Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muurahainen: Kyl mie nään sun alemmassa testissä viivan, mut sitä en Kyl pysty sanoin, onks siinä yhtään punast värii...hmm..jännää.
Isot onnittelut plussanneille!!!

Junttura : mäkin suosittelen tota klinikalle menoa, itse siellä tällä hetkellä ja stressi taso laski nollaan heti kun tehtiin hoitosuunnitelma, tsemppiä ! (:

Muurahainen: minäkin nään kyllä pientä haamua alemmassa, huomenna uusiks ja kuvaa perään! Onnea mukaan! (:

Larissa: en usko että plussaa tulee en nähny tän aamun testissä ees sitä mun kuviteltua viivan paikkaa. Todella turhauttavaa. Enää muutama luge kotona ja apteekissa lisää, Mutta en tiedä onko järkeä hakea enää uutta pakkausta kun ei plussaa ole testissä ja kuitenki kp on jo 36. En haluaisi kierron venyvän pitemmäksi. Ja onhan se mahdollista myös että ovis onki ollu 1-2 päivää myöhemmin ja menkat alkaakin kunhan päivät täynnä. Oireita ei tänä aamuna ole ollut mitään mihinkään suuntaan. Ei edes rinnat ole kipeät. Vaikka loppukierto menossa. Voisin myöhemmin varmistaa clearblue viikkonäytöllisellä mutta tuskin nuo Davidin liuska testit niin susia olisi etteivät raskautta näyttäisi. 6 niitä on tehtynä ja vain yhdessä oli selkein haamu jonka aamu pissasta tein. Muita jouduin tihrustaa urakalla. . Joten järkikii jo sanoo että negoja ne on ollu.

Muurahainen: pystyy kännyllä lisää kuvia. Tää johon kirjoitetaan on vasemmalla puolen plussa merkki. Klikkaa siitä ni sinne ylös oikealle tulee 3 pistettä allekkain. Siitä klikkaa ni tulee eri vaihto ehtoja... tietty voi olla eri sovellus päivitys ja puhelinkohtaisia eroja. Mulla näin Samsungissa.

Sanokaa te mitä teen. Jatkanko lugea ja katson mitä tapahtuu ja otan yhteyttä polille kp 40 tienoilla jos menkat ei ole alkaneet ja testi edelleen nega. Vai lopetanko lugen kun paketti loppuu ja odottelen menkkoja. Kun kuitenki ei tuo tuosta tähän mennessä ole plussaksi muuttunut. Niin että kaikki sen näki selvästi. :) ?????

Ai niin ja lupasin romahtaa sitten jos plussaa ei tuu ja menkat alkaa. Toki menkat ei vielä ole alkaneet mutta ei kyllä tunnukkaa siltä että romahtamaisillaan vaikka plussaa ei näy :)

Muokattu viimeksi:
Muurahainen: löysitkin jo. Saattaa siinä jotain olla mutta testi on vielä märkä ja tuossa lasissa on joku heijastus edessä... hankalia nää puikko testit kuvata. Itse aukaisin testin ja katoin sitten :)

Ihania plussia! Onnea kaikille!

Täällä yritetty nyt kun kp 14 oli ja kp 15 on mutta ei siis mitään Ovis oireita.. Hotellissa olis kiva pupuilla mutta ukko päätti lähteä yöelämään siskon kanssa ja itse nukahdin! No onneksi jotain sentään oli ;)

Onnea plussista!

Mariskalle pahoittelut :(

Taalla kp28/26-28(30+) eika oikeen mitaa oireita suuntaan eika toiseen, no katsellaan ja odotellaan...

Jäin vain nyt miettimään että onko täällä enää ketää ei-raskaana olevaa mun lisäksi? Hyvä jos ei olisi! ;)

Pezdorado, mie en ainakaan ole vielä raskaana :grin

Lucky, miten ton lugen kanssa yleensä toimitaan? Siis jatketaanko sitä jos plussa tulee? Jos ei plussaa tule niin pitääkö ne lopettaa että menkat alkaa vai alkaako menkat itsekseen? Millaiset ohjeet olet saanut? Mie en tiiä mistään mitään :grin Kuulostaa valitettavasti toi sun tikkujen tihrustelu vähän samalta kuin minun viime kierron roskishaamut yms. :sad001

Voi kun mua harmittaa etten ehdi täällä useimmin vieraileen, puhumattakaan että ehtisin kirjoittamaan... :confused: Kerran päivässä tai näin kun käy lukemassa, niin sitten on niin paljon tekstiä että viimenään olen ihan pökerryksissä! :grin

Jänniä hetkiä niin moni elää :)

Onnittelut nyt ensinnäkin plussanneille! :) Teitähän taisi ainakin pari olla, laittakaahan kuvaa!!!

