Voi kun mua harmittaa etten ehdi täällä useimmin vieraileen, puhumattakaan että ehtisin kirjoittamaan...

Kerran päivässä tai näin kun käy lukemassa, niin sitten on niin paljon tekstiä että viimenään olen ihan pökerryksissä!
Jänniä hetkiä niin moni elää :)
Onnittelut nyt ensinnäkin plussanneille! :) Teitähän taisi ainakin pari olla, laittakaahan kuvaa!!!
Pahoittelut
Mariskalle, toivottavasti vielä tämän vuoden puolella tulee sa kestävä plussa
Elaffy, kunpa oisitkin raskaana!! +++++ Mä toivon tosissani että menkat ovat häipyneet etkä tuu punaista näkemään kuin korkeintaan synnytyssalissa :) Hienoa että olet osanut jo iloita ystäväsi puolesta, uskon että rankkaa tuo vierestä seuraaminen on ollut
Kiva kuulla
Larissa että elämä hymyilee :) Olispa vaikka tämä sitten se THE kierto ja kesävauvaa tulossa

Ovisonnea ja hedelmällisiä hetkiä niille joille kierto on siinä vaiheessa! Älkää liikaa luottako ovistesteihin, laskennallisiin ovispäiviin tai edes mihinkään omiin tuntemuksiin taikka limoihin jne. Koettakaa olla aktiivisia se joka toinen pvä, etenkin siinä kp 10-20 välillä

Tää on mun vinkki
Tilanteen selkiytymistä niille joiden kierto on hukassa... joko sitä plussaa sitten taikka uuden kierron alkuun! :) Vielä on KAIKILLA aikaa plussata tästä Raskaaksi 2014 -ketjusta! :):)
Ja joo, joku kysyi missä raskautuneet jatkaa juttujaan. Niiin onhan tuolla jokaiselle LA kuukaudelle oma ryhmänsä, mutta sen lisäksi olisi kiva jos käytte kuulumisia kertomassa tuollaa Raskaana -> Raskausklubit ->
Raskaaksi 2014-ryhmässä plussanneet -ketjussa :) Pari tästä ryhmästä plussanneista ovat jo vauvansa saaneet maailmaan ja meitä on monen monta, monessa eri raskauden vaiheessa siellä kirjoittelemassa :)