Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä pientä etovaa oloa ollut muutaman päivän..ja mä en pystynyt syömää mun lempiruokaa kun haisi niiiiin ällölle :confused: huomenna sit testailen. Vatsanippailuja ei ole ollut,eikä menkkamaisia oloja..varmaan nega sieltä tulee.

Pahoittelut negoista jotka niitä saaneet.

Ja isot onnittelut plussanneille! :happy093

sunway kuulostaapi lupaavalle :)

no niin täällä kerrankin kunnolla nukuttu yö ei naapurustossa häitä, keskustelin miehen kanssa syvällisesti ja sain hänet ymmärtämään monia asioita. aamu oli ihanan rauhallinen ei ongelmia ukon kanssa hän oli hempeä ja hellä vaihteeks eikä rääkyny. eile illal kiitteli ku olin tehny ruokaa ja sen jälkee viel autoin korjaamaa vespaa mikä anto mahollisuuden keskustella kunnolla kahdestaan ku piti olla pihalla ja esikko oli jo lepäämässä. toivottavast päivä jatkuu rauhallisena :)

Kyfi, pahoittelut menkoista mutta eipähän ainakaan kierto venynyt ja tuonut turhia toiveita. Hyvin tasainen kierto sulla tuntuu olevan vaikka pillereiden jälkeen jo :)

Mimi älä vielä lannistu ennen kuin menkat alkaa. :wink

Sunway, kuulostaa todella lupaavalta!

Täällä testattu aamulla nega taas, nyt on kylläkin vasta dpo 11. Ehkä hyvällä mielikuvituksella siinä olisi voinut jonkun viivanpaikan tai haamun esiasteen nähdä, mutta ei sitä olisi kameralla saanut vangittua :grin

Toivotaan larissa että haamulainen vahvistuis niin että saatais mekin kuvaa tänne ja teille se pieni ihme :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pepe,ihan hyvin suhtauduttiin neuvolassa ainakin,paitsi mun äiti,joka ei usko vieläkään että tarkoituksella halusin lapsen.Niin että huh huh.Kai se on sille liikaa uskoa,että tytär oli niin "hölmö" että halusi oikeasti muksun,eikä esikko ole todellakaan mikään vahinkolapsi,ei todellakaan!Vaikka onkin aina sanonut että hyvin olen aina lapseni hoitanut.
Omasta mielestähän olin TOSI KYPSÄän ikään päässyt jo esikoisen saadessani ottaen huomioon että 16v saakka haaveillut raskaana olosta ;)

Kiva seurailla ja jännäillä teitä ja iloita plussista,mie tosiaan vaan naatiskelen tän kierron.Meen tänään vyöhykkeeseen+ hierontaan taas relaamaan ja kunhan nää menkat loppuu niin panostetaan taas parisuhteeseen.

Siirsin mun testipussinkin pois laatikosta josta näkisin sen joka pv muuten.Pois silmistä pois mielestä,toivon että toimii :)

Ääh larissa koitahan saada kuva siittä!

Pahoittelut menkoista kyllä ne plussat sieltä vielä tulee!

Mira, mulle vaan neuvottiin, että heti yhteys neuvolaan jos huomaa olevansa raskaana.
Mutta voithan sää jo olla yhteyksissä ja kysyä mitenkä ne sitten siellä neuvoo. :)

Peukut pystyyn larissalle, jospa haamulainen muuttuu kunnon plussaksi! :)

En nyt ollu ihan varma, mutta ovuloiko sitä joka kierrossa vaikka ei tuntisi kipuja ja kaikki ok, paitsi sillon ei välttämättä ovuloi jos sattuu olemaan liian lyhyt/pitkä kierto? Kertokaa viisaammat. :)

Ja pientä omaa napaa dpo on 4-5 mut mun mahassa vaan tuntuu niin omituiselta enkä osaa selittää miten jännä tunne.. Ja aika suuri luotto ontähän kiertoo... Sitkyllä tipahdan kovaa ja korkeeltajos täti saapuu... Mut tuo oloon kyllä mielenkiintoinen.. Ei satu, etoo mutta ei kuitenkaan.. Todella seesteinen olo.. Hmmh.. No ni palauttakaa mut ny maanpinnalle :D

