Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jep siis ylempi r-testi ja alempi ovis testi. Ja jos noi edelliset nyt sit oli menkat niin nehän alko 17 päivä tuhrulla eli nyt ois sit kp 13-14.. Hyvin on outoa tämä nyt on ja tosiaan taas vuotaa.. Ei koko ajan mutta kuitenkin...

Larissa : wau! Pitäisiköhän itsekin ostaa purkki testiin. Onkohan siinä paljon sokeria... Niinku et onko se niinku hunajaa... Mitenkähän jos mies söis ni muuttuukohan simppanesteestä makea :) ja simpat menee sokeri humalaan ja ui vikkelämmin. .. :D

Nuuhku : valemenkat. .. mutta jos taas vuotaa niin mikä ihme siin sit on... soitteleppa neuvolaan ni ei tartte miettiä

Lucky voi se siittä vielä plussaksi muuttua silloin viimeksi oli kiinnittynyt myöhemmin,eli oli matkalla "pikkusen" kestänyt.
Mulla niin kutina et tää olis ollu se kierto siulla :rolleyes:

Lucky niin voihan tietty olla että oli valemenkat mutta mun mielestä oli kuiteski sen verran "runsas" vuoto.. Tai no mistäs minä tiedän kun eipä oo ennen ollu valemenkkoja... Kuiteskin enpä usko että tästä nyt mitään kovin hyvää seuraa.. Ja tän aamunen ovistesti oli pikkasen vahvempi kuin eilis iltainen ja r-testistä en edes yritä ottaa kuvaa koska on niin hailura...

Diku : siis sulla oli käyny niin että matka kestänyt pitempään. Jotenki en usko plussaa kun ei mitään oireita muuta ku tuo alavatsa on sellanen vähän niinku menkat olis alkamassa.. tunti sitten olo oli viel enemmän menkkamainen mutta nyt se vähän väheni

Lucky silloin ultrassa siirsivät 5 päivää,kuin mitä oli menkoista tai mun ovislaskuista. :)
Olin myös osastolla niiden kramppejen kans mitä oli,ihan menkka tuntemukset silloinkin.Kuten nytkin kramppaa välil.

Elli28: Melko varma oon et täti kurvailee paikalle kyllä täällä. Tais olla taas jotain muuta kipuja ;(

Hyvää huomenta....❤️❤️❤️
Voi Nuuhku kyllä on outoakin oudompi tilanne sulla. Nyt soitat terveyskeskukseen/neuvolaan ja pyydät verikokeisiin yms.tutkimuksiin!!
Larissa uuh lala la sä oot royal mimmi ku paikatkin makeessa kunnossa ilman höylää/ vahaa ;)

Lucky kyl on harmi lukee tota sun kummallista kiertoa erityisesti, kun on lääkkeet mukana! Onko sulla lekuri joka vastaa sun hoidoista ja voisit pyytää soittoaikaa?

Gatusalla pesänrakentamisvietti alkanut kunnolla, ku noin innostuit siivoo. ;)
Mernik Ohooo sulla heräs poika todella aikasin. Kai nukahti uudestaan??
No nniiii mun pitäis nyt ruhdistäytyä ja lähteä ostoksille. Muksujen kans :(
Pitää ostaa koko kauppa tyhjäx ku ei mittään missään nyt meillä (ok liiottelin ehkä vähän) :) täytyy mennä myös apteekkiin ostaa vitamiineja sekä uudestaan raskaustesti. Pakko nähdä joko viiva vahvistunut. :) Mie sit tuun laittaa kuvan tänne!
Ps. Joku sanoi, että on Kuopiosta ja asuu neulemäes. Onko se nykyään rauhaton ku joku ei uskaltanut enää juosta siellä iltaisin. Pikkulikkana olin siellä välillä kesät mun iso siskon luona ja oli sellanen rauhallinen opiskelijakaupunki.

