Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Elmiina oho sulla on kyllö vielä niin pikkuinen!!!! Oot oikeassa aika juoksee ;)
Maralle onnea nt-kuulumisista ja tsemppiä loppuodotukseen!
Muurahainen nyt sit testiä kehiin niin täällä jännäillään yhdessä ja siristellään ( tai toiv.on jo niin selvä ettei tarvii siristellä)

Minäkin joudun huomenna varmaan sen testin oikeasti kaapista kaivamaan. Nyt illalla oli pelkkä valkovuotoa, eikä mitään merkkiä tädistä. Kohdunnupukka on kova ja ylhäällä. Kaiketi. Jotenkin vain on sellainen olo, että ainakin viikko pitäisi vielä katsella, kun ei ole mitään oireita edes. Viimeksi ei kyllä ollut epäselvyyttä tilasta, sen verran oireili tämä tyttö.

Pettymys on valtava, jos yön aikana saapuu täti tai jos testi on negatiivinen. Jotenkin siihen on kyllä jo niin tottunut, mutta entä jos kahdeksastoista kerta toden sanoisi..

Anteeksi nyt vain tämä pelkkä omanapailu. Ajatukset eivät nyt irtoa muuhun.

Toivottavasti saat nuuhku pian asiaan selvyyden o_O digiä vaan kehiin, on ainakin varmin.

voi hitsiläinen kun jänskättää monen puolesta täällä:smiley-angelic001, mie niin toivon vahvoi viivoi kaikille!!! ..myös itselleni. Muutaman testin olen malttamattomuuksissani tehnyt, no okei, neljä, mutta siis pointtihan oli Se, että niissä ehkä vähän niinkuin saattais näkyä jotain.. Ja sit kun laittaa testit alekkain niin näkyy Kyl, et joku "haamujen esi-isien-appiukko" siun vahvistuu mit alemmas katsoo...mut huonost vielä kuvaa saa...
Mut jos aamulla antaa testi yhtään enempää epäilykselle valtaa, niin laitan sen Teil :3sometiirailtavaksi.

Muurahainen siinähän on 2 viivaa :) viivalle vahvistumista kovasti ja onnea matkaan <3
Mad sun elämä kuulostaa unelmalta, tuntuu että elät nyt parhaimpia aikojasi.. onnittelut siitä =) hienoa kuulla että jollain menee noin hyvin.
Gatusa kyllä sua nyt koetellaan, voi jeeveli :/ paljon haleja ja hyviä vointeja sulle ja koko perheelle <3 kohta nyytti on sylissä. toivon vain parasta sulle ja tietty koko perheelle. ei tuu heti mieleen yhtä rautaista naista kuin sinä.
Harmony onnea viivan vahvistumisesta :)
Nuuhku viivalle vahvistumista <3 :)
elmiina voin jotenkin samaistua ajatuksiisi tuosta kun ite haluaa tulla raskaaksi mutta näkee niiden muiden menevän tuhatta ja sataa jo toista kertaa samaa rundia läpi.. onpas aika mennyt nopeasti kun sun vauva on tuon ikäinen, pieni iso vauva <3
Mara onnea hyvistä ultrakuulumisista ja ihana on tuo kuvakin <3 :)

Oma napa: ihania plussia satelee, koska mun vuki? kp4/34-36 mut jos mennään 36 mukaan niin mun testaaminen olis 1.11 huh huh! siihen on sata vuotta.. tässäkin kierrossa menkat tuli yllättäen etuajassa ja onneks eivät ole olleet kauhean runsaat, pian jo ohi =)
luulisin että oon täysin raskaana jos mulla ei olis menkkoja kun käyn pissalla kokoajan, huimaa usein, mielialat vaihtuu sekunnin välein, maha pömpöttää jännästi, välillä iskee pientä päänsärkyä, jalat palelee..

Nuuhku : toivottavasti asiaan tulee selvyys pian. Kyllä tuo raskaudelta kuulostaa .. Yleensähän oireet helpottaa ja testissä viiva haalenee.