Heippa kaikille ja kiitos kovasti kannustavista sanoistanne! Täällä tosiaan ollut rankat viime kuukaudet ja edelleen varmasti, pelon suhteen ainakin, rankka tie edessä..toivottavasti pelot edes toisen vauvan osalta osoittautuisi turhiksi ja päästäisiin raskaudessa loppuun asti. Tänään käyty kurkkaamassa tilannetta, kaikki onneksi hyvin. Perjantaina sittenn rakenneultra. Tuo osakeskeytystilanne vielä kummittelee mielessä, aiheuttaa surua ja itkua. Toivon että saisi sen käytyä läpi ennen vauvan saapumista, jottei se aika sitten menisi surun sekaisessa mielentilassa...koska toki olen iki onnellinen jos meille tämä toinen suodaan, mutta suru toisen kohtalosta ei oikein vielä ainakaan meinaa päästää irti..toki hetkittäin ja koko ajan useammin osaan hiukan miettiä tulevaa ja olla sen tuomista mahdollisuuksista onnellinen <3

Isot tsempit ja plussapuhurit teille kuumeen kanssa kamppaileville..tuntuu että siitä olisi kauhean vähän aikaa kun itsekin täällä tuskailin. Aika tosiaan onneksi menee nopeaan ja toivon jokaiselle pikaisesti niitä kahta ihanaa viivaa <3

Mellu rv 20+5

Heips,

Tikutin tänään piruuttani vielä ovista, perjantaina oli ehkä kategoriassa, joten päättelin siitä, että odotettu ovis olisi juurikin lauantaina niin kuin olen laskeskellut. Yllätys oli melkoinen kun tikkuun pamahti samoin tein täydellinen plussa. Onneksi ehdittiin vielä eilen tallettamaan ja isäntä pääsee vielä varmuuden vuoksi tänää tallettelemaan lisää. Jännät paikat!

-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.

MarinaMelina: hienoa, että siellä kaikki hyvin. Ja eihän varmasti surusta tarvitse vielä päästääkään irti. Voit ihan hyvin olla yhtä aikaa onnellinen ja surullinen. <3 Varmasti vauvan syntyminen tuo taas toisen vauvan puuttumisen tunteet esiin, voimia sen käsittelyyn!

Larissa: Haamulainen! Hui, miten jännää! Kuvaa vaan tänne, niin voidaan tiirata. Mistä muuten laskit nyt tuon dpo11? Laskennallisesta ovulaatiosta normaalikierron mukaanko? No, oli se mistä vain, niin jos tuo plussaksi muuttuu niin ultrassahan se kesto sitten varmistetaan! Testaatko jo ylihuomenna uudelleen?

Elli Etana: oli varmasti huikeaa saada kunnon ovisplussa! Ja vielä tallennuksineen päivineen! Nyt sit on edessä huippujännät kaksi viikkoa!

Nuuhku: Mä en ainakaan palauta sua mihinkään, hih!

SuNWay: nyt on kyllä lupaavia oireita!

Larissa, sun pitäis kyllä tietää että mitään tollasta ei voi mainostaa ilman kuvaa! Kaikki haluaa myös tihrustella haamulaista :)

On. Tänään taas aamusta niin huono olo ja masu on työpäivän jälkeen kun pulla, turvonnut kun mikä! Kaiken huipuks naama alkanut kukkimaan. Tarvii alkaa nyt varmaan haaveilemaan tosissaan perjantain eurojackpot voitosta niin napsahtaa numerot sitten kohdilleen kun näin hyvin pystyn kehittelemään oireita :) Tärppii en jaksa uskoa...

No älkääs kuulkaa nyt. Kuvaa ette tosta testistä tule saamaan kun nega se on! :grin Mulla vaan on nämä viivasilmät, jotka näkee ensin haamujen esi-isän serkun ja seuraavalla vilkaisulla taas negan :grin Uutta testiä to tai pe, jos ei menkat yllätä.

