Onnea Kriikki...
Freyja.Toivon niin et saisit sen plussan ja täti jättäs teiät pitkäks aikaa..
Vargynja.Hui kun sä ootkin jo pitkällä. Sulla on tänään se päivä eli 38+5 kun meiän pikkunen synty... Oikein ihanaa loppu odotusta sulle.. :)
Joku kyseli minkä ikäsiä ollaan mä oon 30 ja mies 37. Yhdessä ollaan oltu 13 vuotta ja naimisissa 3 vuotta.
Sit joku kyseli et miten on tärpännyt niin esikoinen tärppäs 4 yrityksestä ja toista ollaan nyt vuos yritetty.Tosin esikoista kun yritettiin niin tota sänky puuhaa oli enemmän mitä nyt on ollu..
Larissa.Pidän peukut ylhäällä et sun nega muuttuu vie plussaks...
on. Jännä juttu miten mulla on nyt näin masentunu olo tästä kierrosta..On vaan niin totaallisen varma olo et täti saapuu tänne viikon päästä..Oloja on vaikka muille jakaa ja siks ehkä tuntuukin siltä et täti tulee..Väsyttää,viluttaa,nälättää,närästää,ahdistaa,turvottaa,jomottaa,ärsyttää.....tota vois jatkaa ikuisuuksiin..Varsinkin on ollu dpo.3-4 lähtien kovia menkka jomotuksia...Kovimmat jomot oli oviksen lisäks siis dpo.3-4,7 ja täänkin ollu aikamoisia... Tällästä täällä..
Yritän taas piakkoin päästä käymään täällä vaikka oon ihan tarkotuksella nyt pitäny taukoo kun oon yrittäny hetkeks unohtaa koko yrittämisen..
Plussa tuulia toivon teille kovasti ja onhan täällä nyt kyllä ihanaa niitä tullutkin..Muistakaa pitää se yllä.. :)