Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nuuhku: Kannattaa tosiaan soittaa neuvolaan, että saat selvyyttä tuohon tilanteeseen. Minäkin ihan selvän haamun tuossa sun testissä näin. Tai tarkista digillä aamupissasta hyomenna ja soittele sitten jos on plussaa.

Merink: Aika hurjaa, jos se sun kaveri ei yhtään tiennyt olevansa raskaana! Eikö sillä ollut mitään muitakaan oireita?

Sannuinen: Malta odottaa muutama päivä, vaikka piinaava se onkin. Noilla dpo:illa voi hyvin näyttää negaa vaikka olisitkin raskaana. Minä ainakin olen onnellinen, että odotin. Sain sitten selkeän plussan, eikä tarvinnut tihrustaa.

Kuopiolaisena osallistun myös Neulamäki keskusteluun: En ole siellä koskaan itse asunut, mutta suurin osa opiskelukavereista kyllä asui. Ihan rauhallisena alueena pitivät. Mitä nyt viikonloppuiltoina ostoskeskuksen lieppeillä nuorisoa pyöri, mutta se kai on ihan tyypillistä kaikissa lähiöissä. Kaikenkaikkiaan pidän kyllä Kuopiota ihan normaalin turvallisena Suomalaisena kaupunkina. Toki paljon on kiinni ihan siitä millaisia naapureita itse saa...

on: Eilen päivällä oli huono olo jonkin aikaa. Sellainen olo ettei vatsa oikein osannut tasoittua. Söin sitten varovasti vähän ja nukuin päikkärit niin loppupäivän oli taas ihan normaali olo. Muuten on lähinnä malttamaton olo, kun ei jaksa odotella ensi viikon ultraa.

Soitettu polille ja antoi ohjeeksi soittaa torstaina lääkärille. Sanoi että hankalia nämä tilanteet kun kaikki lääkärit on sitä mieltä että käyttää lugea niin kauan että menkat alkaa tai testi näyttää plussaa. Niinku että ei lugella ole estävät vaikutusta menkkoihin. No Mistähän ne lääkärit luulee sitten johtuvan sen ettei menkat ala luge kierrossa. Polin hoitaja sitten sano että jatkaa sitä lugen käyttöä kunnes saan lääkärin kanssa juteltua asiasta. Eihän sitä jos ylihuomiseen menkatki alkaa sitten alkaa mutta en mä vaan voi jossitella. ..

Aika montaa raskauttahan on ensin suolitukoksena tai vatsatautina tutkittu kunnes on hoksattu, että sieltä on vauva tulossa. Ei jos ei osaa yhtään ajatella että vois olla ees raskaana ni välttämättä tajua jos on rauhallinen vauvakin vielä, tai paljon läskiä päällä :)

Rfsu: testi.. Niilläkin on nykyään digejä..:D

Mutta sain neuvola tädin kiinni ja sanoi että epäilee keskenmenoo. Ja antoi numeron polille jos tutkivat asiaa. Soitin polille ja sanoivat että ei kuulu heille pitäisi ensin käydä äippäneuvolassa varmistustesteissä.. Onpa ärsyttävää..

Täällä on kyllä kipuiltu ihan kiitettävästi. Selkä ja mahakipua. Pitää seurailla, jos vielä huomenna näin koskee, pakko varmaan mennä näytille.

Mariska ja Johanna, teille erityisesti halit näin oman km-vuodon juuri loputtua. Kroppa toimii, tai että kykenee ainakin raskautumaan, joten voimaa voi koittaa ammentaa vaikka sieltä. Toiseen ketjuun jo kirjoitinkin, että itselle tuli ihan puskista se, että kun tämä km-vuoto loppui 2 viikon jälkeen, heti seuraavana päivänä näyttää alkaneen ovulaation käynnistely, kun ne tyypilliset valkkarilimat on nyt ihan todella runsaat (kuten toki aina aikana ennen raskautta). Jos nyt todella pitää paikkansa, niin vaikka jouduin lääkkeellisen tyhjennyksen tekemään 9:llä raskausviikolla, niin kroppa kai haluaa yhtä kipeästi olla raskaana kuin mieli, jos kerran normitoiminta käynnistyi jo nyt. Kaiken järjen mukaan tästä kierrosta ei taidakaan tulla montaa päivää tyypillistä pidempää.