Kaziska: Laskennallinen ovis sattui sille päivälle jolloin alkoi se outo lima. Vertasin nyt sen päivän ovistestiä viime kierron ovisplussaan ja plussa se oli sittenkin ollut! Seuraavan päivän ajattelin olevan siis dpo 0. Ihmetyttää vaan, että se lima jatkui yli viikon (vieläkin on vähän). Pidän sitä (tuhrun pois jäämisen lisäksi) merkkinä siitä, että tässä kierrossa on edes hormonit toimineet oikein :)

Nuuhkullakin lupaavia oireita!!! :grin :wink Minä en megaoireilijana pudota ketään kyllä maan pinnalle, lietson vaan :grin

Anskunen, älähän nyt. Entä jos saatkin sekä lottovoiton että plussan... :grin

Elli Etana, onnea oviksen pongauksesta ja onnistuneesta hyödyntämisestä! :)

Muokattu viimeksi:
SuNWay 10.9.
Mimi 11.9.
Kyfi86 14.9.
nuuhku 14.9. -->
Larissa 14.9.
Freyja86 15.9
Pandakarhu 15.9.
loora84 15.9.
Anskunen 17.9.
Aida* 18.9.
-Nennu- 19.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
Nennu 25.9.
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Lucky?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Elli28?
Silv?
( yht. 38)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014, Myssy (yht.29)

SuNWay peukut pystyyn ja heti aamulla testiä kuvan kera! :p

Larissa pidetään viimeiseen asti jännityksessä ennen kuin plussa pärähtää. ;)

Nuuhku saa pysyä pilvissä, etköhän sinä jatka meidän plussa aaltoa ;)

MarinaMelinan tilanne kuulostaa tosi raskaalta, toiselle pienelle tarrasukkia ja sinulle voimia! :angel1

Aika monen puolesta saa jännätä.

Ite en tiiä kunnolla kierron pituutta kun aiemmin en ole yhtään kiinnittänyt huomiota. En yhtään arvannut että tää vauvan saaminen on tällaista rakettitiedettä :grin mutta viime kierto oli 31 päivää joten ovista odottelen viimeistään ensiviikolla. Täytyy siis talletella ahkerasti tällä ja ens viikolla :wink

Stressi-erkki ilmoittautuu! Laitoin itseni plussanneisiin, en vaan osaa ottaa rennosti. Se eka tosi haalea haamu tuli kp29, raskaana 1-2 tuli kp30, toisen kerran raskaana 1-2 kp32. Tänään tuli postiluukuista lisää testejä: kp34 raskaana 2-3 ja kahteen eri vahvuiseen liuskaan tuli pinkit viivat (ei tummia, joten tottakai siitäkin saa stressin revittyä!) :) Oviksen ajankohdasta ei varmuutta, saattaa heittää ehkä viisikin päivää, niin ei oikeen osaa sanoa mitkä viikot+päivät pitäis olla. Ei kai tässä auta muu kuin antaa ajan kulua (tuskaisen hitaan ajan) :)

Ootko Myssy soittanu jo neuvolaan?
Eiköhän nuo digit oo luotettavimpia kuitenki, älä turhaan stressaa. Voihan se olla alkuun vaikea uskoa :)

Mä oon usein pitäny plussan rajana juurikin sitä et sen saa kameralla näkymään. Jos on heikko on heikko mut se näkyy kyllä! Sen sijaan sellainen viivanpaikka mikä vaatii juuri oikean katselukulman ollakseen ehkä siellä on oikeesti nega, vaikka kuin toivois... Mutta, on vielä niin aikaista että siitähän voi oikea plussa olla tulossa :) Miun haamun esi-isät oli kaikki varmaa jotain liuskan "rakennevirheitä," se eka haamulainen mist plussa kasvoi näkyi sekin kameralle vaik sitä joutuikin tiiraamaan siitäkin aika tarkkaan.

Mä jo kuvittelen ovisoireita... :p Vaik oikeesti on pakki sekaisin ja turvonnut antibiooteista (kapseloitunut rintatulehdus, voi jee!) ja ne limat on todennäköisesti eilisen talletusten jämiä! :grin:grin

Sabetti, en oo vielä soittanut. Mut vähän ennen kun testit tipahti luukusta niin aattelin et pakko kohta soittaa kun hulluks muuten tulee ;)

Takaisin