Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
harmony inshaAllah siellä menee kaikki hyvin ja saat kesällä pikkusen syliin :) juu no mä olin ekan kolmanneksen vuodelevos, sit sain elää vähä aikaa normielämää kunnes lääkäri määräs uudestaan vuodelepoon kipujen ja supparien takia, vieläki pitäs olla mut meni hermot ni on tullu tehtyy sitä sun tätä mut hyvä olo vaan on alhamdulillah. mä ku oon koneella harmony ni ei mulla mitää palloa ol mut veikkaan et liittyy siihe onko online vai ofline :)
mä aloin ottaa selvää miten vespan käynnistysnapin sais toimimaan ku meil ei toimi starttipainike, ei valot, ei varotussummeri. voi jee kuinka paljon oiski tehtävää, kysyin ukolta saanko kokeilla korjata ne. sit kysyin et tietääkö se onko vespan akku täyslatauksessa vai tyhjä, hän totes mistä hän tietää.

lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
Kaziska 4.10.
'muurahainen' 4.10.
DarkMimosa 5.10.
Ratamo 5.10.
Merink 5.10
PikkuMinski 6.10. (dpo 17-20)
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
Pandakarhu 13.10.
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Elli Etana?
Johanna...?
Kiivilintu?

( yht. 23)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Diku, Mira83, Harmony (yht.35)

Lisäsin itseni. Välillä olen käynyt viestejänne lukemassa, mutta olen nyt pitänyt ihan palstalomaa. Nyt meneillään kp 18/29 ja yk 14. Pienempää ja suurempaa juilimista mahassa ollut jo pari päivää, mutta tänään onkin juilinut todenteolla. Mielestäni ovulaatio olisi ollut taas jo kp 12-13 kieppeillä. Tiedä sitten mitä tämä kipuilu on.o_O

Sain jopa otettu itseäni sen verran niskasta kiinni, että yritin soittaa terveysasemalle lapsettomuusasioissa. Jonotin 40 minuuttua puhelimessa ja sitten jouduin luovuttamaan. Valitettavasti luvattua takaisin soittoa terkkarista ei koskaan kuulunut. Pitää yrittää joku päivä paremmalla ajalla uudestaan. Joten yllätti tuo jonotusaika puhelimessa, kun normaalisti käytän aina yksityisen sektorin palveluja.

vespa piaggio eli mein italialainen skootteri :) on tullu vuosien varrella korjattua ukon kans sitä useampaa otteesee moottorista lähtien kaikki :)

pandakarhu jopa oli jonot ja valitettavasti tk:sta ei aina soiteta takasin vaikka luvattas...inshaAllah saat yhteyden pian heihin kunnolla tai sit kokeilet neuvolaa jos sitä kautta pääsis tutkimuksiin.

Onnea rouviintumisesta Jellis!

PikkuMinski milloin testiä vai olitko testannu jo..?Menee asiat välillä vähän ohi :)

Voi Diku :sad001 Kovasti voimia sinne!

Gatusa muistahan lepäillä :D Sanoo ihminen jolle vuodelepo viime raskaudessa oli aika tiukkaa ;)

MadH meillä oli tirriäinen esikoisen työnimi :)

Merink mie en kyl näe viivoja mut mun lasit on aina niin paskaset et ei ihme :D jospa se sieltä vahvistuis :)

On. 27/26-28 ja mie en uskalla ees testata.Oottelen viel huomisen yli ja sit mietin.Mieluummin menkat ku aina se negatiivinen+menkat

Elli, meillä alkuun kopiteltiin tiitiäinen vs tirriäinen :D
Plussaa toivotan sinne kovasti!! Oliko sulla mones clomikierto menossa?

Harmony niinpä.. Oishan se kiva saada tietää että jos sielä nyt vielä sattuu joku olemaan niin että missä! Ja juu mä oon viel ihan hedelmällisessä iässä.. Isäntä nyt vaan kun täyttää kohta jo 36..

Madh. Voiko se olla enään yritys kiinnittymisestä koska tän on pitänyt tapahtua jo 3.9 olleesta oviksesta.. On kai sen jo ollu pakko kiinnittyä? Vai kauanko se kiinnittyminen sitten kestää?

Nuuhku, no siis huh, ei siis kiinnittymistä, vaan et oli jo kiinnittynyt muttei pysynyt -meinasin (aka. Varhainen keskenmeno...) :( sori, olinkin hukassa sun päivistä. Kauas sulla toi vuoto nyt onkaan kestänyt?

Elli, voi kun tulis teille nyt se plussa <3

Nuuhku ei sun miehelläkään oo viällä hättää! Kiinnittyminen tapahtuu usein sen 6-7 pvä hedelmöitymisen jälkeen! Ei se kyl kauheasti voi pidemmäksi mennä. Six tää sun tilanne onkin ihmellinen. Siis sulla oli nyt vuotoa eikö? Ja silti oli haamuja oliko näin? Voisiko olla kyseessä km?? Taikka valekuukautiset?? Mielummin tottakai jälkimmäinen..... Voi Nuuhku!!! Jos me täällä jo ollaan näin sekasin sun "oireista" mitenköhän sulla sit. Tsemppiä ja haleja täältä ❤️❤️

No kun mullahan oli menkat ja nyt sit pdottelin ovista ja larissan käskystä tein samalla sen r-testin...koska noi tissit on ollu vaan koko ajan niin kipeet.. Ja nyt on sit vuotanu eilisen ja tänpäivän..apuva.. Nyh mää lähren aksaileen että saan ees vähäks aikaa mielestäni :D

Onnittelut RVA Jellikselle :)
Missä Lucky luuraa?
Jonkun testissä oli haamu.vahvistumista lujasti haamulaiselle <3
Diku rypee luvalla tän päivän itsesäälissä.
Mietimme sitte siirrytäänkö vielä intensiivi hoitoihin vai yritetäänkö vielä näillä.
Gatusalle paaaaljon voimia ja tsemppejä <3 olet iltaisin ajatuksissani <3

Ihan hirveetä miten paljon raskauksia on menny kesken! Voimia! Samoin tädin kohdanneille!

