Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hello naiset!

Ihan huonoks menny tää ipodi kun ei toimi millään latauksen jälkeen....

Missäs tää juttu jatkuu kun kesäkuun keskustelu on hyvin hiljasta vielä ja raskaaksi 2014 on myös hiljasta.... Nyt oon ollu eilen illassa ja tänää aamussa niin en oo lukeen ehtiny teiän kuulumisia, Harmonylle ainakin hurjasti onnea plussasta!

Nuuhkulla ja sinullekin onnea viivan vahvistumisesta!

Miiiille tervetuloa!

Harmony siirry mun kaa eteenpäin seuraavaan ketjuun!!!!

Onko Nuuhkun tilanne edennyt johonkin suuntaan? Jännää!

Täällä oli päivän aikana tullut pienen pieni tippa verta valkovuodon sekaan. Eli? En kyllä laskee kk vuodoksi. Testiä tässä varmaan joutuu tekemään, jos ei ala kunnolla huomiseen mennessä. Tänään kp28/25-27. Tänään ei ole oikein ollut edes menkkaolo. Mutta toisaalta ei myöskään sellainen olo, että olisi raskaana..

Kp 19 oli tuhrua. Mitähän se on ollut, jos en ole raskaana? Tai jos ovis on ollut vasta silloin, on kyllä jäänyt täysin hyödyntämättä. Kovin on myöhäinen ajankohta ovikselle.

Mulla oli elaffy ovis viime kierrossa vasta kp 20 vaikka edellisessä se oli jo kp 12 :grin Mutta jos se oli sulla kiinnittymisvuotoa ja nyt on niukat valemenkat :wink

nuuhku, toivottavasti kyse olisi oikeesti vain valemenkoista, jännäilen mukana :)

Elaffy, itse luokittelen kp 1 alkavaksi kunnon vuodosta :)

Kylläpäs plussanneiden lista kasvaa hurjaa vauhtia :love7

Vielä kun pääsisi itse mukaan.... :wink

Ei oo tai siis vuoto jatkuu ja itse asiassa tuli muutama hyytymäkin.. Oksettaa nyt on todella huono olo..mistäköhän sais ostettua hiukasen kärsivällisyyttä ?;)

Voi teitä naiset! Ootte te kyllä ihan mahtavia! <3

Elaffy jatkaa plussa-aaltoa! ;)

Muurahainen minä en näe viivaa. Mut miten must tuntuu et mä en muutenkaan nää toisten haaleita viivoja? Varmaan pitäis mennä optikolle ku siitä on jo aikaa. :)

Muoks.enkä osaa jotenkin tulkita noita. Ox toi raskaus/ovis?? Sorry tyhmä pää ei muista missä vaiheessa sun kierto on.

Raskaustesti (liuska mallia vaan), tänää siis 30/28. ja yk 10. Kirjoitetaanko ne noin? :)

Heippa misukat pitkästä aikaa!

Olen niiin huono tänne kirjoittamaan (omistan vain tabletin, niin tämä näpyttely on tuskaa :D ), mutta luen aktiivisesti teidän juttuja ja tykkäilen niistä vaikka en ehdi paljoa kirjoittelemaan!

Plussia tullut paljon!! Ihanaa!!! Onnittelut kaikille! <3 <3
Ja sitten niitä huonoja uutisia, tätejä ja keskenmenoja :( voimia ja tsemppiä kaikille menetyksen kokeneille. Tiedän miltä se tuntuu :(

Ja pakko vielä kommentoida: täällä on tosi paljon savolaisia :D olen itse siis kuopiosta kotoisin (nyt 8 vuotta asunut helsingissä) ja neulamäessäkin on opiskeluaikana asuttu (ihan siinä pahamaineisen ostarin vieressä ;) ) . Huomenna olenkin itseasiassa tulossa kuopioon äitin helmoihin muksun kanssa!
KUOPIO <3

Ja sitten viimeisenä ommoo nappoo: tänään nt-ultra! Pikku-apina vastasi viikkoja ja kaikki muutenkin hyvin. Helpotuksen huokaus. Viikkoja nyt siis 12+3.

Pitäkäähän tytöt lippu korkealla ja plussia testeihin <3

ImageUploadedByVau Foorumi1412099746.484330.jpg

Harmony hyvin on viiva vahvistunut :)

Eihän tää miun pikkuinen oo enää pikkuinen. 5,5kk on nyt ikää ja harjoittelee konttausasentoa kovasti, vie itte puurolusikkaa suuhun ja päristelee niin, että sylki lentää. Kohtahan tää juoksee jo ovesta, päristelee mopolla, muuttaa kotoota ja en ees kehtaa ajatella missä on seuraavaks kontallaan ku alkaa tehhä itte pikkuisia kenties joku päivä :P Päivät on pitkiä, vuodet lyhyitä pitää niin paikkansa.

Mara: ihana ultrakuva ❤️

Täällä tuntuu tosiaan olevan paljon meitä savolaisia. :D mukava vaan...

Vitsit teillä on monella jännät paikat. Jos ja kun teette aamulla uudet testit tulkaahan heti näyttämään uudet testit tihrustettavaksi!

Elmiina, en edes tajunnu että sulla on noin pieni lapsi. Joko sä kuumeilet toista? :) no yritys pitää heti aloittaa että joskus tulee lisää lapsia. Itsekin haluan lapset lähekkäin!

Oikeastaan mä kuumeilen jo ainakin kolmatta... Siis yksi on vain nyt. Mutta ainakin kolmelle olis itsellä syli avoinna, ehkä useammalle. Mulla on tosi epäsäännöllinen kierto ollut aina ja oon näin vanhakin (30) niin en uskalla jättää enää myöhemmälle iälle. Kun ei ikinä tiedä, montako luoja suo, niin en ainakaan tietoisesti halua ehkäistä sitä toisen lapsen mahdollisuutta enää.

Kamalaa, kohta kaks vuotta sitten kun alettiin yrittämään tätä ekaa musta oli niin kamalan itsekästä, kun täällä toisilla oli jo pieniä lapsia. Ja sit ne vielä tuli ja meni ja plussas ja jatkoi odottajiin kun itsellä vaan yritys jatkui. Eikä siinä lopulta mennyt kuin yk9 asti, 7 kuukautta, mut ne oli elämäni pisimmät ja epätoivoisimmat kuukaudet. Kyllä mua on siunattu :) Nyt on ainakin epätoivo ohi ja tossa tuo pikkuinen nukkuu, kyljessä kiinni, jalat miun reiden päällä. Toinen on tervetullut heti kun hän päättää ilmoittaa tulostaan, vaan aika ihanaa on elämä nytkin.

Ihania ultrakuvia ja kuulumisia mara! Onnea!

Sorry pakko taas tulla päivittään tilannetta.. Olipa hienoo käydä koirien kans iltalenkillä kun puolesvälis matkaa hiipi yrjö suuhun.. Onneks ei ketään ollu mailla eikä halmeilla ja sain pidettyä kurkus niin kauan että se yksikin auto kerkes ohitte..mutta mitä hittoo tää ny sit?? Jotenkin en vaan usko että tää tyyppi on enää matkas mukana.. Mut miks varten nää raskausoireet vaan vahvistuu??

Takaisin