Larissa pitäisköhän ihan ton sivuvaikutuksen takia alkaa kuningatarhyytelöä vetää... :grin

Mä söin ennen tota viimeisintä rintatulehdusta sarviapilakapseleita maidon lisäämiseksi, ja voin kertoa että "miellyttävä vaahterasiirapin tuoksu" my ass! Pissa ja pimppi hais ihan intialaisravintolalta (curry, jossa siis sarviapila on yksi osa)! Ja sen hajun pitäis lähteä pois kun syö niitä pidempään ja alapää lakkaskin haisemasta, mutta hiki pysyi curryn hajuisena koko sen ajan, kun niitä söin. Ihan sama oliko deodoranttia vai ei kun haisi aina curryltä. Tavallaan kiva, eipähän haise hieltä, mut... Ei kiva, silti :p

muuhku jopa on mystinen tilanne siellä, tsemppiä.

lucky oi mikä ihana ajatus että sais seuraa tänne... siis ukko eilen huomas heti että olin siivonnu mut tänää sit jatku se perinteinen tyyli taasen huoh... aamusta laitoin aamiaisen ja herätin esikon että valmistautuu aamiaiselle ja kouluun, sit aloin lakasemaan hiekkoja jotka jo tullu tänne eilisen ja tän aamun aikana ku ukko ja esikko kävelly sinne tänne.

harmony mä oon luonteeltani ihminen jonka on tehtävä jotai melkei kokoajan...voit kuvitella millai painajainen on mulle vuodelepo.

diku hienoa että plussa vahvistuu. täällä olo ei mikää paras mahollinen, hemppa matala, ei saa nukuttua juuri ollenkaa yöllä eikä päivällä, rautatabletit aiheuttaa ummetusta joten vatsa on kipeä. neiti on sentää aktiivinen alhamdulillah.

on: huoh alkaa mennä hermot oikeestiki iha kunnolla. ei saa mitää ymmärrystä missää asiassa kotona. eilen siivosin ni kyllähä se kiitti, tein popcornia kattilassa ja kyllä kelpas tänää sit jatku sama meno ku aina. valitusta kiukuttelua jne. ja minä ilman yöunia monta päivää jo...

Omaa napaa töistä: kp 24 (/27-31) dpo 10. Eilen negatesti, edelleen lievää kuvotusta ilmassa. Luulen, että mua nyt niin vedätetään näillä oireilla.

Nuuhku johan on kumma tilanne! Itse näen myös 2 viivaa molemmissa testeissä, komppaan muita ja suosittelen soittamaan neuvolaan!

Lucky pahoittelut digin tuloksesta :(

Dikulle onnea viivan vahvistumisesta! :)

Harmony jes testi näytille sitten ;)

Merink miten se ei tiennyt olevansa raskaana? Eikö sillä maha kasvanut tai mitään :o

Gatusalle voimia! Otahan rauhallisesti :)

Gatusa: ihan ku sun miehelläs olis huono muisti tai jotai... sunhan pitäis levätä ja olla stressaamasta mistään... miehes kuuluis käyttäytyä niin ettei se stressaa sua. Ja vaikka siellä olis naisten tehtävä kotityöt ni voishan se miehes vaikka luututta siel välillä ettei sun tartte. Siivoominen on kuitenki aika hiki jumppaa kun oikein kunnolla tekee ja sun siivoominen kuulosti tosi urakalta. Ärsyttäviä nuo mies puoliset ku just oot siivonnu ni jo kävelevät kengät jalassa sisälle...mitä niitten päässä liikkuu....

Mun alavatsa menkka jomotus johtuu siitä että oli vatsa sekaisin. Nyt kun sain asian tehtyä nii loppu menkka jomot.

Harmony: naisten tautien poliklinikalle voin soittaa millon vaan. Siellä ei ole soittoaikaa. Hävettää vaan joka viikko sinne soitella ku pitäny noita reseptejä uusia. .. :) Minkäs sille mahtaa että eivät kirjoita enempää kerralla.

Takaisin