Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en ylemmässä nähny mitään kun vähän puhelimella huono katsoa kun on niin tumma kuva mutta ala kuvaa ei tarvinnu edes aukasta isoksi kun viiva tuli silmille ;)

Lume: joo koitin vähä tahalteenkin siihen varjoo päälle ku toi meidän lamppu heijasti siihen pöydälle eikä tullu kun valkosia kuvia :D toista vähän kirkastin muokkausohjelmalla..

Gatusa, miehet... Exäni oli just samanlainen, sanoi aina tekevänsä jotain mitä olin pyytänyt. Lopuksi huomasin itse tekeväni kaikki kotona.
Mielenkiintoinen myrsky teillä. Jotenkin ei osaa kuvitella että täällä sataisi niin että ovesta tulisi vesi sisään. Mutta lunta täällä on tänään satanut. :)

Mäkin kirkastan ja muokkaan kontrastia aina noissa Tikkukuvissa et näkyy paremmin jos on jotain mitä näkyä :D

mut alahan nyt uskomaan ;) ei voi noin paljoa testi valehdella :)

Mutta tosta testistä on paljon myös niitä huonoja kokemuksia että näyttäis vääriä plussia. En halua olla ilonpilaaja.
Digiä kehiin!

Silv mäkin plussasin 3+2 aikanaan ja tosiaan sun iloks voin kertoa et paksuna ollessa puolet ajasta tuntui ku joku ois kohdun takaa tuikkinu puukolla suoleen eikä oo sisukset vieläkään ihan normaalissa järjestyksessä :P

Me tossa miehen kanssa illalla keskusteltiin, että kun noi clomit on syöty loppuun ja jos raskaaksi en ole tullut meidän yrittäminen loppuu siihen... Toivon todellakin että clomit auttaa meitä...

Mimi: no niin on! Siks en juhli ihan vielä ;)

Hmm.. Kannattaa kiukutella?? Mies soitti (bongas ipad minin torista ja lähti hakee seinäjoelta sitä) että oli ostanu mulle iphone 5?????????? Now i really dont understand... Mulla ei oo tämmönen tuuri ikinä???

muurahainen jossain näin sellaisen taulukon missä oli clomi kiertojen määrä ja prosentteina kuinka moni raskautui esim. ekalla kierrolla. mulla eka juuri takana ja jännää täällä :P

silv nyt tee lotto jo ;) ihana mies sulla tosiaan :)

Voi luoja nyt tuli Kamala testi himo.... ja kamala pissi hätä myös jos meinasin ni ainaki tunti pitäisi odottaa tai sit aamulla tai sit vaan pure hammasta ja sunnuntaina. ja mäkun lupasin teille olla pissaamatta :P :D

siis luoja että mua turvottaa ja pierettää tuntuu et maha on tiellä ihan. olo ku heliumpallolla

Takaisin