA OLEVANSA RASKAANA !!
Jotenkin niin kovasti jännitti, että onko siellä mahassa oikeasti elämää..
:dance018Mutta mini-ihminen voi hyvin, oli n. viikkoa vanhempi, LA aikaistui 11.5. Eli huomenna perjantaina viikkoja 13+4.
Vatsa on kovasti yhtäkkkiä kasvanu, ja kohtu olikin jo navan yläpuolella. Ei kuulemma tavanmukaista muttei normaalista poikkeavaa, sanoi lääkäri. Rakennekysymys kuulemma, riippuen kohdun asennosta, edeltävistä raskauksista Ym..
Ja sain vahvistuksen myös tuntemuksiini, kun kysyin voiko oikeasti tuntea jo vauvan liikkeet, koska yli viikon olen niin tuumannut. Ha kuulemma erittäinkin mahdollista kun kohtu noin edessä<3
Eli vatsaa kasvatellessa puhallan kunnon plussapuhurit tänne kaikille.

Ja onnea jo plussanneille.

Gatusalle tsemppiä loppuraskauteen koettelemuksista huolimatta.

Silv, siinähän oli selvä plussa!!
:greet025

piitkästä aikaa täällä taas :) luin kevyet 100 sivua äsken, kesti 3 tuntia!!!

iiihania plussauutisia ja ultrakuulumisia!! Onnea mimi ja freyja <3 sekä elaffylle tuplaonnittelut! <3

gatusalle tsemppiä viimeisiin kuukausiin! malta levätä :)

pahoittelut negoista :(

on: niinhän täälläkin kävi, että kierto venyikin taas 40.. joten päätin nyt, että käyn aina välillä katsomassa teidän kuulumisia, mutta varsinainen yritys ja hoitoon hakeutuminen menee ensi vuoden puolelle, ehkä vasta reissun jälkeen joskus alkukeväälle.

Plussatuulia jokaikiselle <3

Mimi ja Freyja. Ihanaa, onnea hyvistä ultra kuulumisista.. :)

Silv. Varovaiset onnittelut ja viivalle vahvistumista... :)

Jos joku muukin oli plussannut niin Onnea miljoonasti..

Muille puhaltelen plussatuulia... :)

ihanaa iltaa naiset! Voisko joku neiti-näppärä laittaa minut tuonne listalle testaileen 26.11? :) kiitos etukäteen :)
Varovaiset onnentoivotukset Silv <3 Aivan mahtava isänpäiväylläri Kyl olisi Se digin tulos "pregnant"!

napailua: tänään kolahti postilaatikkoon mammaksi.fi:stä 30kpl raskaustestejä sekä pre-seed liukkari :) Ja veskin kaapissa odottaa cb:n digiovistestit..! Hyvin on siis taas valmistauduttu haamuviivojen saamiseen ja tädin saapumiseen. Pessimistihän pettyy, väitti sanonta mitä tahansa muuta :) Eli siltä ei säästy kuitenkaan, joten otetaan kaikki ilo irti tästä "välineurheilusta"! Sellaiselta Tää kieltämättä välillä tuntuu.

..ja hei, tost valkkarin hajusta kun on raskaana, Se on oikeasti tosi makea Se haju. Ei Kyl koskaan muulloin sellaselle haise, Never!

Jaa a tein tyhmänä sen testin... no oisko ollu kiinnitys yritys kun ei ainakaan silmiin ole tuo viivanpaikka näkynyt ja testissäkään näy enää kuin ennen laitan vielä entisen testin alas . :) :D

Liitteet

• 1415306612933.jpg
    1415306612933.jpg
    41.5 KB · Katsottu: 164
  • 1415306665870.jpg
    1415306665870.jpg
    38.7 KB · Katsottu: 149
  • 1415306743050.jpg
    1415306743050.jpg
    38.8 KB · Katsottu: 154
Takaisin