Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Voi että, mähän tunnen itseni ihan mummoksi teidän rinnalla. Ikää siis JO 37 ja miehellä 34. Ensimmäistä yritetään. En ole aiemmin kyllö tuntenut itseäni valmiiksi olemaan äiti. Ja nyt kun meidän suhde on tasoittunut (ollut joskus todella vaikeaa) niin molemmat valmiita perheenlisäykseen. Miehen ehdotuksesta aikoinani pilleritkin lopetin. Tosin sanoin kyllä että mulla loppuu kohta aika jos meinaa mun kanssa lapsia tehdä. :confused:

Harrastuksista löytyy myös koira jonka kanssa lenkkeillessä menee illat. Yritän myös käydä salilla ja jumpissa 2-3 kertaa viikossa. Jooga ja pilates on lähellä sydäntä, rauhottaa hektisen työn lomassa. :)

On: dpo 9. Pari päivää oli vatsa todella outo. Tuntui ihan kuin olisi menossa sekaisin. Joskus menkkojen aikana ollut samanlaisia tuntemuksia. Välillä myös nippailua munasarjoista ja välillä kohdusta. Ei muita oireita. Ainoastaan tänään ollut pinna kireällä, :angry4 joten taitaa se täti olla tulossa taas. Ylihuomenna pitäis menkkojen alkaa.

Tervetuloa Harmony ja Kriikki :welcome

Todellakin nyt kaivattaisiin jatkoa plussa-aallolle joten äkkiä Kriikki testiä tekemään, unohtamatta tietenkään sitä kuvaa :wink

Täälläkin tosiaan kans karvavauva vie sen verran aikaa ettei muille harrastuksille työn ohella jää paljon aikaa, mutta mikäs tuon kanssa lenkkeillessä ja leikkiessä :Heartred

Niin ja tänään dpo 6. Tuntuu että alan nyt jo kehittelemään kaiken maailman oireitä :grin aamulla oli muka töissä ihan hirveän huono olo ja alavatsaa juili oikein kunnolla. Samoin tissit on kasvanu varmaan jo kolme kokoo ja maha on kun viimesillään olevalla. Pitäisköhän ottaa vähän iisimmin ton pääkopan kans :grin:dance018

Ei se tietenkää ole pakko pullaa larissa. :P kuhan nyt kokkeilla eri tekniikalla. ;) toivotaan larissa, että sullakin muuttuu vielä plussaksi ja täti osais olla poissa kuvioista! Voisin sit tulla kk perässä ;D

Anskunen, itse olen kyllä huomannut että sille ei vaan voi mitään että niitä oireita tulee kehiteltyä vaikka miten itseään toppuuttelis :grin Ja voihan ne olla todellisiakin eli kehon reagointia loppukierron hormoneihin (oli raskaus alullaan tai ei). Niitä ei vaan niin panisi merkille, jos ei olisi tätä pirkuleen kuumetta :wink

Jep on tää aikamoista ydinfysiikkaa siihen ylä-aste valistukseen verrattuna.. :D

Ja nuo oireet voi herran jumala miten voikin pää koppa kehittää jos jonkin moisia oireita.. Nim. Kokemusta löytyy..
Mut silti onhan niitä ihana spekuloida!

Ekasta en muista että olisi kamalasti ollut oireita satunnaista aivastelua ja muistan että olin korkeassa kuumeessa plussan jälkeen.. Ja muisti pätki kyllä todella pahasti..

Nyt ei oireita oo ainakaan vielä :D tosin tää flunssa ottaa ihan vedon pois joten eipä oo tullu kaueesti tunnusteltuakkaan kehoa ehkäpä parempi niin ;)

Onnea Kriikki ja tervetuloa tänne ja raskautuneiden puolelle! ^^

Muut uudet myös tervetuloa!

Harrastuksista oli puhetta. Mä luen ja neulon. Palapelejä teen kausiluontoisesti. Välillä tulee miehen kanssa tehtyä niitä useampi kuussakin (1000-2000 palasia) mut nyt ei ole taas tullut tehtyä. Yritetään myös lenkkeillä, joskin nyt ei jaksa kuin lyhyen kävelylenkin ja sittenkin tuntuu raskaalta kavuta portaat ylös.

Ikää kun joku kyseli niin 23 tulee täyteen loppuvuodesta. Ajattelin jo olevani nuoremmasta päästä kun monet tuntui vähintään lähestyvän kolmeakymmentä, mutta olihan täällä nuorempiakin. :>

Sit tais olla puhetta kommenteista yrittämisen ja lasten saannin suhteen. Jollekin oli tullut tosi kurja kommentti. :( Ite en yrittämisestä kovin monelle kertonut ja ne joille kerroin suhtautuivat kivasti jos sanoivat ylipäätään mitään. Enemmän turhautti niiden jutut, jotka ei yrittämisestä tienneet. Meiltä ruvettiin kyselemään vauvan perään heti kun oltiin menty naimisiin (kolmisen vuotta sitten). Silloin ei vielä ollut haaveissakaan. Sitten kun yritettiin ne alkoi tuskastuttaa, kun teki mieli vastata että olisikin, mutta kun ei se niin helppoa ole. :\ Varsinkin kun se yrittäminen venyi ja venyi ennen kuin mitään tapahtui.

Kaikille yhteisesti tsemppiä. Toivottavasti plussa-aalto jatkuu vielä ja moni saa yhtyä siihen. Loput sitten ensi kierrossa.

