Kiitos
Johanna, tuli kyllä täysin puskista toi arpajaisvoitto. Saapahan tilata lisää testejä tuhlattavaksi
Tervetuloa joukkoon
Harmony! :)
Freyja, minusta tuo kana-idea on loistava! Omia juttuja pitää suunnitella tulevaisuuteen eikä olla liikaa kiinni siinä ajatuksessa, että "mitä jos tärppääkin, en siltä varalta voi aloittaa tätä ja tätä" .

Mie olen kans kanoista haaveillu tähän meidän pihaan, mutta mies ei innostunut
Kyfi, täällä niin jäännän sun puolesta!!!
Mirako se kysy harrastuksia? Mie lenkkeilen koiran kanssa pari kertaa päivässä, puntilla käyn noin 2 kertaa viikossa. Kirjoja myös luen, netflixiä tulee kahlattua läpi sekä ompelen ja neulon. Keväällä ja kesällä "työllistää" kasvimaa ja kasvihuone, niissä hommissa sitä vasta sielu lepää! :)
Joku mietti myös tärpin prosenttimahiksia niin pistän tämän linkin, jota olen useamman kerran tänne jaellut
http://pregnant-naturally.com/get-pregnant-3-4-5-days-before-ovulation/
Siinä siis voi taulukosta katsoa omat mahikset verrattuna siihen minä päivänä oviksen tiennoilla on peittoa heiluteltu. Laitan tähän tosta taulukosta vielä uusimman tutkimuksen prosentit esille, kun ne ei monille kuulemma puhelimella näy. Tässä 0 on ovispäivä, - 1 on yksi päivä ennen ovista jne.
- 8 / 0,03%
- 7 / 1 %
- 6 / 3 %
- 5 / 7%
- 4 / 18 %
- 3 / 24 %
- 2 / 26 %
- 1 / 21 %
0 / 10 %
1 / 1 %
2 / 4 %
Eli tosta huomaa, että jos puuhastelut jää vaan oviksen ajankohtaan tai sen jälkeen niin mahikset ei ole kummoiset.
Edit. Ai niin omaa napaa eli ei menkkoja. Huomenna varmaan tuhlaan yhden liuskan

Poistin kännykän kierto-sovelluksesta kierrot, joissa nuvaring oli vielä käytössä ja uusi keskiarvo menkoille on nyt perjantai. Yöllä en meinannu saada unta, kun laskeskelin päässäni että milloin kannattais edes testata uudestaan

Hohhoijaa tätä naisen mieltä! Onneksi on paljon töitä tällä viikolla!!!