Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Miralle Onnea plussasta <3

Mariskalle tsemppiä jatkoon <3

Sannuinen hush hush tollaset puheet!!! Syy on yhtä paljon miehessä kuin naisessa!!!! Sinä et aiheuta hänelle pettymystä!!!! Ja on ihana mies sulla, kun jaksaa olla positiivinen.
Joten älä niinkin suuressa asiassa ja mystisessä kuin lapsettomuudesta niin syytä itseäsi. Symppishalit sullekin nyt ❤️❤️❤️

Kiitos tsempeistän:) oikeassa olette, tämä välillä vaan niiiiin turhauttaa. Iskee välistä ihan yks kaks semmonen alakulon piikki.
No, 4 päivää, testaan to aamuna (dpo 12). Jos nega, niin uusi kierto alkaneekin loppuviikosta. Pitää sitten taas suunnitella jatkoja lisää...

Mites te muut keillä suht sama kierron vaihe? En pysy enää mukana kuka oli plussannut ym, lista oli tippunut jo jonnekin 10 sivun päähän... Sabetti siellä ainakin oli suht samoilla testipäivillä

Mulla sannuinen ei tarvitse testata tässä kuussa. Ei tullut kunnon talletuksia. :( Tänään jo tuhrut enteilee huomista tai ylihuomista tädin vierailua..

Pakko tulla nyt tänne aukoo päätä. Siis mun naapurit. Tiiän et on ketju valittamiselle, mut puran mielummin "omille" tänne. ;)
Joo siis mistä mä aloitan. Mun naapuripariskunta, joilla myös pieniä lapsia. Heillä oli rankkaa alussa lasten kans. Ja niin oli meilläkin. Mut mä oon päänsääntöisesti iloinen ihminen ja hymyilen paljon. Ja mielestäni "jalat maassa järki päässä" tyyppiä. Äitiyis on ollu mulle suuri siunaus. Mut tuntuu et ku esim ollaan pihalla siis meijän naapureiden kans, niin ei voi olla mistään iloinen. Mulla kuitenkin muksut syövät hyvin, nukkuvat hyvin ja ovat terveitä. Ja tämän kaiken eteen on tehty todella paljon töitä. Sit naapurit kattoo pihalla kieroon mua ja mun lapsia. Siis en osaa selittää, mut he ei oikein tunnu tajuavan, et kun on rutiinit/mistä ei jousta niin kyllä se arki lähtee rullaa. Ja ovat antaneet välillä ymmärtää, et miten joillakin voi olla muka "noin ruusuista". Nykyään he ei edes tervehdi mua! EVVK mut silti ihmettelen.
No nyt helpotti kun sain purkaa!!! ❤️❤️❤️

Otan osaa!Kurjaa kun naapureiden kanssa ei natsaa.
Mutta teempä tähän samaan oman valitusvirren,ehkäpä pohjavire on samanmoinen.Eli lähinaapurimme,jossa meidän lapset tykkäävät paljon olla...syy: ei juuri rajoja.Saa pelata yli ikärajojen pelejä vaikka vanhin tenava siellä 11v eli k12 pelejäkään ei saisi pelata.No siel pelataan,ja pienemmät (10-8-6) katselevat silmät tapillaan.VS.meillä on ensinnäkin peliajat lapsilla ja ikärajat käytössä.Tästä tulee napinaa sitten meillä,että miksei saa kun nuokin saa :/
Sit meillä läksyt tehdään kun tullaan koulusta,ennen ei tapahdu mitään muuta kuin välipalan syöminen.Naapurista saatetaan tulla soittamaan ovikelloa klo 22 ja kysymään läksyjä! Hauskaa vaan kun meillä menee alakoukulaiset klo 20 nukkumaan,niin ei täällä ole kukaan läksyjä antamassa.No luonnollisestihan siellä myös siis valvotaan pitkään.Meillä kun tosiaan klo 20 ollaan jo iltasadussa kiinni niin naapurin muksut saattavat huutaa pihallaan klo 23 saakka,arkenakin,ja se vaalitettavasti kuuluu meille hyvin :(
Naapurin rouvaaan ei tunnu tajuavan että meillä on rytmit joista pidämme kiinni.Meillä alkaa iltatoimet klo 19,mutta naapurin rouva voi innostaa meidänkin muksuja kinuamaan mukaan pääsyä heidän reissuun siihen aikaan,milloin minnekin,ja voi että mikä parku kun en päästä.Siis mitä ihmettä!!!!Ja paras.Heille tulossa vauva ensi kuussa,joten lasten kontrollointi pienenee entisestään.Odotan "innolla".

