Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Harrastuksista: mulla suurimpana taitaa olla nuo karvavauvat :) lähinnä lenkkeilyä tulee niiden kans harrastettua, kesäisin sit myös uintia järvessä ja juniorin kans hurahdettiin koiranäyttelyihin viime kesänä! Vanhempi herra ei valitettavasti näyttelyrinkiin kelpaa koska on toista pallia vajaa. Näin syksyisin tosin jää koirien kanssa lenkkeilyt vähemälle, koska ovat metsästyskoiria molemmat ja isäntä niitä melko aktiivisesti jahdissa kuljettaa :)
Muuten sitten luen paljon, kudon ja katson sarjoja & elokuvia. Oon myös ihan hulluna palapeleihin, 1000+ palaisiin! Suurin osa meidän tauluista onkin just kehystettyjä palapelejä :D keräilen myös disneyn klassikkoja dvd:lle, näistä uudemmista en niin välitä :)

Tervetuloa uudet!

Ja kriikki nyt tekemään sitä plussa testiä! Ja jatkat meidän plussa aaltoa! :)

Kyselikö joku harrastuksistakin oho no koiran kanssa tosiaan agilityä ja näyttelyitä sekä metsässä tarpomista (se on se mun juttu!:) kerräillen mitä millonkin.. Sieniä tai marjoja :)
Muoks niin jatietenkin kaiken näköiset käsityöt... Nyt innostuin tälläkertaa huovuttamaan ;)

Harastuksista sen verran, että minäkin tykkään koiran kanssa kulkea metsissä. Lisäksi kudon ja virkkaan. Ja täytynee myöntää että BB:tä tulee seurattua.. :grin
Mökilläkin käydään ympäri vuoden. Siellä on ihanan terapeuttista myllätä kasvimaalla ja päästä kaupungista hetkeksi pois.

Kriikki, tervetuloa joukkoon! Komppaan nuuhkua eli teehän se testi pois :wink Plussia tarvittaisi lisää tähän ketjuun eikä yhtään negaa enää! :grin

Heips

Onnea plussanneet.. :)
Tsemppiä piinailijoille ja pahoittelut tädin kohdanneet..

on. Täällä sellanen olo et viikonpäästä tulee täti kylään.. :( Kp.24/27-46 ja ehkä dpo.8

Harrastuksista kyseltiin niin minä luen paljon, lähinnä elämänkertoja tai muuten tosielämään pohjautuvia kirjoja. Juha Vuorisen tuotanto myös sydäntä lähellä, mahtavaa että kirjoitettu teksti saa ihmisen nauramaan ääneen! Sit kaikenmaailman puutyöt ja värkkäilyt, niinsanotuista "naisten hommista" ompelukoneella huristelu :) teen myös persoonallisia onnittelukortteja tilauksesta.

Miehen ja tytön kanssa suunniteltu viikonloppumatkaa jonnekin, Disneyland päällimmäisenä mielessä. Tänään haettu tytölle oma passi, voi että sitä hymyn määrää!! Niin ja pakko sanoo et ihan helkkarin hyvä et ovat poliisilaitokselle älynny ottaa lastenkirjoja luettavaksi! Aika kului hyvin kun iskä täytteli paperit tiskillä ja me luettiin notre damen kellonsoittajaa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

En oo tänään edes testannu, eilen iski järkyttävä flunssa ja lämpöökin on. Keskiviikkona tai torstaina pitäis viimestään alkaa menkat jos se kierto olis sen 27-28, dpo on tänään 13-14.
Mutta ei oo oloja mihinkään suuntaan, odotan tätiä niin eipä ainakaan tuu niin suurta pettymystä sitte :D

Joku voisi kyllä plussata kohta ettei meidän plussa-aalto kuivu ihan kokoon!

Täällä kyseltiin harrastuksista. Minä tein harrastuksesta työn (ratsastus), joten vaikeaa on enää vetää rajaa harrastamisen ja työn välille. Iltatyö sitten taas tekee sen että mihinkään harrastustoimintaan on mahdotonta päästä mukaan. Taijia ennen harrastin ja sitä välillä kyllä kaipaisin. Pitää varmaan verestää muistoja ja yrittää itse treenailla. Mutta nyt siis harrastukseksi jää lukeminen, kirjoittaminen ja leffoja katsellaan miehen kanssa yhdessä aika paljon. Matkustellakin yritetään aina joka vuosi jonnekin. Tälle talvelle olisi kyllä toiveissa jo taas reissu vaikka juuri oltiinkin kesällä jo Nycissä.

