Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minuakin kuumotteli töissä koko päivän ajatus testaamisesta (dpo 9), mutta onneksi jäi kukkaro kotiin ja näin ollen en voinut apteekissa käydä. En ole koskaan ostanut kotiin useampaa testiä, tilannut jostain tms. Periaatteessa vois, säästöä tulis varmaan, mutta sitten saattais lähteä lapasesta se testailu... :)

Ja säästääpähän ehkä itseäänkin, kun ei kovin varhaisessa vaiheessa ala testailua. Ottais todella koville testata nyt kemiallinen plussa, joka hiipuiskin pois.
Kun vaan malttaisi mielensä. Sais ajatukset toisaalle. Hemmetin piinailuviikko :)

Kävin aamulla katsomassa yhtä taloa, jossa mahdollisuus olla alkuun vuokralla ja myöhemmin ostaa omaksi. Ja nyt on kauheet poltteet et kuinka meidän käy, lupas myyjä soitella iltaan mennessä :) kehu kyl että oon aika vahvoilla sen päätöksen suhteen :) aika vaan ei kulu nyt ollenkaan kun odottaa tulosta :) eli tarvin kaikkien teidän peukut pystyyn että tää onnistuis ja saatais perheelle mukavampi koti kun tää nykynen rivarikolmio ei oikein inspaa :p aaah oma rauha ja marjapuskat ja -metsä "omalla" tontilla :p

Sannuinen, mie olen "vasta" 27 onneksi :grin Mutta välillä käy mielessä, että olisihan sitä voinut aiemminkin tähän lapsihommaan alkaa, mutta minkä mahtaa kun biologinen kello tikittää vasta nyt :grin

Larissa en itseasiassa oo tehny.. Mut epäilen ettei mitään pötköö ainakaan mukana oo mutta mitä jos jotain muuta sitten? Apua:/
Ja nyt sitä ruskeeta valkkaria tuli sit ihan kunnolla samoin lieviä menkkajomoja.. Mä tuun hulluks tän kierron kans..
Pitäiskö jo soittaa gynelle?
Mites muuten? Onko ovis jo pongattu? Ja tietysti hyödynnetty ;)

Ai niin ja tietenkin tervetuloa kaikille uusillekkin! :)

Koko päivän miettinyt et onko se ovis vasta huomenna kun tein päivällä vikan testin pois ja siihen tuli heti kirkuvan punainen viiva. Paljon vahvempi kuin se testiviiva. Eilen vaan nopeasti tulkitsin et ovisplussa ja heitin testin menee :D ja kun mun ei edes pitänyt miettiä noita testejä :D

No talletukset tehty viimeksi eilen joten ehkä se saa riittää. Ellei nyt tässä saa vielä intoa makuuhuoneen puolelle. Jotenkin taas sellainen ketutusolo koko hommaan et odottelen menkkoja :D Olis pitänyt vaan jättää ovikset testailematta niin ei alkais yhtään laskeskelee dpo:ta ja tärpin mahdollisuutta.

Niin ja pahoittelut niille joilla oli mennyt kesken <3 Se on jotain hirveetä mutta kyllä sieltä aina jotenkin toivo nousee.

Ja uusille tervetuloa :)

Jennuli: selkeä haamu näkyy ja kaikilla ei haamu vahvistukkaan ja raskaana loppuun asti silti ovat. :)

Mii: tervetuloa! Ja toivottavasti pian plussaat vaikeuksista huolimatta

Nuuhku, tee testi ihan varuilta ja soita gynelle. Voisikohan olla ovikseen liittyvää tuo tuhru ja kivut. Mulla on meneillään kp 13 ja ovista oottelen. Hyödynnetty on kyllä ennakkoon :grin

Voimia paljon Johanna, komppaan muita että toivottavasti olisikin vaan valemenkat tms. Ikävä tilanne joka tapauksessa :sad001