Niin että ei se aina läheskään riitä että itse yrittää pitää muksut ruodussa ja herran nuhteessa,kun sitten naapurit jotka ovat liki idoleita muksuille (no kun ne saa paljon herkkuja ja ne saa kaikkee mitä ne haluu ja valvoo myöhään ja jajaa...) tuottavat välillisesti hurjasti harmia.Ja hermopinne ei tosiaankaan helpota kun saa samoista jutuista vääntää aina,joiden alkulähde on naapurissa.
Ugh olen puhunut.

Itse aiheeseen ei mitään uutta sanottavaa.Tämä kierto tästä voisi nyt uiskennella loppuun pian :)
Mulla taisi olla viime kierto 28 pv mittainen ja tänään on kaiketi kp 24.Yhtään mitään muita odotuksia ei ole kuin menkat- sopivasti synttäreiksi vaikka ;)

Elaffy (kirjoitinkohan oikein...) mun miehellä oli rytmihäiriö 27v.nä. Syke kääntyi oikeaksi päivää ennen lääkkeiden avulla kuin olisi sähköisesti laitettu oikeaan rytmiin. Mutta ihan normaalisti oli seksiä jne mutta minnekkään kuntosalille tmv ei ollut puhettakaan lähteä.

Harmony, minäkin harvemmin muksuista valitan tai arjestakaan (toki välillä) mutta en koskaan koe ettenkö lasten kanssa jaksaisi (joka toinen vko oon yksin lasten kanssa) tai että olisin niiiiiiin väsynyt. Yksi tuttu valittaa usein ja kuittaa "ku sää oot vielä niin nuori niin aivan eri juttu ku mulla". Eli ikä on se syy valittaa aina jaksamista. Väitänpä että tää mun arki osin yksin lasten kanssa, remppa, kauppa 17km päässä ja lapset 6kpl 1-10v varmana vie omansa. Eli ehkä mä vaan en koe arkea ja lapsia rasitteena vaan siunauksena.

Sabetti ok :/ ensi kiertoon sitten mahdollisesti paremmat mahdollisuudet? Talletusten puolesta...

Voiko menkkajomottelut ihan todella alkaa jo kp 22 dpo 8? Vielä pitäs 5pv olla niiden alkuun vähintään, jos ei kierto jää lyhyeksi. Mikähän vois aiheuttaa sen, että menkat alkais esim dpo 10, onko sille jokin syy olemassa? Joku keltarauhasen ongelma? Siihen on mm. ne Luget? Viime kierto oli minulle harvinaisen lyhyt (27) ja jos tuntemuksia tulkkaan oikein, niin tää jopa lyhyempi

Voi Mariska, pahoitteluni :( Toivottavasti vuoto loppuu lyhyeen ja kroppa palaa pian takasin raiteilleen uutta yritystä varten.

Johannalla oli onneksi ihania uutisia tulossa, toivottavasti viiva vahvistuu!

Elaffy, tuliko nuo uutiset nyt ihan puskista vai onko miehelläsi ollut jotain oireita? Sykehän on kaikilla yksilöllinen ja aina korkealta kuulostaa, mutta eihän se toisaalta ole kuin vain 5 pykälää yli normin. Vai kuinka vakavasta asiasta on kyse? Toivottavasti selviäisitte tuostakin koettelemuksesta kunnialla.

Mua saa onnitella - juoksin tänään elämäni ekan puolimaratonin. Oon ihan supernainenfiiliksessä vielä hetken :) sai nämä endorfiinit taltutettua viimeisimmänkin keskenmenovuodon, kun tänään tullut enää vain tippoja. Oon happy :)

Granger oot kyllä super! Ite aloin tammikuussa juoksemisen ja nyt takana naistenkymppi ja midnightrun... haaveissa puol maraton. Tosin mulla on paha astma; sekä rasitus että allergia ja keuhko... Mut super suoritus ♡ ehkä mäkin joskus ;)

Granger, miehellä tulee kovassa treenissä tykytystä, jonka jälkeen sykkeet nousevat ylös ja hänen vointi menee huonoksi. Häiriöstä on vasta epäilys, mutta hyvin vahva sellainen. Oireet alkoivat jo keväällä ja ovat nyt taas jatkuneet.

Ei ole tätiä näkynyt. Kaikennäköisiä nipistelyitä kyllä on.

Onpas ollu kiva elellä ilman kuviteltuja oireita - tähän asti... Nyt rinnat kipeytyneet, tosin erilailla kuin aiemmissa kierroissa :o ennen oli niin et ei pystyny oleen ilman rintsikoita, nyt sattuu jos on rintsikat päällä! Oon töissäkin nyt kommandona, heh :D mut onneks täällä ei oo niin väliä, yksityisasunnossa kumminkin ollaan :) ihan hirvet halut iski tänään, asiaa on nyt koitettu jo kahteen kertaan korjata mut taidanpa viel herättää miehen kun pääsen kotiin. Niin ja hei, tuntuuko kenestäkään koskaan siltä et alapää olis ns täynnä?? Siis kohtu tuntuu vähän turpealta tai kuinka sen nyt sanois... Viel on kuitenkin piiitkä matka tätä kiertoo kun kp21/30-35.. Dposta ei mitää tietoa mut luulen sen olleen ti-ke..

