Paljon onnea Freyja ja mimi. JA silv, ihan selkeä + onnea,:) En tiedä lume mitkä lasit mulla päässä, mut eiköös tossa eka kuvassa ainakin ole haamu ja minusta aika selkeä. (kuva 933) näkyy ilman zoomia.:)sille vahvistusta.
Joo kyllä siinä joku on :D mutta ku ne ei näy silmällä :/ että onko tossa testissä valmiiksi se viivanpaikka vai onko se oikea "haamu" oireet olisi kyllä siihen suuntaan mutku mutku :D se oli kyllä n. 3h pidätyksellä
se on joka kierto sama homma aina testi ja tikku ja vauva ja olot ja tissit ja juilit ja vaikka mitä :D aina kuvittelee ties mitä oireita ja sitten täti saapuu :D mut jos ei nyt ni sitten ens kierrossa :)
Johanna ei oo muokattu :) kun kääntelin sitä valossa, välillä osu silmään jotain mutta ei kyllä mitään minkä katsomalla huomaisi ei oikein edes tihrustamalla. Toinen kuva on otettu sit salamalla :)
Lume toivottavasti vahvistuisi viiva. Minä kovasti zoomaamalla ja näyttöä kääntämällä sain kuviteltua kaikkiin kuviin viivat. Mutta taitaa vaatia vielä pari päivää että vähän helpommin tulkittavissa :D
Nyt kp18/29 joten mulle voi laittaa testipäiväks 20.11 (tädin pitäis kyl saapua ennen sitä) :)
Pikkuminski, kiitti vaan, kun tartutit tän näpräämisen.. mä kävin ostaa lankaa ja tein elämäni ensimäisen virkkuutyön! Vaaleenpunasen pienen tossun! :) tästä tää lähtee. Kohta on monet tossut ja sit joskus kun saa sen oman pikkusen niin saa sille pukea :D tai sitte käyn ostamassa nuken br lelusta..