Jellis tervetuloa takaisin!!

Ite tein digin tänää eka ei onnistunut, tuli vaan kirjan kuva, mä luulin et noi on idioottivarmoja tehdä. Tokasta tuli raskaana 2-3 ihan niin kun pitääkin! Vielä kaapissa on jemma et pystyy vielä varmistaan eteenpäinmenon vielä ens viikolle!

Diku, voi ei! Mie en voi uskoa tätä :( Isot halaukset sinne!

Nuuhku, täällä edelleen kyttäilen sun tilannetta. Milloin taas tarkistelet asiaa testillä?

PikkuMinski, etkö voisi jo kohta testata? :grin

Hitto te olette taas kirjoitelleet urakalla mun työpäivän aikana! Pomo on niin tiukka etten uskalla päivällä palstaa selailla :grin

Muokattu viimeksi:
kiitos tsempistä diku ja muut.

diku mä tiedän miltä toi tuntuu se on oikeest niin raastavaa etten toivois kellekää tota kokemusta.

larissa juu parempi ettei pomon läsnäollessa selaile liiemmin ettei tul ongelmia.

elli juu muistan lepäillä iha järkky väsymys pitää huolen siitä mulla. äsken just makoilin pari tuntia taas matolla mut en saanu unta...

niin joo ja en muista oonko kertonu mut aamulla sain kuulla että ukon veljen käly on sairaalassa synnyttämässä pikku tytärtään joka on saava kuulemma saman nimen ku mein neiti. onnea vaa heille mut oisvat jonku toisen nimen keksiä eikä ottaa mein valitsemaa nimeä, pahinta on et sit ukon veljentytär joka on esi-teini sano et ai te matkitte mun tätiä ni ukko oli sanon sille että kuule ei tasan matkita ku me valittii jo nimi edellisellä kerralla ja päätös on pysyny siitä lähin (se on onnekas etten mä siinä ollu kuulemassa ku se likka aukas suunsa). eli ennen ku sen täti ees paksuksi tuli. kerrottii nimiki jo ukon porukoille ja veljenpojalle aika alussa ennen ku nää yhet oli ees nimeä alkan miettiä joten ilmeisesti siellä on kerrottu mikä tulee nimeks mein tytölle ni heti ollaa otettu sama nimi. onneks ei ol tulevaisuudes samas koulus lapset inshaAllah.

Gatusa, käsittämättömän itsekkäitä noi sun miehen sukulaiset! Ketuttaa ja tulee paha mieli sun puolesta! :mad: Muutenkin olet kovasti ajatuksissa <3

kiitos larissa juu tässä maassa ihmisillä on tapana ajatella itteään ei muita. meki ku päätettii nyt että pidetää mein lammas hengissä ja astutetaa se että tulee karitsoi ni ukko oli kysyny äidiltänsä et saadaako vähä lihaa hein lampaasta ja tää ku ukoltansa ni isähä toteski että he mitää anna meille. eli eipä ol ääni muuttun sillä ihmisellä kellossa. mulle joka oon tottun siihe että perhe ja ystävyys tarkottaa yhteistyötä, toisista välittämistä jne. ni on hirveen vaikeaa siis ymmärtää ja hyväksyä ihmisten toimia tässä maassa. ihmiset tässä maassa pitkälti tuomitsee sut ulkonäön ja kulkuneuvon perusteella, jos pukeudet hienosti sulla on hieno auto, omakotitalo ja maata ni sulla on arvoa, jos asut vuokralla, pukeudut vaatimattomasti/normaalisti, käytät esim skootteria tai bussia liikkuaksesi ni sulla ei ol mitään arvoa tässä maassa. tässä maassaha viimesimmän tutkimuksen mukaan joka kolmas ihminen näkee nälkää. valtio ei tue vähävaraisia tai köyhiä eikä lapsiperheitä mitenkään. perheissä joskus on vastaava tilanne ku ukon perheessä eli porukka on toisiaan vastaan jopa jne.
ukon porukat on unohtan kuinka me hommattii alussa pitkän aikaa mun rahoilla heille ruokatarvikkeet, kuinka mun mies anto heille käteistä joka tuli mun vikasta tilistä ja kuinka me ollaa senki jälkee autettu heitä ruokien suhteen monet kerrat ja kuinka mun mies on kaikki nää vuodet ostan sille niit sisäelimiä ruuaks lihakaupasta että veriarvot pysyy hyvinä.

ja nyt tosiaa sit viel mun miehen veljen käly porukoinee menevät missä aita on matalin ja ottavat mein tytölle tulevan nimen.

Larissa kai sitäaamulla tarttee taas testi tehdä.. Tosin mulla on kyllä se hmmaslääkärinkin tosi aikasin aamulla.. Täytyy yrittää ennen sitätestata.. Tosin mitään en varmaan kerkee heti aamusta tänne päivittään.. :/ mutta heti kun sieltä pääsen :)

Takaisin