Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
täällähän tuntuu monella kierrot venyvän, niin kuin itsellänikin. Clomit oli neljättä kiertoo käytössä ja nyt kp36 vetelee viimesiään, menkkoja ei vieläkään näy. Eilinen selkeä nega mielessä ei auta ku oottaa...

Täällä 20 min päästä pärähtää kp 37 käyntiin. :) junttura samoissa siis mennään. Sinä clomeilla ja minä lugeilla. Samikset ;) vielä kun plussa saatas kummatki testiin ni olis ihan jees.

Nuuhku: onpas sulla valikoiva kone...

Gatusa: edelleen suppareita ja sä vaan hillut siellä moppien ja luuttujen kans... voi kunpa pääsis auttamaan sua sinne... Toisin höyrypesurin mukana :) olispas muuten kiva .. saisin jatko aikaa kaamos ahdistuksen puhkeamiselle ja atooppinen ihoki paranis. :)

Muokattu viimeksi:
Huomenta ihanat <3

Tervetuloa uudet :)

Plussatuulia ja tsemppejä kaikille !!

ON: Vuodot vähentyneet melkein olemattomiksi ja onneksi koko aikana ei ollut mitään kipuja. Eilen neuvolassa sanoivat että pitäis menkkoihin odotella ennen uutta yritystä ... Mutta tuskin se väärin on jos antaa mennä omien tuntemusten mukaan :) on kai jotkut hetikin uudestaan onnistuneet :)

Mukavaa päivää kaikille <3

Nuuhku, ootko uutta testiä tehny nyt aamulla? En noista applen jutuista mitään tiedä, niin en osaa sanoa miksi et saa sitä kuvaa tänne o_O Oisin kyllä halunnu nähdä sun testit!

Mariskalle ja Johannalle paljon voimia sekä halauksia! En osaa mitään lohduttavaa sanoa noin kauheaan tilanteeseen :sad001 Tottakai pysytte täällä meidän kanssa ja uuteen yritykseen kunhan siltä tuntuu! Ja tänne saa purkaa tunteita, me kyllä kuunnelllaan vaikka ei osattaisi järkeviä avun sanoja antaakaan :hug013:Heartpink

Elaffy, kummalta kuulostaa toi sun kierron venyminen! Jospa se vuoto ei kunnolla alkaisikaan... Mie jaksan aina sinun kohdalla toivoa :)

Kumma meininki myös Luckylla! Nyt ei saa ne menkat tulla sinne, mie käsken :wink Milloin uutta testiä?

Juntturalla myös kierto venyy ja paukkuu o_O Ne negat on niin persuksesta, tiedän. Jospa tulisi myöhäinen plussa tai lopulta ne menkat niin pääsisit uuteen yritykseen. Mutta niin kauan on toivoa, kun ei menkkoja näy ja jos menkat tulee, niin se on uusi mahdollisuus :)

Luckylady, en voi muuta kuin ihailla sun asennetta! Kaikkea hyvää toivon sinun elämään jatkossa! :)

Huomenta! Meillä poika päätti herätä sitten puol viisi... Mies lähti koulun kanssa helsinkiin ja on siellä yötä.

Mitään oireita ei enää ole, tai sitten en yritä niitä kyttäillä :D
Mahakipua ei ole enää ollut, vihlontaa on munasarjoissa, mut niin mulla on muutenkin.

Ainut et pissi on sellaista keltaisempaa kuin ennen.

Mutta odottelen rauhassa tätiä saapuvaksi, ennenkuin testaan. Mielummin se, että täti kurvaa paikalle kuin negatiivinen testi.

Merink, milloin sulla pitäisi menkat alkaa? Jospa kuitenkin olisi tärppi käynyt :)

sabetti, hyvä tietää etten ole ainoa outo :grin

tirpukka, mie olen niin makea mimmi :grin

Kylläpäs meitä tuhruilijoita nyt on!

Täällä on nyt myös 2 pv tuhruilu jatkunut, ei merkkejä lisääntymisestä, muttei loppumisestakaan... Saa nähdä mitä päivä tuo tullessaan.

Johanna ja Mariska, jaksamista teille. En osaa edes kuvitella, miltä tuntuu, mutta olette ajatuksissa. ❤️

Larissa, sanos muuta. Etenkin, kun ovisoireita oli jo kp 10, jolloin nyt saattaisi olla jo dpo16 tai jopa dpo 18. Tikuttamaan en onnistunut, joten mitään varmuutta ei ole. Maha on ollut nyt kohta jo viikon kipeä, saisi sekin loppua..

