Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuuhku, kyl määki nään viivaa raskaustestissä asti!! :)

Diku onnea kovasti viivan vahvistumisesta <3

Lucky, pahoittelut negasta <3

Onnea plussanneille <3
Pahoittelut vuotojen kohtaajille <3

Luckylady, ihailtava asenne sulla <3 pidä se heikkoinakin hetkinä! Vahva ja rohkea nainen, hattua nostan! :)

Omanapaa, viikonloppuna oli polttarit :) tytöt oli järkänneet unohtumattoman päivän <3 morsiussaunaa, hoitoja, hyvää ruokaa ja stand uppia! :) ihanaa!
21+1 ja kovaa vauhtia eteenpäin, masu kasvaa ja potkuja tuntuu vähän enempi, vielä tosi harvakseltaan ku istukka edessä vaimentamassa :) oireet helpottaneet ja opinnäytetyö loppusuoralla <3
Ens maanantaina sit harjoitteluun synnytysvuodeosastolle! :)
Ihania aikoja <3
Häihin enää 15päivää... :) sit MadH onkin rouva MadR <3

ihana kuulla sinusta madh/madr :) kohta sinä olet rva mashaAllah. onnea puolivälin ylityksestä ja siitä että olet jo voitonpuolella opparin ja muiden opintojen suhteen. kohtaha sinäki saat sit olla siellä potilaana ilmeisesti ja pikkusen saat syliin. siinä onki ku työkaverit ja opiskelukaverit saa sit auttaa sua siellä ja näkevät sut potilaana :)

ImageUploadedByVau Foorumi1412075462.881286.jpg

Hello tytöööt! Väsyneenä mutta onnellisena päästy ehjin nahoin kotiin. Meinas pari kertaa mennä hermot kuopuksen ku se sais millo missäkin uhmakohtauksia.
Siinä testi otettu. Ja viiva vahvistunut. Kenelle muulle jakaisin kuin omille ihanille tukijoukoille! Ootte niin suuri siunaus ❤️❤️❤️ kohta text lisää ja kommentoin. Nyt pitää syödä ennenku iskee päänsärky.

onnea tuhannesti harmony mashaAllah aivan ihanaa!!! tervetuloa tuonne raskaaksi 2014 plussanneisiinki :) alhamdulillah siellä viiva vahvistunut entisestään, nyt vaan nautit raskaudesta sen mitä ehit niiltä kahelta pikku kullanmurulta :) ootappa ku kasvavat itellä tuntuu et mun 8v esikko ei ol mikää 8v vaan teini-ikänen kiukkupussi joka ei kuuntele missään asiassa.

Madh siel on jännät paikat kans kohta saa kutsua rouvaksi! Huisisti onnea! Ja noin on pitkällä pikkuinenkin jo! Ihanaa! <3

Kiitoksia taas onnitteluista :)
Shugran Gatusa! Joo ja mitä miehiin tulee niin Exse mennyt jotenkin et he Marsista ja me järkevästä Venuksesta?? ;) mä viihdyn täällä niin hyvin et vielä en oo halunnu "siirtyä" toiselle ketjulle. Mut oon mä siellä teitä seuraillut ;)
Nuuhku kyllä on kummallista nyt sulla siellä. Ex terveyskeskus voi esim.ottaa verikokeita. Meillä ei äippäpolille pääse helposti ellei oo ollu sitä ennen neuvolassa ihan raskautuneena.
Eliimiina sulla oli ihan pieni eikös??? Minkä ikäinen? ❤️

Mernik välillä tulee luettua just et vatsakivut olivatkin supistuksia jne. Heh heh hauskoja minusta. Mutta yhteistähän näille tarinoille on just se et nämä äidit ovat usein melko ylipainoisia.
Lucky soittele sinne aina sillo ku susta tuntuu et pitää saada lisää infoa. Koska sitä vartenhan ne on töissä siellä!!! ❤️❤️

Onnea Mahd tulevista häistä sekä vauvasta. Paljon tsemppiä opinnäytetyölle ❤️❤️

Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista :) Pikaista plussaahan tässä toivoisi kaikille! Olisin varmaan suoraan liittynyt raskaaksi 2015 ketjuun jos sellainen olisi ollut. Sen verran pessimistin vikaa on, ainakin näissä raskautumis asioissa. Mutta todistettavasti raskaaksi pystyn tulemaan, kahdesti se on todistettu, toinen nyt vain ei jaksanut loppuun asti ja aikaa se vie.

En nyt oikein osaa kenellekään mitään kommentoida kun tekstiä oli tullut niin paljon sitten eilisen! En muista enää puoliakaan lukemastani :D

Ainakin harmony oli plussannut, ONNEA!! Jos joku muukin oli plussannut niin onnea :) Muille tasaisesti plussatuulia kierron vaiheesta riippumatta, muistakaahan harjoitella ahkerasti ;) Itse tässä tylsässä vaiheessa menossa, ovista odotellessa..

Onko jollain muuten joku vinkki miten saisin tuon android version appsin toimimaan, en pääse kirjautumaan sisään kun valittaa että moista käyttäjää ei ole olemassa/unohditko salasanan. :anyone

Miii kp2/28

Muurahainen: minun puhelimen näytön läpi tihrustettuna en ainakaan erota toista viivaa.

Harmony: kilokaupalla onnea! Moneskos yk kierto teillä olikaan tää plussakierto? :) ❤️

Muurahainen minä en näe viivaa. Mut miten must tuntuu et mä en muutenkaan nää toisten haaleita viivoja? Varmaan pitäis mennä optikolle ku siitä on jo aikaa. :)

Muoks.enkä osaa jotenkin tulkita noita. Ox toi raskaus/ovis?? Sorry tyhmä pää ei muista missä vaiheessa sun kierto on.

Muokattu viimeksi:
harmony ilmeisesti ainaki mun ukko taitaa olla jostai iha oudolta planeetalta. siis tänään alko oikein muovipussista hirveen shown pistää pystyy aamulla että jipii.

Sannuinen oli yk2 eli todella nopeasti tärppäsi. En oikein itsekään vielä meinaa uskoa. Alhamdullilaah. On vähän menkkamainen olo. Ja ajattelinkin täs nyt odotella jonkin verran ennen kun soittaa neuvolaan tai kertoa. Mies totta kai sai tietää ekana ja yx sydänystävä. Mut ei kukaan muu vielä.
Nyt sitten haluun vetää niin paljon kun vaan mahdollista mukana joten PHUUUUHAAALLAAAAN ja kovaa PHLUSSAAAAAAAAAAA teille kaikille. Ettekä kyl pääse must eroon ku tääl on niin kotoisa olo niin roikun sit täällä. Sopiiko ;)

Hei tytsyt, se MUURAHAISEN toinen viiva näkyy tossa P:n "pyöreän yläosan" alapuolella siis vähän P:n pystyviivasta oikealle...eiks niin murkku? :-D

Takaisin