Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pakko tulla nyt tänne aukoo päätä. Siis mun naapurit. Tiiän et on ketju valittamiselle, mut puran mielummin "omille" tänne.
Joo siis mistä mä aloitan. Mun naapuripariskunta, joilla myös pieniä lapsia. Heillä oli rankkaa alussa lasten kans. Ja niin oli meilläkin. Mut mä oon päänsääntöisesti iloinen ihminen ja hymyilen paljon. Ja mielestäni "jalat maassa järki päässä" tyyppiä. Äitiyis on ollu mulle suuri siunaus. Mut tuntuu et ku esim ollaan pihalla siis meijän naapureiden kans, niin ei voi olla mistään iloinen. Mulla kuitenkin muksut syövät hyvin, nukkuvat hyvin ja ovat terveitä. Ja tämän kaiken eteen on tehty todella paljon töitä. Sit naapurit kattoo pihalla kieroon mua ja mun lapsia. Siis en osaa selittää, mut he ei oikein tunnu tajuavan, et kun on rutiinit/mistä ei jousta niin kyllä se arki lähtee rullaa. Ja ovat antaneet välillä ymmärtää, et miten joillakin voi olla muka "noin ruusuista". Nykyään he ei edes tervehdi mua! EVVK mut silti ihmettelen.
No nyt helpotti kun sain purkaa!!!![]()