Kyllä munkin viivalasit jonkinlaisen haamulaisen bongaa Jennulin testistä :grin

Tervetuloa kaikille uusille! :greet025

Pikaista napailua. Laskujen mukaan oviksen pitäis kolkutella pian ovella ja tallletuksia jo suoritettu. Toivottavasti tuottaen toivotun tuloksen :Heartred
Mietin tossa viikonloppuna että pitäisköhän vaan pistää tunnukset jäihin ja olla käymättä täällä kun tuntuu että on hirveet paineet taas asian suhteen että pakko onnistua, varsinkin kun kaikki tuntuu täällä plussaavan ja kohta oonkin täällä yksinäni :rolleyes::grin viimeksin tuli plussa testiin kun unohdettiin ihan koko vauvantekohomma ja nautittiin vaan toisistamme ja unohdettiin edesmenneet km. Mutta lapsettomuuspolilla käynti tällä viikolla niin katsotaan onko sitä sen jälkeen yhtään viisaampi....

Mutta plussatuulia kaikille kuitenkin tasapuolisesti :talk017

Larissa: Niin täytyy varmaan jos jaksaa käydä vielä hakemassa halppiksia..:D ja joo näillä liepeillähän täällä kans mennään että ovis voi olla ihan koska vaan joten voi olla että liittyy ovikseen mutta kun tätähän on jatkunut joka toinen päivä menkkojen loputtua hmmh..
Saa siis kohta alkaa jännäämään sun puolesta ;) mulla ei kovin suuria odotuksia oo tän kierron suhteen.. Joten taitaa nyt mennä ihan harakoille:D on niin paljon jännättävää ja touhuamista tuon koiraprojektin kans että illalla on jo niin väsynyt että nukahtaa jo matkallasänkyyn :D

Heippa ihanaiset naiset!:Heartbigred

Paljon onnea plussista ja paaaaaaljon vauvaliimaa matkaan! En kaikkia viestejä oo jaksanut lukea läpi,sorry:oops:

Tervetuloa myös kaikille uusille kuumeilijoille.

On: Ovis oli tod.näköisesti nyt viikonlopun aikana ja tuli hyödynnettyä. :) mennään taktiikalla jokatoinen päivä ;)
Ainakin olot oli semmoset ja tikutin davidin testeillä,mutta ei sata prosenttista plussaa tullut.kaksi viivaa oli vahvempia kuin muut,joten oletan sen oviksen olleen pe-la :)

Valtavasti kaikille plussatuulia!!!!!

Kuinkas nopeesti noi haamut lähtee vahvistumaan? Jos siis ylipäätään vahvistuu? :) ja missä vaiheessa voi soittaa terveyskeskukseen? Kysyy tietämätön :D

jennuli: hormoniarvo tuplaantuu suunnillee joka toinen päivä, mulla tuli haalea plussa dpo 10 ja dpo 14 joka oli virallinen menkkojen alkamispäivä tuli sit tasavahvat viivat jo samantien. kyllähä sä voit vaikka muutaman päivän päästä testata uudestaan tai kattoa digillä mikä on selkeempi ku viivojen tihrustelu ja sit ottaa yhteyttä neuvolaan :)

Jennuli, se on varmaan ihan yksilöllistä :) Kyllä muutaman päivän tai viikon päästä viimeistään pitäisi olla vahvempi haamu/viiva, kun hcg tuplaantuu suunnilleen joka toinen päivä. Heti kun olet varma plussasta niin kannattaa neuvolaan soitella. :) Oliko sulla jo menkat myöhässä (sori, en millään muista...)?

Jennuli mä en nyt huomannu että koska oli sen haamun saanu mut jos tänään niin tee uusi testi ylihuomenna tai sit vasta perjantaina niin luulis olla vahvistunut :)

Kiitos Gatusa :) tihrustelen nyt vielä viivoja jos selkiintyis. Sit kun näkyy oikeasti tosi selvänä nii sit vielä digillä :) pelaan varman päälle, ei vaan osaa kuvitella että voisin olla raskaana 2 vuoden tuloksettoman yrityksen jälkeen

Takaisin