Olikos joku nyt plussannut, vaikka oli tuhruttanut? Yöllä ei ollut tullut mitään muuta kuin vv. Mitään oireita en kyllä tunnista, mutta ei niitä tietysti kaikille edes tule..?

Voimia km kohdanneille! Kaikella on aina tarkoituksensa. Jos en olisi itse kokenut keskenmenoa, ei minulla olisi vakituista työpaikkaa, eikä koiraa nyt. Haluan uskoa, että tämä oli suunniteltu näin.

Voi huh huh.. Nyt sitten tulee verta.. Siis oikeesti ovista tässä tosiaan odottolen ja nyt alko taas menkat?? Tein joo testin en tiiä antaako tää edelleenkään laittaa yhtäänkuvaa :/
Oho antoi lisätä tässä ny ne eilis. Illantestit

Liitteet

• image.jpg
    image.jpg
    239.6 KB · Katsottu: 152
Täällä menkat kolkuttelee jo ovella eli massutuntemukset alkoi illalla.Lisäks bongasin finnipaukaman kasvoista että kyllä se menkkoihin viittaa.no enkai muuta oottanutkaan.

nuuhkun testeis molemmis joo viivat.confused.Outoa on nyt.Toivottavasti selviää pian mitä on!

nuuhku, näen molemmissa haamun!!!! :eek: nyt soittoa gynelle/neuvolaan että mitä pitäisi tehdä! ultra/muu tutkimus olisi kyllä paikallaan!

Onnea kaikille plussanneille :Heartbigred Toivottavasti pysyvät tiukkaakin tiukemmin matkassa.Vauvaliimaa rutkasti mukaan :love7
Nuuhku aikast jännä tilanne :eek:
Anteeksi jotka unohdin mainita,luin pikaisesti läpi,kirjoitatte niiiin valtavan paljon :)
Johanna tsemppiä ja voimia :hug013
Mariskalle vielä voimia tätäkin kautta :angel11
Lucky koska testaat uudelleen?
Plussa puhuria kaikille :talk017
Gatusa mikäs on vointi?
Kiivi miten on koulu mennyt?
On:Olin jo aivan stressaantunut kun testit ei tummunut,mutta nyt ne sen tekee :rolleyes:
Jokohan sitä uskaltaa ajatella olevansa oikeasti raskaana :rolleyes:
Mulla lutis on vaan 11 päivää,eli nyt on dpo 16.:rolleyes:

junttura toivottavasti kierto di veny ja pauku tai päätyy ainaki plussaan!mulla oli 1.-2. Clomikierros 28pv mittanen,3. 24pv ja nyt 4.kierros on menossa kp26/26-28(?).

onnea haamulaisista kelle niitä oli tullu!

Johannalle pahoittelut ja oliko mariskalla samaa?anteeksi jos meni nikit sekasin :(

Merink täällä on kans kivut kadonnu.Kattoo nyt millon testaan jos siihen on edes tarvetta,kun porukat on tulossa kylään.

Nuuhku : sulla kyllä erikoisempaa erikoisempi tilanne. Siis sulle pitäis tulla ovis mutta raskaustesti näytti plussaa... millon sulla loppu viimeks menkat? Ja mikä kp? Onko tuo ylempi siis ovis testi ja alempi raskaus testi? Kummassakin nään viivan. Ja ylemmässä hailumpi viiva ku alemmassa...

Kyselitte millon testaan uudelleen. Testasin 5 aamulla ja ei raskaana sano digi :( Alamahassa sellanen menkka olo mutta mitään ei ole vielä tullut. Olo oli jo illalla, napukka oli tiukasti kiinni ja napakka. Kai mä vielä tänään laitan tuon lugen. Ja soitan polille että mites nyt. Ärsyttää vaan kun pitäis apteekista hakee uus paketti ja en viittis turhaan hakea jos menkat alkaakin. Vähän ärtynyt olo. Poika pälättää tuossa koko ajan ja se nyt ottaa hermoon ku tuntuu että päässä kaikuu eikä voi mitään edes ajatella. Joten pahasti vaikuttaa siltä että menkat sieltä tulee. .. kunhan tulisi nyt eikä illalla tai huomenna

Takaisin