muuhku jopa on mystinen tilanne siellä, tsemppiä.
lucky oi mikä ihana ajatus että sais seuraa tänne... siis ukko eilen huomas heti että olin siivonnu mut tänää sit jatku se perinteinen tyyli taasen huoh... aamusta laitoin aamiaisen ja herätin esikon että valmistautuu aamiaiselle ja kouluun, sit aloin lakasemaan hiekkoja jotka jo tullu tänne eilisen ja tän aamun aikana ku ukko ja esikko kävelly sinne tänne.
harmony mä oon luonteeltani ihminen jonka on tehtävä jotai melkei kokoajan...voit kuvitella millai painajainen on mulle vuodelepo.
diku hienoa että plussa vahvistuu. täällä olo ei mikää paras mahollinen, hemppa matala, ei saa nukuttua juuri ollenkaa yöllä eikä päivällä, rautatabletit aiheuttaa ummetusta joten vatsa on kipeä. neiti on sentää aktiivinen alhamdulillah.
on: huoh alkaa mennä hermot oikeestiki iha kunnolla. ei saa mitää ymmärrystä missää asiassa kotona. eilen siivosin ni kyllähä se kiitti, tein popcornia kattilassa ja kyllä kelpas tänää sit jatku sama meno ku aina. valitusta kiukuttelua jne. ja minä ilman yöunia monta päivää jo...