Kiitos!! Kuva jäi, kun piti testi sulloa roskiksen perukoille..meillä on yksi teini miehen aiemmasta suhteesta, joten nyt sitten pähkäämään missä vaiheessa kerrotaan.. Ikää jos pohditte niin ollaan 34 ja 33v. Nyt vaan kädet kyynärpäitä myöden ristiin että kaikki jatkuu hyvin.

onnea kriikki tuhannesti ja tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. mashaAllah... tervetuloa raskautuneidenkin puolelle :)

Moi uudet ja tervetulloo munkin puolesta :) kovasti toivottelen plussaa sitä halajaville..
mutta..

Ensinnäkin rakas Diku, todella mursi mieltä ja sydäntä nuo sun sanasi.. aivan todella järkyttävää ja surullista, toisaalta sinä olet rohkea ja voittaja kun uskalsit lähteä pois, muutoin et olisi voinut hyvin enkä sulle halua semmosta! Pyydän syvästi anteeksi etten vastannut aiemmin, en ainakaan muista että olisin vastannut. En löydä nyt enempää sanoja, haluan että tiedät että sussa ei ole mitään vikaa, ehkä jonkun toisen kanssa olisi onnistunut, ei sitä tiedä? Ehkä vielä saat lapsen tai lapsia jonkun uuden miehen kanssa. Sitä ei kukaan oikeesti tiedä. Tulit tärkeäksi mulle täällä foorumilla, toivon vain kaikkea parasta sulle <3 ja kiitän saamastani sympatiasta ja lämpimistä kannustavista positiivisista sanoistasi mulle. Itkuhan tässä tuli..

Kriikille, Myssylle, Etsijälle, Sintti2014lle, pötkylälle ja mamialle onnea plussaamisista <3 mamialla oli ollut jännä tilanne, onneksi vuoto oli vähäistä ja harmitonta, runsaskaan vuoto ei aina merkkaa huonoa.
Kivan paljon plussanneita :)

MarinaMelina, huhh.. raskauttavaa lukea vointejanne, iso pitkä halaus sinne ja auttaisikohan jos puhuisit vaikka neuvolassa tai neuvolapsykologille tai muulle vastaavalle? <3 <3 <3 <3

Luckylle haluan sanoa että sinä olet hyvä juuri noin, muista se. Mullakin tulee usein olo että oonko kahjo vai kahjo. <3 tsemppiä sinulle <3 :)

Gatusa, Larissa on ollut ikävä teidän juttuja <3 :) toivon kummallekkin parasta aikaa. Gatusalla hienot viikot kyllä <3 niin pitkällä ja Larissa plussa pärähtää varmasti ihan pian, semmoinen kutina mulla on ;)

Oma napa: opiskelu vie kaikki mehut.. tullut tunne ettei tää yrittäminen oo niin vakavaa enää, semmonen tunne että ei haittais vaikka ei tärppäis puoleen vuoteen eli taidan suosiolla olla vielä raskaaksi 2015 :D ei haittaa.. ei enään. Vapauttava tunne :) kp en oo tarkkaillut, oho kp16 ja ovis viikon päästä about. :iroc Toki haluan perheen, mutta koulun myötä sain muuta ajateltavaa, ei oo enään niin kiire saada lapsia. En oo ollut näin kauaa pois foorumilta varmaan koskaan. Foolihapot on jääny ostamssa, hups! Seksiä harrastettu silloin tällöin mutta stressiä en ota yhtään eikä mieskään, stressitaso tärpin suhteen 0%.. niin huojentavaa. 2 opiskelijan rahat on tiukilla mutta hetikun näyttää siltä että olis varaa niin tilaan testejä, sitä gelee royalia ja foolihappoa kaappiin, vaikka talvella
:)

Muokattu viimeksi:
Kiva kuulla susta taas Kiivi :) Sun elämä kuulostaa olevan mallillaan, olen tyytyväinen sun puolesta! Käy välillä silti meitä moikkaamassa kaiken kiireen keskeltä :wink

kiivi ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa on ollu ikävä!!! uskon että opiskelu vie kaiken energian, tiäkkö nyt ku et ehi stressata yrittämisest jne ni on paremmat mahikset siihen :) mä yritän rajata mitä täällä kirjottelen ku mulla ollu suht rankkaa täällä viime ajat ukon takia, tulis lähinnä valitusviesti jos kirjotan kaiken mikä mielenpäällä. sen sanon että täällä ollaa niin maassa ja tiltissä unettomuuden ja miehen käytöksen takia että joka päivä itken. mut neiti sentään voi hyvin ja on aktiivinen alhamdulillah ja viikkoja on jo iha kivasti, vielä ku pysyis sen 12-13vko ainaki ni ois hyvä ku ois täysiaikainen sitten inshaAllah.
kertoilehan kuulumisia aina ku ehit etten huolestu liikaa :)

Kriikille onnittelut plussasta :) paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa matkaan mukaan.

Ja tervetuloa kaikille uusille!

ON: Tänään tuikkinut alamahaa joten luultavammin täti sieltä viikonloppuna kurvaa paikalle. Vähän kyl olis ns. oireita mutta luulenpa niiden johtuvan menkoista.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Larissa oot aivan oikeassa tuosta, että jos ei kuumeilis, ei minkäänlaisia oireita olis lähimaillakaan :grin

Onnea Kriikki plussasta :)

Takaisin