Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harmony! Ihana kun laitat noita plussa kuvia! Jos tarttuis vaikka tännekkin ;) mutta joo epäilinkin että ne ottais polille asti ja en sit viittiny enää neuvolaan soittaa.. Ei kai täs ny muu auta kun odottaa ja tehdä kotitestejä.. Ja jos tuo viiva vahvistuu niin sit soitan uudestaan.. :)

Muurahainen kyllä mäkin nään hailakan viivasen siellä! :)

Niin ja pitikin vielä sanoa että on kyllä ollut todella huono olo tänään.. Vaikka huonoo oloo on ollut sillon tällöin ja tätähän en ole raskausoireeksi laskenut mutta nyt se on vielä voimakkaampi.. Samoin on tissit edelleen kipeät..

Hei kaikki ihanat foorumilaiset! Täällä pidellyt hiljaiseloa ja työt vieneet aikaa enemmän kuin tarpeeksi. Plussaa ei ole testeissä näkynyt ja mahdolliset ovispäivätkin tullut huonosti hyödynnettyä. Nyt elellään uuden kierron alussa kp3, ja uudella innolla tästä eteenpäin.

Harmonylle paljon onnea plussasta ja etenkin viivan vahvistumisesta! Nuuhkun ja murkun testissä minäkin viivasta näen, ja vieläpä punaista sellaista!, joten peukut pystyssä, että viivat lähtisivät siitä tummenemaan :Heartred

Plussapuhureita kaikille tältä suunnalta! :hello2

Oo onnea harmony! :)

Täällä ei tuvan kanssa käynyt niinkuin toivottiin :( myyjä ei osannut päättää kolmesta parhaasta vaihtoehdosta ja arpoi "voittajan" ja mulla ei vaan tällä kertaa ollu arpaonnea :(

Kp24 ja dpo 6 menossa. Mitään kummempia oireita en oo saanu lisää kuviteltua ja hyvä niin :) lempijugurtti vaan on pahaa ja ne hajut kiusaa, ei muuta. Aamupäivällä vihlas vasemmalta mahasta mut sekin voi olla ihan mitä vaan.. En jaksa ottaa mitään stressiä nyt mistään, tuntuu ettei mikään onnistu niinkuin on ajatellu :( viikon verran kun odottelee vielä niin nähdään onnistuuko tämäkään vai aloitetaanko yk 5.

Voi kökkö Silv, se olis ollu teille kyllä tarkoitettu :sad001

Harmony, siellä vahvistuu viivat hyvin! Ihanaa kun ilostutat meitä noilla sun tuplaviivoilla! :):Heartpink

Nuuhku, mie en pysy nahoissani täällä sun tilanteen takia!!! :bounce Testaatko huomenna aamulla taas vai meinaatko malttaa odottaa? Koita jotain muuta merkkiä tai jopa digiä, noista rfsu:n r-testeistä olen kuullu huonoa... Mietin, että jos siellä olisi varhainen keskenmeno niin kuuluisiko nyt enää näkyä edes mitään testeissä? Paljon olisi viikkoja kasassa, jos viime kierrosta olisi tärppi käynyt? Eihän r-testiin viivoja tyhjästä tule! Onko edelleen vuotoa? :think005

Ihanaa, en ole sekoamassa, kun itsekkin sen P:n alapuolella haalean viivan näen. Testaan kyllä huomen aamulla taas uudelleen, kun näin sekavaksi tämä meni...

Kaivelin testauslistan taas tuolta 30 sivun päästä ja päivitin tilanteen. Sanokaa, jos on muutettavaa :wink

lucky87 30.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
Elli28 1.10
Sannuinen 2.10. (Dpo 12 noin)
sabetti 3.10.
Kaziska 4.10.
DarkMimosa 5.10.
Ratamo 5.10.
Merink 5.10
PikkuMinski 6.10. (dpo 17-20)
miemelia 8.10
SuNWay 10.10
Silv 9.10
Kyfi86 12.10
Freyja86 13.10
nuuhku 17.10.
Larissa 18.10.
pepeXXL 21.10.
Elli Etana?
Johanna...?
Kiivilintu?

( yht. 22)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy, loora84, -Nennu- , Aida*, Brit, Diku, Mira83, Harmony (yht.35)

Muokattu viimeksi:
Larissa kävin kyllä hakemassa apteekin oman testin mutta yritän olla vielä testaamatta jos sit kun vuoto loppuu.. Tosin vuoto on kyllä perus menkkavuotoa että ihan sillai kunnolla tulee mutta mun mielestä ehkä limasta ihan kun valkkaria seas..ja se että tää tulee oikeestaan vain ulos kun pyyhkii.. Yks rfsu n testi ois vielä sen tuhlaan enste. Perus menkka jomoo sillon tällön on mutta eipä muuten kipuile.. Ja nyt ois sit tosiaan rv 5+6 jo? Mutta joo tota mietin ittekkin että miks tulee viiva jos keskenmeno ja vielä kuitenkin niin alussa.. Ja hei en määkään kestä tätä mun tilannetta.. Hajoo pää kun mietin asiaa.. Huh huijaa :D

Nuuhku, mulla hajoo pää myös kun mietin sua eli hajoillaan yhdessä :grin Jos säästelet sitä apteekin omaa ylihuomiseen niin luulisi muutosta suuntaan tai toiseen näkyvän? Huh huh kun on jännää...:smiley-angelic008

Voi larissa sä oot kyllä ihana joo hajotaan yhdessä :violent4 Hah mulla on just tollanen olo kun tossa hymiössä :grin

Larissa mulle voi laittaa 21.10 jos sinne asti päästään silloin kp 26. Sekä tulee täyteen yhteiseloa 4vuotta<3

Nuuhku Täällä ootellaan jännittyksellä sun uutta testausta, kumpa nää olis ne valemenkat! :)

Plussatuulia <3

Pepelle päivä muutettu :)

Napaa: Hitto, nyt vasta huomasin että noi mammaksin ovistestit on davidin testejä. Eikös ne ollu just niitä huonoja? Haamua vaan antaa, vaikka limoja (ja himoja :grin) on ollut jo monta päivää ja kohdunnapukkakin on jo pehmeä ja auki. Nooooh, ootellaan :) Ainakin on hyödynnelty kerrankin hyvin :grin

Nuuhkulla näkkyy, harmony la NÄKKYY ja murkulla näkkyy onnea tuhannesti

Itsellä ihan sairaan kova selkä särky ollu koko hemmetin päivän... välillä alamahaankin juilinu

kävin tänään miehen tabletilla netissä ja siihen oli jäänht auki sivu, en meinannut silmiäni uskoa, mutta se on katsellut jo vauvan vaatteita, vaunuja, tuttipulloja yms.. :D

oli aika ihanaa huomata ♡

mulla iskias alkoi vaivaamaan pitkästä aikaa lonkassa :( ja tuntui mahassa siltä, että kipu olisi tullut mut jätti tulematta.
Tässä nyt on vielä odoteltavaa.. Jos pystyis olla testaamatta vielä ainakin viikon. On mulla kaapissa valmiina kaksi liuskaa ja yksi herkkä testi. Mut odottelen kuitenkin jos se täti kurvailee paikalle

Takaisin