Ja joo, oon aika ihmeissäni sekä innoissani siitä jos jo nyt voi kuumeilla ja kohta puolin myös jännätä uusiksi!

elmiina,niin.minun esikoinenkin on esimerkiksi lääkärin mielestä laktoosi-intoleranssi koska menin mahanväänteitä valittamaan

Samaa meinasin minäkin kirjoitella aikaisemmin mitä granger... Että niin kipeää kun se km tekeekin ja on paha olla, niin se että kroppa kykenee raskautumaan on jo itsessään iso asia. Isot halit jokaiselle km:n kanssa kamppailevalle.

Aida: yritän malttaa :) ja ton negan myötä (vaikka sen liian ajoissa teinkin) en usko olevani raskaana. Joten ihan hyvin voin jättää seuraavan mahdollisen testailun viikonlopulle.

Laitan nyt vielä noi tän aamun testit kuva otettu testiajalla.
Tää ei vaan voi olla totta. Noh mun etiäiset olikin sit oikeessa. Ja jos totta puhutaan niin oon ollu kokoajan sitä mieltä että oon raskaana.. Siis etiäiset ei loppuneet.. Mutta jotenkin vaan yritin heittää ne ajatukset mielestä kun ne menkatkin kerran tuli... Noh toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. Ei kai tässä muukaan auta.

image.jpg
Vihreä siis ovistesti ja punainen r-testi

Kyllä minäkin Nuuhku näen viivat. Toivotaan että valemenkat tai jotain. Mutta voimia ja tsemppiä. Taitaa epätietoisuus olla raskainta <3

Kiitos sabetti! Täytynee nyt varmaan vaan odotella jos vuoto Vaikka loppuis.. Ja testailla sit uudestaan.. Jos tää ei pysy matkassa (ja uskon että ei pysy). Tietysti toivon että olisi joku ihme ja kaikki olis vaan hyvin. Nythän olisi jo rv5+6.

lucky mä oon vaa tyytyväinen ettei eilen tullu vettä vaikka uhkaavast näytti siltä, sit ku ois tullu kunnon kurat sisälle ni oisin voinu vähä hiillestyy, ei se hiekka niin ikävä juttu ol mutta kura sen sijaan on asia erikseen. mun ukon tyypillinen muisti on se että muistetaa max 5min ja sit unohetaan. se osaa tehä kuule kaikesta mahollisesta iha hirveet numerot. parhaat esimerkit on kyl varmaa tän aamun esikon toinen leipä muovipussissa josta ei ol otettu ilmaa kunnol pois, repi pussin rikki ei voinu avata ja samal oli ku persuksii ammuttu karhu. ja joku aika takaperin ruuan jälkee ku kävi maaten suoraa ni tuli hirveet vatsakivut sille ku ilmeisesti suoli tukossa ni se jo epäili myrkytystä jne ja oli varma että hän kuolee, sinä päivänä oli viel reilu 40 astetta joten kuuma ja nestehukka vaivas sitä lisäks. no se sano että soita mun porukoille ennen ku mä kuolen, olin et et sä mitää kuole ku sulla on tarve saada suoli tyhjäks, "ei ku mä oikeest oon varma että mä kuolen mut on myrkytetty tai jotai", siihe vastasin et älä viitsi ja se sit jatko vajaa puoltuntia vessas sitä ja sille piti viedä kylmä mehu jota se ei sit juonukaa loppuun jne. no sit ku suoli lopulta tyhjeni ni sillä oli hyvä olo. ei tarvinnu soittaa porukoille että se on kuolemas mut kyllä mä aloin stressaamaa ja ärsyyntyy ku se sitä jankkas. itellä ollu joskus samanlaiset vatsakivut ni iha normia mut sit ku ukko saa ni se on tollast.
mitenköhä se oikei joulukuus selvii ku mulla kunnon supparit ja jos vedet menee...voi elämä...

nuuhku: toivotaan nyt et on valemenkat ja raskaus jatkuu ja pieni pysyy matkassa ♡

on: mulla toista nänniä pitelee kuin neulalla välillä. mitään muuta ei ole. Saa nähdä kun yksin on tänään illalla, tunteeko mitään :)

Kääk apua äkkiä auttakaa, oon menossa kaupoille just. Mistä niitä gelee royaleita saa? Apteekista vai luontaistuote kaupoista?

Takaisin