Elaffy : valemenkat. .. toivottavasti napukka pysyy kiinni. Mä pelkään kans täällä että millon paikat levähtää auki

Tirpukka: laita nuoki jotka jo tehny mää tahdon ainaki tiirailla. :D

On. Alamahaa pistää säteilee nivuseen ja siitä oikeaan alaselkään josta sisä reittä pitkin polveen asti. ???? Menkka jomot ja järkky selkä kipu muuttu tollaseks. Kohdun napukka napakka ja suu on tiukasti kiinni.... huomis aamulle ei oo lugea kun apteekissa ei ollu mutta ilta lugen saan normaalisti laitettua. Toivottavasti ei vaikuta mitenkään tuo yks. Mies laitteli viestiä töistä että millon puuhastellaan, niin sanoin suoraan mikä on tilanne ja että ennemmin kaipaisin läheisyyttä normaalilla tavalla... en haluis että tuonne nyt yhtään tökittäis millään ennen kun tilanne selviää. Ja ihan oikeasti ei kiinnosta... Lähinnä ärtynyt olen ollu tänäänkin. Mutta onneks on tää ryhmä, saa purkaa teille tuntoja. Ei tarvii ukolle sanoo niin pahasti. Eihän tuo oikein ehkä älynnyt sitä ku sit kyseli että eikö loppuviikostakaan. .. Kun en tiedä ni en tiedä. Kiva ku tulee kotiin, mutta ärsyttää jos oon kun persiille ammuttu karhu ni menee koko viikko pilalle. Toivottavasti se ymmärtää mun huolen.

Gatusa : mikä noista miehistä tekee aina sairaampia ku me naiset kipeenä ollessa. Voi luoja. Naiset kovasti kipeenä ni samat hommat tehdään silti. Miehellä vähän vuotaa nokka ni ovat täydessä vuode levossa eikä kykene mihinkään.

Muokattu viimeksi:
Joku jossain oli miettinyt hcg:n erittymisestä km:n jälkeen. Lueskelin hcg:sta joutessani kun ei uni tule silmään ja osui tällainen info.

"hCG häviää suhteellisen hitaasti (T1/2 22-23 tuntia), joten istukan täydellisen poistamisen jälkeen (esim. abortti) voidaan pieniä pitoisuuksia tavata n. 1 kuukauden ajan (tärkeää huomioida nykyisillä herkillä menetelmillä)."

Itse mitä mietiskelin tässä, mihin se perustuu että hcg erittyy yöaikaan enemmän. En löytänyt Googlelta vastausta. Osaako teistä fiksuista joku kertoa? :)

Mies ehtii lähteä töihin jo, mutta teille tämä on pakko jakaa. Kun on varma epäonnistumisesta, sitä onnistuu..

Mitenköhän sitä pysyy housuissa koiran aamulenkillä?

Liitteet

• 1412132706815.jpg
    1412132706815.jpg
    37.3 KB · Katsottu: 185
Onnea elaffy, tuplaviivathan sieltä pätkähti! :smiley-bounce015:smiley-bounce013 Ehkä mullakin on nyt mahdollisuus plussata, kun se sullekin suotiin viimein! :Heartpink

Nuuhku, testiä kehiin! :wink

Sannuinen, hcg:tä ei erity yöllä enempää kuin päivällä, mutta se vaan ei pääse laimenemaan kun yöllä ei tule juotua ja rampattua vessassa :wink Näin siis minä olen käsittänyt, korjatkaa taas tarvttaessa! :grin

Muokattu viimeksi:
Larissa, aina on mahdollisuus! Gatusa on sen minulle opettanut. :)

Uskaltaakohan sitä muutaman päivän odotella, vaikka ensi viikkoon, ennen kuin soittaa neuvolaan. Minun täytyy soittaa myös reumapolille, josta siirtävät ilmeisesti äitiyspolille seurantaan. Jos tämä tyyppi olisi sitkeää tekoa ja saisin sen lapsen vielä nippa nappa ennen kuin täytän 27. Se on ollut jotenkin sellainen takaraja itselleni jo vuosikaudet.