Sannuinen ja pikku minski, minä aloitin liikunnan ylipäänsä kesäkuussa, oli pakko tehdä pienin askelin elämäntapoihin muutosta kun lasten mukana itsestä huolehtiminen jäi kokonaan ja kun palasin takaisin töihin ei energiaa riittänyt enää edes hyötyliikuntaan. Juoksu on helppo laji, kun ei ole aikaan, aikatauluihin tai paikkaan sidottuna, niin siitä innostus itse lajiin, vaikken mikään fani muutoin olekaan. Treenausta kohtuullisen vähän alla, ylipainoa just riittävästi päällä, mutta kun sain tietää odottavani kolmosta, halusin saavuttaa tämän puolimaratontavoitteen (siis sen että jaksan juosta noin pitkän matkan) vielä tänä vuonna, koska tiesin että ensi keväänä/kesällä olisi ihan turha kuvitella kykenevänsä samaan kuntoon edes mitä nyt. Inhoan kylmää, ja lisäksi ensiviikolla olisi toinen kolmanneskin käyntiin, eikä mun juoksusykkeet sovi siinä mielessä raskauteen, joten käytännössä tämä oli siis ihan viimeinen mahdollisuus. Toki nyt tilanne on toinen, kun mahassa ei olekaan uutta elämää kasvatettavana, ja joku ensi kevään hcr voisi vielä olla tsempparina juosta jokin varsinainen aikatavoitekin, mutta aika näyttää. Voihan olla, että vielä tän vuoden puolella onnistuisi näissä asioissakin, mikä laittaisi suunnitelmat uusiin uomiin.

Larissa: ohje on että käytetään niin kauan kun menkat alkaa tai rv 9 - 11. Mutta kuten myylle oli käynyt ettei menkat alkaneet lugen käytön aikana, vasta sitten kun luget oli lopettanut. Luin myös monelle muulle näin käyneet eikä itselläkään ole yhtään menkka olo.

Pezorado: minä niin kauan kuin toisin mainitaan

Waaaw granger!!!! Ihailtavaa ei voi muuta sanoa. ❤️❤️❤️
Ymmärsinkö oikein et lyhyessä ajassa oot saanu niin nopeasti kunnon puolimaratoniin sopivaksi??? Tää kyl nyt alko mua inspiroida. Miten usein oot juossu viikossa??

Nennu: meil molemmilla on näköjään samansuuntaiset toiveet, tyttö olisi ihana jatke kahden pojan perään..ja sul kolmen :-) Vaik minäkin oon joteskin varma, et tähän perheeseen ei Tuu ku miehiä..
Missä kuussa sun 1v. on syntynyt?

Äh, mitähän tämä nyt on olevinaan.. toissapäivänä oli kunnon menkkakivut. Tänään aamulla oli vähän sellainen olo. Nyt on lähinnä toispuoleista jomotusta, joka muistuttaa oviskipuja. Kohdunnupukka on ylhäällä ja kova. Onko täti vain eksynyt matkalla ja tulee myöhässä? Ovistuntemuksia minulla oli jo kp 10 ja siitä eteenpäin. Ovista en saanut testiin, joita tein kp11-kp14, jonka jälkeen testit loppuivat. Ovisoireet olivat todella voimakkaat, joten en osaa oikein kuvitella, että ovista ei olisi ollut ollenkaan.

Tänään on kp26 ja km jälkeen kierto on ollut tarkasti 25 päivän mittainen. Aiemmin vaihtelua oli 25-27 päivää. Mitään raskausoireita ei varsinaisesti ole. Palellut olen monena iltana, mutta se on melkein ollut kyllä ainoa. Kiukkuinen ja itkuinen olen ollut myös, mutta kiukkua on kyllä aina tähän aikaan kuusta.

Tyhmää tällainen, kun ehtii jopa vähän luoda toiveita. Sitten täti kuitenkin saapuu.. seksiäkin on ollut peräti kaksi kertaa tässä kuussa, joten ihan kovin todennäköisenä en raskautta pidä. :D

Nyt puhutte minulle järkeä ja teette jonkun tädinkutsumisrituaalin vaikka. Minä lopetan spekuloinnin ja odotan kiltisti tätiä saapuvaksi.

Takaisin