Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oiski se ollu jo liian piinaava kierto johannalla! Onnea mahdottomasti ja viivan vahvistumista! :) ja tsempit siihen aristukseen. Tunnen sun tuskat ;)

Varovaiset onnittelut Johanna! Testaa seuraava aamupissasta niin ei tule turhia haamuja vaan kunnon viiva. :wink Ja kuvaa vaaditaan näytille! :)

Ninni1986: tervetuloa. Ja pikaisesti plussaa.

Johanna: onnea haamusta. Viivan vahvistus onnea!!! :)

Larissa: Savon sydämestähän minä :)

Jotku mietti mun kierron vaihetta kp 35-(36)/12-24-36 (36 oli mun viimeks luomu kierto ilman keltarauhas hormoonia, 24 oli terolutin aikaan) dpo (15)-16 pärähti käyntiin. Riippuu miten oviksen lasken olleen. Kovimmat kivut Alko illalla ja jatku aamulla miedompana... odotan menkkoja tällähetkellä ihan yhtäpaljon kuin plussaakin. Pääasia että jotain tapahtuisi johonki suuntaan. Polin hoitaja helpotuksekseni sanoi ettei luge millään tapaa estä menkkoja tulemasta.

Ja kohdunsuu on ylhäällä ja napakka... ollu monta päivää jo samanlainen. Sillon ku se seilas ees takas enemmän tuolla, oli oireitakin enemmän josta sitte villiinnyin testaamaan ja vähän teidänkin innostuksesta :). Nyt ei oo ollu enää ees huonoa oloa, rinnat välillä arat samalla lailla ku aikaisemminkin, ristiselkä kipeä illasta (flunssa, lepäily), nivuseen jomottaa ( istuskelu). Nälkä (yksin kotona ni ei tuu syötyä ja tää flunssa). Seki pallo tunne alavatsalla hävisi johonki. Vatsa kramppaa yskiessä varsinkin ja neule puikko tuntemuksia (kuten viimekierrossakin). En usko enää noita testejä joita oon tehny, enkä oireita. Oliski niin autuaan tietämätön, samalla lailla kun esikoista odottaessa. Vaikka kuumeilin yksin salaa sillonki en osannu kuunnella oireita saatikka yhdistää niitä mihinkään. Niitä vaan oli ja olin vaan että mikäs tää juttu on. Tai kun hengästyin portaissa ni ihmettelin että Ompa huonoks kunto menny ku ei loivia portaita jaksa enää kulkee. Nyt väsyttää hyvää yötä. Kyllä ihan rauhassa annan noitten testien nyt olla tuolla... vaikka kaveri näki myös testeissä jotai mutta ei sellasta selvää kuin myös. ..Odotan sitä viivaa joka pomppaa heti siihen...

Muokattu viimeksi:
Johannalle viivan vahvistumisia :)

Tirpukka: meijän pojat on 5,4 ja 1 vuotiaat :) ja nyt pieni toivonhiven että jos tää neljäs oliskin tyttö :grin vaikkakin se tuntuu mahottomuudelta.

Lucky; mulla luget siirsi reilusti menkkoja. Ei alkanut lugejen aikana vuoto ja kun lopetin luget meni pikksen reilu viikko ennenku alko. Ilman lugeja oli todella säännöllinen kierto, korkeintaan päivällä heitti ja seki harvinaista. Joillakin ei pahemmin vaikuta luget kiertoon.

Myyh: kiitoksia tiedosta. Jännä että tästäkin niin eri versioita. Ok. Eli ei ainakaan kannata luottaa että niin kauan kun ei oo menkkoja on toivoa systeemiin....

Varovaiset onnittelut johanna !!

Meidän onni ei tainnut kauaa kestää :smiley-angry017 Aloin vuotaa tänään kunnolla joten olen aika varma että se oli tässä nyt. Itkupotku raivarit tuo vuoto tullessaan toi ja mieli maassa uuteen viikkoon. No tämä ei ollut nyt meitä varten, taidan hetken nuolla haavojani ennen uutta yritystä:sad010

Ihana nähdä täällä plussanneita ja jännittää kaikkien puolesta <3 paljon vauvaliimaa , tarrasukkia, plussatuulia ja muuta!
Kai se meidän vuoro vielä tulee!

Mariska86: olen pahoillani että vuoto alkoi. Mutta onnea uuteen kiertoon kunhan siihen olet valmis.

Mariskaa voiiiiiii :( !! Tsemppiä sulle ja toivotaan et, kun olet valmis niin törppäis!! Paljon voimia sinne.

Mariskalle jaksamisia toivottelen...

Larissa, juu se voi joko estää tai sitten merkitä sitä että on raskaana. Se arvo nousee myös raskauden aikana...

On: testin tein, hetken kuvittelin haalean haamun näkeväni, tais silmät vaan temppuilla kuitenkin. Toiveajattelua...

Huomenta kaikille! Oon taas ihan tippunu kärryiltä, ku en moneen päivään oo täällä ehtiny käymään :D töitä on ollut nyt ihan hullun lailla, ylitöitä tullu tehtyä ihan liikaa, mutta onneks työ on sen arvoista <3
Kaikki plussalaiset onnea! Useampi oli nopean selailun perusteella plussannut, nimiä en nyt anteeksi muista (mulla on ihan järkyttävän huono nimimuisti...). Paljon tarrasukkia matkan varrelle!
Jännittäjille plussatuulia ja tädin kohdanneille onnea seuraavaan kiertoon!

Ovispäivät laskujen mukaan oli nyt tämän viikon puolivälissä ja ainakin on reippaasti pupuiltu, tiiä vaikka tärppäis ;) yritän tosin vakuutella itelleni koko ajan, että ethän sinä tyttö raskaana ole! Ettei sitten tulis niin suurena pettymyksenä, jos tikkuun ilmestyykin vain yksi viiva...

Puhuttiin yksi päivä miehen kanssa siitä, että jos ei onnistutakaan saamaan lasta. Vähän yllätti miehen kommentti, että hän ei ymmärrä adoptiota (ei halua jonkun toisen lasta kasvattaa), eikä myöskään lapsettomuustutkimuksia ja hedelmöityshoitoja. Oli jyrkästi sitä mieltä, että jos ei luonnostaan tule niin sitten ei tule ollenkaan.
Jäi hieman kaiveleen nuo kommentit, koska entä jos se ei onnistukaan? Minä ainakin haluan kovasti lapsen ja jos se luonnollisesti onnistu, haluaisin ehdottomasti tietää missä vika! Tokihan meillä on vasta yk 1 menossa, joten eihän sitä tiedä kuinka mieli muuttuu miehellä, jos lasta ei ala kuulumaan. Hänkin haluaa kovasti isäksi...

Noh tämmöinen avautuminen ja ajatusten sekamelska tähän aamuun :D

Mitenkä ne raskauspäivät lasketaan kun vikaa menkat alko 5 viikkoo sitten maanantaina ja nyt kun on pitkäkierto niin ovulaatiosta on 2 viikkoo ja yks päivä et onko tää niin kun 4+1 vai 4+6? Kp on tänää siis 35 ja 15 dpo

Mariska! Pahoittelut vuodosta!!

Johanna varovaiset onnittelut!

Missäs ketjussa tää keskustelu jatkuu raskautuneitten osalta, josko sitä uskaltaa joku päivä mennä kurkkimaan...

Onnea Mira83, Olin malttamaton ja edelleen haamu tai himmeä...hmm mut teen testin ja näytän ukolle jos se näkee jotain ni on +. ilmoitan kohta

Takaisin