Onnea Elaffy ❤️

Nuuhku, sun tilanne on hirmu jännä! Toivottavasti selviää pian :)

Muillekin piti kommentoida, mutta johonkin ne kommentit katosi päästä :D luen kyllä ahkerasti kirjoittelujanne!

ihanaiset, rupesin miettimään, että missä vaiheessa kiinnittyminen tapahtuu ovulaation jälkeen?

onnea nyt ainakin elaffylle, haamulaisen minä ainakin nään kuvassa :) ja kaikille muillekin plussanneille onnittelut ja pahoittelut menkat/km:n kohdanneille:sad001
täällä ollaan kp23/31-33, tosin hiukan pohdiskellut jotta jos ei ole tärpännyt niin mahdollisesti kierto voi olla lyhyempikin jos kroppa hakee ns normaalia kiertoa...no ken tietää... oireita jos oikein hakemalla hakee niin veren maku suussa/tunne et hampaat tippuu, tekis mieli "jotain hyvää" mutta mikään ei sit kuitenkaan maistu (rasittavaa :rolleyes:) vatsa pullottaa/turvottaa ja mielialan vaihteluita. mutta niin, nämä kun kaikki voi toisaalta johtua vähän mistä vaan joten ihan rauhassa katsellaan tuonne ensiviikkoon :)
ja täällä myös päivittäin lueskellaan tätä mutta kommentointi on jäänynnä vähiin, terveisin myös yks "vanhus" :grin

Ihanaa Elaffy <3

Nuuhkulle ja Luckylle toivon selvyyttä epäselvään tilanteeseen. Pidän peukut pystyssä!

Mä oon myös miettinyt sitä että edelleen täällä vaan kuumeillaan vaikka voisi olla jo pieni sylissä. Usein sitä miettii et miksi jotkut onnistuu heti ja saavat vauvan syliin asti. Sitä kun ei tiedä mikä on elämän tarkoitus. Ehkä emme ole valmiita vanhemmuuteen vielä. Toisaalta toivoa tuo itselle se, että raskaus on mahdollista vaikka km on taustalla. Myös se että ekassa km raskaudessa näkyi sydänäänet niin jotain elävää voimme saada aikaan. Ehkä kaikki ovat olleet vain huonoa tuuria. Ainakin niin toivon.

ON: Täällä joko dpo 1 tai 2. Epäilen kuitenkin et olis dpo2, sillä su mulla oli ihan järkyt mahakivut. Oudointa vaan on se sunnuntain ovistesti joka näytti niin kirkuvan punaista viivaa ettei plussasta voi erehtyä. Lauantain testikin oli musta plussa. Mitään limoja en kyllä havainnut jotka olis voinut yhdistää eggwhiteen. Tietääkö joku voiko tuo ovistesti näyttää vahvempaa plussaa just oviksen aikaan?

Jos ei oltaisi vasta piinaviikkojen alussa niin epäilisin plussaa raskaustestiin :D Väsymys ja huono olo ollut eilisestä lähtien. Tulee pitkät piinaviikot kun jo "oireita" näin alussa vaikkei se voi olla mahdollista.

Merink: mun muistaakseni noin viikon päästä hedelmöittymisestä tapahtuu kiinnittäminen :)

Merink, kiinnittyminen tapahtuu noin viikko ovulaatiosta eli jotain 6-10 päivää taisi olla se vaihteluväli. :)

Kiivi aika samassa vaiheessa meidän kierrot! Täällä tänään kp 6/23-25, plussataanko tässä kierrossa? ;)

Elaffy ONNEA!!!<3 sinä jos kuka ansaitsit tuon plussan.

Muillekkin piti kommentoida, mutta kun kiireessä lukee niin Enhän muista mitä piti kommentoida.

okei.. mulla oli 21-22 pvä tuo ovisliuskojen mukaan. mietin et kun se karmea kipu oli sitten 27pvä lauantaina niin oisko se voinut olla kiinnittymiskipu ?? Noh, mene ja tiedä.... tällaistä pohdiskelua tänään.

Takaisin