Pahoittelut Mariskalle, toivottavasti vielä tämän vuoden puolella tulee sa kestävä plussa :Heartred

Elaffy, kunpa oisitkin raskaana!! +++++ Mä toivon tosissani että menkat ovat häipyneet etkä tuu punaista näkemään kuin korkeintaan synnytyssalissa :) Hienoa että olet osanut jo iloita ystäväsi puolesta, uskon että rankkaa tuo vierestä seuraaminen on ollut :Heartred

Kiva kuulla Larissa että elämä hymyilee :) Olispa vaikka tämä sitten se THE kierto ja kesävauvaa tulossa :flower:binkybaby

Ovisonnea ja hedelmällisiä hetkiä niille joille kierto on siinä vaiheessa! Älkää liikaa luottako ovistesteihin, laskennallisiin ovispäiviin tai edes mihinkään omiin tuntemuksiin taikka limoihin jne. Koettakaa olla aktiivisia se joka toinen pvä, etenkin siinä kp 10-20 välillä :love022 Tää on mun vinkki :wink

Tilanteen selkiytymistä niille joiden kierto on hukassa... joko sitä plussaa sitten taikka uuden kierron alkuun! :) Vielä on KAIKILLA aikaa plussata tästä Raskaaksi 2014 -ketjusta! :):)

Ja joo, joku kysyi missä raskautuneet jatkaa juttujaan. Niiin onhan tuolla jokaiselle LA kuukaudelle oma ryhmänsä, mutta sen lisäksi olisi kiva jos käytte kuulumisia kertomassa tuollaa Raskaana -> Raskausklubit -> Raskaaksi 2014-ryhmässä plussanneet -ketjussa :) Pari tästä ryhmästä plussanneista ovat jo vauvansa saaneet maailmaan ja meitä on monen monta, monessa eri raskauden vaiheessa siellä kirjoittelemassa :)

Pakko hehkuttaa omaa napaa että omat arvaukset osui oikeaan ja kierto vakiintunut eli tänään pärähti ovisplussa :) ja talletuksetkin tehty sopivasti joten piinailu alkakoon. Ehkä vielä illalla ja huomenna teen nuo kaks vikaa ovistestiä pois.

Joten dpo -1/kp 30 :D

Kiitos tsempeistä kaikille! Joskus sitä on miettinyt, että ottaisiko mielummin useamman km kuin miljoonat negatiiviset testit. Km oli käynti helvetissä, enkä sitä enää ikinä toivo kokevani tai kokemusta muille halua, mutta on se ihan eri asia raskautua monta kertaa vuodessa kuin joka toinen vuosi. Vaikeita asioita ja onneksi eivät ole meidän päätettävissä.

Kertokaas nyt kaikki hoitoja saavat, että mitä reittiä olette hoitoon päätettyneet ja millainen on tausta? Meillä hoidoista on miehen kanssa puhuttu, mutta ovat jääneet sille asteelle. Julkinen puoli tuskin huolii, kun olen kerran tullut raskaaksi ja yksityinen maksaa. Paljon. Koska teitte päätöksen lähteä tutkimuksiin? Meillä yritystä km jälkeen on vain 4 kk, mutta alunperin yritys on aloitettu 1,5v sitten. Kierrot ovat säännölliset, joskin ehkä vähän lyhyet (25). Uskoisin ovuloivani. Olen tullut kertaan raskaaksi. Kohtu ja munasarjat ultrattu normaaleiksi. Periaatteessa siis mitään vikaa ei pitäisi olla. En vain tule raskaaksi.

Larissa oli ihanaa lukea sun viestiä ja siitä, että oot nauttinut arjesta. Joskus kaiken keskellä unohtaa tärkeimmän eli oman hyvinvoinnin. ❤️❤️❤️
Lucky voooiiiiiii kun osaisin sanoo sulle jotain fiksua. :( symppishalit sinne!!!

Junttura jos tuntuu siltä, et likaa aikaa kulunut ja ei tärppää niin ilman muuta kannattaa hakeutua lääkärille. Tsemppiä sulle!!
Muurahainen mä en nähnyt testissä mitään. Alemmassa heijastaa! Muut kuitenkin tuntuivat nähneen haamulaisen. Joten enemmistö voittaa ;). Hcg hormooniin eritys virtsaan on yksilöllistä. Joillakin erittyy vähemmän ja hitaammin, jolloin testit saattavat näyttää negaa. Siksi suositellaankim testi tekemään max.parin pvän välein. Eräs ystäväni, jolla on 3 lasta on joutunut menemään verikokeisiin, jotta raskaudet on voitu varmistaa.

CAM00269.jpg joko näkyy?

Takaisin