Kiertopäivissä meni laskut sekaisin. Dpo taitaa olla 6. Eilen jo säikähdin että vatsatauti iskee, mutta tänään on jo ollut taas ihan normaali olo. Tästä kierrosta ei juuri nyt ole oikein mitään mielipidettä, joka on varmasti ihan hyvä juttu. Ehkä siis maltan odottaa tuota ensiviikon testipäivää (tai tädin tuloa).

Voi ei, en saa puhelimella millään tuota alleviivausta pois kun vahingossa painoin :D

Mutta siis... Tervetuloa Kriikki! Ja ei muuta kun testin tekoon :)

Onpas meitä koiraihmisiä paljon. :) Mullakin harrastukseksi riittää touhuaminen karvaisen lapsen kanssa.
Ja tänään alkaa kesän jälkeen taas Venäjän opiskelu.

Ostin tänään lopulta ne gelee royalit. Olis ollu netissä edullisemmat, yli 20€ täällä lifessä. Ja Prismassakaan ei ollu greippimehua, niin verigreippi mehua ostin. Onkohan siinä yhtään samoja etuja?

Nessu ollaan sitten saman ikäisiä :) itse olen siis 29, miehellä ikää 28.

Harrastuksista ollut puhetta... Meillä kaksi koiraa, pk. collie ja rotikka, niiden kanssa tulee puuhasteltua. Lisäksi rakastan kirjoja ja niiden lukemista, erilaisissa tapahtumissa käymistä...

Joku kyseli ikää niin täällä 19v. Vauva kuumeesta kärsinyt jo yläasteelta asti, mutta nyt jo vuosi yritetty. toivottavasti pian on meidänkin vuoro <3

Kriikki, nyt testin tekoon!! :) plussatuulia ja tervetuloa.

Plussatuulia kaikille :) jokaisen vuoro tulee varmasti pian!

Tervetuloa Kriikki ja yhdyn myös muiden sanoihin, testiä kehiin ja plussa-aalto jatkukoon :smiley-bounce016

Täällä ollaan alle kk päästä 20v, jospa saisinkin sopivasti synttärilahjaksi plussan! Aina hyvä toivoa. :)

Mitenhän sitä osaisi pupuilut ajoittaa silleen, että ois mahdollisuuksia enemmän. Vau-laskurin mukaan, mulla olisi 12.-17. päivä hedelmällisemmät ja ovulaatio arvio 15. pv. Eihän toi tietenkää olla tarkka aika, mutta esimerkiksi jos taas tässä kierrossa tuntisin kivut nii kannattaako ennen niitä kipuja vai kipujen aikaan? En oikein osaa vielä hoksata ovulaatioo, enkä vielä kehtaa ruveta tikuttelemaan sitä, niin miten kannattaisi sitten, te kokeneemmat jos osaatte kertoa? :) toki kaikilla erilaiset tuntemukset yms. :)

Sannuinen! Onko rotikka narttu vai uros ja paljon ikää? Meidän pieni uros rotikka täyttää tässä kuussa 8kk. :)

Harrastuksia täällä suunnalla ei nyt kummemmin ole, rambon (meidän koiran) kanssa tulee päivät aina puuhailtuu ja mitä nyt ikinä keksiikään. Tällä hetkellähän olen työtön, valmistuin koulusta tuossa helmikuun lopusta. Pienen paikkakunnan kirous, että ei taho olla oman alan hommia (tai mitään muutakaan, jos ei ole suhteita ja niitähän ei ole, kun asunut tässä kaupungissa sen melkein vuoden vasta). Uudestaan kouluttautumista olen suunnitellut tässä, mutta paras vaihtoehto rahallisesti olisi vain oppisopimus paikka ja nekin kun niin vaikea saada. Mutta kyllä tässä saapi asiat järjestyyn. :)

Luckylady13 ollaan näköjään samaa vuosimallia :) täällä loppuvuodesta 20v. Itse opiskelen tällä hetkellä oppisopimuksella.

Luckylady, jos alatte menkkojen jälkeen puuhastelemaan esim. kolmesti viikossa niin luulisi oviksen tienoille osuvan :wink

Kiva juttu pepeXXL. :)

Larissa, nii että mitenkä oli? :D joka toinen päivä? Vuoto loppu pari päivää sitten(?) niin oisko se heti pitänyt ajottaa, haha, on tää ihan oikeesti jotain raketti tiedettä :D

Juurikin vaikka joka toinen tai kolmas päivä. Ei siitä pakkopullaa kannata tehdä :wink Jos tunnistaisit oviksen tulemisen merkit, niin sanoisin että parina päivänä ennen ovista, ovispäivänä ja 1-2 päivää oviksen jälkeen riittää.

Takaisin