Vai on Nuuhku ottanut kuvia, jotka eivät ole odotetun laisia. :D mitähän niissä olisi pitänyt näkyä, jotta pääsisi ne lataamaan..
Larissalle ja muille asiaa jännittäneille tiedoksi, että kuukupin sisältö oli vähän rusehtavaa, jopa melkein enemmän mustaa tuhrua. Mitä sitten lieneekään. Kipuilua oli tänään sen verran, että olin aivan varma hanojen auenneen päivän aikana. Mutta ei. Huomenna sitten ja jos ei silloinkaan, teen keskiviikkona testin. Silloin kierto on kyllä pahasti sekaisin, eikä niin pitkää kiertoa ole kyllä pillereiden lopetuksen jälkeen ollut ikinä. Tänään kuitenkin jo kp 27/25(-27). Melkein voisin siis lyödä vetoa, että täti saapuu huomenna..
Olimme koiran kanssa hihnakäytöskurssilla ja alku aina hankalaa. Mutta kyllä tuo sitten hienosti osasi myös mennä. Kouluttaja oli aivan haltioissaan, miten hieno koira hiomattoman pinnan alla on. Töitä saamme tehdä, mutta kun näkee lopputuloksen mielessään ja muistaa aina vain pyrkiä sitä kohti, on jo puolivälissä matkaa. Perjantaina uudestaan ja odotan jo innolla sitä.
Tänään oli myös vähän "kehityskeskustelua" töissä ja jäi hyvä mieli. Olivat olleet huolissaan, jos en halua jatkaa siellä. Ja minä kun olen stressannut, että en saa jatkaa! :D