Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea plussista Mira ja Johanna! ❤️

Omaa napaa: Äsken huomasin vähän ruskeaa vuotoa vessassa käydessä Mitäs tää nyt on? Vasta kp23 ja terokuurikin vielä kesken. Nytkö se täti jo kurvaa paikalle... Vaikka oon aavistellutkin, ettei ole napannut, on aika ikävä fiilis.

Johanna kun zoomasin niin haalea näkyy! Onnea.
Elaffy oon kyllä huono vastaamaan noihin hoitokysymyksiin, mutta sen voin sanoa, et jos 1,5v on ollu yksi raskaus ja sekin mennyt kesken, niin kyllä varmasti pääsisitte tutkimuksiin.
Ja eihän sun kannata ajatella et ku SÄ et tuu raskaaksi. Miehilläkin on oma osuutensa. Nyt vaan puhutte asioista miehen kans ja toivon että yhteinen ratkaisu löytyy!!! Ja olen joskus lukenut, että moni pari tekee niin, että kaikki perustutkimukset on tehty ensin yksityisellä, koska säästää aikaa ja sit ykst.tekee lähetteen hoitoihin, jos on tarvetta. Tsemppiä sulleeee!!!! Ja ihailtavaa et iloitset ystävän raskaudesta huolimatta aikaisemmista negatiivisista tunteista. Kyllä siinä on varmasti ollut nielemistä sullakin siinä. ❤️❤️❤️

Tirpukka, toivottavasti olisikin ❤️ Mutta ei kai tässä auta kuin odotella, miten tilanne kehittyy.

Kenellä täällä raskautuneista on ollut kiinnittymisvuotoa ja millaista se on teillä ollut?

Ihan varmasti sanon :) Se kyllä epäili et kun kuvan laitan niin siitä ei ainakaan saa selvää..:grinpitkään piti haamulaista odotella nyt kuitenkin jo kp35/28-29 joten elkää muutkaan menettäkö toivoa, jos ei heti kun menkat myöhässä + näy:)

mulle ei aukee johannan kuva :(

Omaanapaa : olo on hyvin raukea, jotenkin erillainen kuin ennen... tissit tuntuu isommilta, mutta mielikuvitusta voi toki olla :D

Mahakipua ei tänään ole ollut, eilen illalla vihlaisi oikealta puolelta. Ja mahassa sellanen tunne kuin jotain jännittäisi.. on tämä loppu kierto yhtä piinaa kyllä :D

Mahtava juttu. Miehellä mahdollisesti jonkinasteinen rytmihäiriö. Nopeatempoisessa treenissä sykkeet nousevat jopa yli 225. Lääkäriin käy tie. :(

Mulla kyllä tosiaan sama kuin Johannalla aikaisemmissa raskauksissa, että plussa on pärähtänyt testiin vasta kp.37 ja sen jälkeen... Et oikeastaan aika hölmöhän Mä oon jos vielä edes odotan mitään näkyväksi. =D
Teen kyllä vielä huomen aamulla testin, että voin sitten neuvolan tädille jotain sanoa. Tän päiväisen testin mukaan en tie mitä sanoisi haamuako vaiko eikö. XD

Miralle ja Johannalle onnea! <3 Muurahaisella näkyy alemmassa jotain, mutta en ole varma onko haamu vai pelkkä viivanpaikka. Varovaiset onnittelut sinnekin ja viivan vahvistumisia.

Pahoittelut Mariska. :( Paljon voimia ja onnea uuteen yritykseen, kun tuntuu että olet valmis siihen.

Kurja Elaffy jos miehellä on rytmihäiriö. :( Voimia sen kanssa samoin kuin pitkittyneen yrityksen.

Mariska suuret pahoittelut :/ <3 vielä onnistutte.
Johanna onnittelut ja vauvaliimaa rutkasti :) viivalle vahvistumista.
Mira83 jee! Paljon onnea, aivan ihanaa ja vauvaliimaa mukaan :)

Voikohan rytmihäiriöstä löytyä syytä yrityksen venymiselle? Tai voiko edes liittyä siihen mitenkään.. Lääkärituttu käski vain mennä lääkäriin. Rasituksessa esiintyvä rytmihäiriö voi kuulemma olla teoriassa myös vaarallinen. Ainakin sen laatu pitäisi saada tutkittua. Ikää on kuitenkin vasta 29, vaikka toki häiriöitä esiintyy myös ihan lapsillakin.. Tuli heti kamala tarve saada ainakin henkivakuutukset ja muut kuntoon, jos.. Toivotaan, että pelästyin vain ihan turhaan.

Kai huonon onnen määrä on jotenkin edes vakio? Että sitä ei ole yhdellä ihmisellä ihan loputtomiin?

Olen niin pötkylän kanssa samaa mieltä. Ilman teitä ainakaan minulla ei olisi ketään joka oikeasti ymmärtäisi. Se vaatii sen että on samassa tilanteessa tai joskus edes ollut. Kiitos teille jokaiselle!

Freyjalle kovasti toivon tärppiä hedelmällisille päiville! :)

Johannalle isot onnittelut plussasta!! :)

On: kp 22 dpo 8 ja tänään kolottanut alamahaan/-selkään. Melko varmasti siis täti kurvannee paikalle, mahdollisesti jopa etuajassa. Huoh. On niin takki tyhjä olo. :(

Ihan eniten minua harmittaa se miten mies jaksaa olla taas niin positiivinen ja uskoa mahdolliseen plussaan. Joka kerta kun uusi kierto alkaa tunnen pettäneeni hänet kun minusta ei ole näköjään antamaan meille lasta. Tiedän että tähän tarvitaan kaksi ja varsinaista syytä ei ole toistaiseksi tiedossa, mutta...

Hus pois tuollaiset ajatukset sannuisen mielestä. Älä syytä itseäsi. Kyllä ne tähdet ja planeetat asettuu teillekin oikeisiin asentoihin tavalla tai toisella <3 jospa se miehen positiivisuus tarttuisi taas sinuunkin ja mielialan notkahdus jäisi lyhyeksi. Voimia!

Takaisin