Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Isot onnittelut Myssylle! Digi kannattaa tehdä aamulla, jos vain suinkin sinne maltat odottaa. Käsittääkseni näyttää viikot oikein vain aamupissasta tehtynä. Mutta sen raskaana tuloksen kyllä varmasti saat jo nyt illallakin jos pystyt sen 3-4 tuntia pidättämään.

Mahtava plussa-aalto on nyt liikkeellä! Toivottavasti se imee meidät muutkin mukaansa!

on: Kp 16/26-33, dpo 2. Kelttarauhanen nippailee aina välillä. Eipä muuta ihmeellistä, paitsi kova toivo siitä että tämä olisi vihdoinkin se meidän kierto.

Moikka sadan vuoden takaa.
Ekan inssin tulos neg-> myykö kaikki luontaiskaupat gelee royalia? Oon lueskellut teitä mutta koska en pysy keskusteluissa mukana niin en o kirjoittanu mitää.
Ihanii plussii tullut nyt paljon,on ne niin ihanat ne kaks viivaa <3
Onnea siis plussanneille!!!

Tääl oli jollain miehen vaihto fiilingit päällä pezdorado oliko?mä olen niin kauan elänyt että uskallan sanoo- koskaan ei ole oikea aika jos sitä oottaa.Ei oo työtä sopivaa asuntoo opiskelua kissaaa koiraa miestä...jos ymmärrätte mitä tarkoitan.Elämä on nyt ja se mikä tuntuu oikealle tehdä,on sille henkilölle oikein (kun puhutaan asioista jotka ei vahingoita ketään)

Myös luovuttamisen päätös on se oma päätös,erota syyllä että toinen voi saada lapsen. Tosin just oli jaettu Mei klinikan fb sivuil Hesarissa ilmestynyt artikkeli tästä eroamisesta lapsettomuuden takia.kurkatkaa Ovumian fb sivulta jos kiinnostaa.

Mä nyt haluun kokeilla tota gelee royalii eli mistä saa ja voiko tilata jostain?

Marikki, Life-luontaistuotekaupoista ainakin saa ja vissiin heidän nettikaupastaankin löytyy. Ihana kuulla sun kuulumisia, jotain olen muissa ketjuissa käynyt kurkkimassakin. Pahoittelut inssin negasta :sad001 Oikeassa olet ton suhteen, että turha on odotella jotain oikeaa aikaa/työtä/miestä/elämäntilannetta vaan elämä on nyt!

Tossa linkki muuten sinne Lifen nettikauppaan:
http://www.life.fi/epages/life.sf/fi_FI/?ObjectID=5686006&ViewAction=ViewProduct

Ei ole edes paha ton gelee royalen hinta!

Marikki:
Pahoittelut negasta. Forever myy myös tuota gelee royalia nimellä rojal jelly. Minulla kaveri myy näitä ja kehui. Itseä vain arveluttaa kun jossain luki että raskaana ei saa syödä näitä mehiläistuotteita jos suvussa on mehiläisallergiaa. Mutta ehkä yritysaikana voisi kuitenkin kokeilla. Tässä linkki: http://www.foreverliving.fi/shop/category/wellness

:cool05Onnea kamalasti plussista!!!

Kukas se valitteli että kaikki vaan plussaa ja jää tänne yksin. Ei jää yksin kun mä oon seurana. Nyt tää tylsä vaihe kun vuodon loppua odottelen. Onneks huomisen jälkeen alkaa loma, on häät ja häämatka, jos siellä olis niin rentona että avioliittolapsi tajuais jo tulla meille :D ja jos ei niin on ainakin lomaa ja ihanaa yhdessä oloa miehen kanssa :)

Marikki, mä sattumalta alotin tässä kierrossa gele royalit suunnilleen kp2 kohdalla, ei sen varmaan ole väliä kun niitä pitäis syödä kaiken aikaa, näin ymmärsin. Jossain oli että ekat 2 viikkoa 2päivässä, sitten 1 päivässä.

Oo joku tuntee foreverin tuotteet. Olipa hyvä tietää että niiltä löytyy vastaava tuote. :) Käytän kyseisen merkin tuotteita. Juomaa juon joka pöivä (ja myös koira) ja kaikenmaailman rasvoja myös kaapissa ja kovassa käytössä. Täytyykin pistää korvan taakse jos ja kun seuraava kierto alkaa.

Olo on kyllä taas sellainen että tuskin taaskaan tärppää, masentaa jo valmiiksi. :sad001 Nyt dpo 5 ja pientä nippailua. Valkkari hieman lisääntynyt ja on sellaista paksuhkoa ja tahmasta.

Onnea Myssy <3

Sopivasti taas hoituu hommat... Mulla on 2008 tullu joku välilevy juttu selkään ja tänään kun piti mies nakata viikoksi työreissuun niin kas kun putosin pihalla kivusta polvilleni! Nostin turvaistuinta ja yhtä äkkiä olikin lamaannuttava tuska selässä. Ulisin kuin kidutettu kun mies auttoi ylös! No, reilulla kädellä nyt lääkkeitä nassuun ja toiveet korkealle että pystyn huomenna edes "johonkin" ( ruokakauppapäivä kuusikon säestyksellä joten...).
Mies illalla patisteli vauvapuuhiin muistuttelemalla jotta ei se haikara näitä oo ennenkään kuskannu :D

Sent from my ZTE Blade Q using Vau Foorumi mobile app

Niin ja kun tässä on kaikkea menossa niin jotenkin sänkyhommat on vimppana mielessä :P
Eilen 6h puhelimessa ja saldona yksi lapsi leikkausjonossa, yhdelle aika lääkärille noutamaan neurolle lähetettä, soiteltu erityisopen, open, terkan ja sossunkin kanssa.. ja yhdelle lapselle haettu koulukuljetuksia varten lääkärin lausunto.

Oi, mahtavaa, plussia vaihteeksi! Onnea ainakin Mamia, pötkylä ja Myssy! <3 (Toivottavasti en unohtanut ketään tai sotkenut nickien kanssa.) Viivojen vahvistumista ja tarrasukkia kaikille kolmelle.

Suffelille pahoittelut keskenmenosta ja paljon voimia ja halauksia.

Pahoittelut niille joille on tullut nega tai menkat ja onnea uuteen kiertoon.

Voimia Brit, kuulostaa kaikinpuolin ikävältä tuo tilanne. :( Ei ihme jos ei tee mieli heilutella peittoja.

Haha, katselin Myssyn kuvaa testistä niin mies pamahti taakse, niin kysyin sitten montako viivaa näet? No kakshan siinä ihan selvästi on, oli vastaus :grin sitten alkoi hirveä tenttaaminen koska me päästään testaamaan. Epäilisin auringonpistosta mutta sitä tuskin tähän aikaan vuodesta voi enää saada joten mikä lienee siihenkin iskenyt :p:wink

Mutta onnea Myssy plussasta! :)

Onnea plussista! <3 Pahoittelut tädin kohdanneet!

Itellä välillä alkaa taas hiipua into kaikkeen, mieli maassa kohti uusia pettymyksiä.. Se käärö ois voinu tulla jo vuojen sisään jos ois tullut, mutta ei.. Lääkärikään rupee tutkiin ennen kuin on kilpirauhasen arvot kohillaan, siinä mielessä pelottaa jos onkin jotain taustalla ja sit onkin myöhästä.. En tiedä nyt ollenkaan miten päin pitäis olla ja mitä tehä. Jotkut on toki pitempään yrittäneet ja saaneetkin sitten sen käärön, mutta itse kun on hätähousu vaikkei pitäis, ootan jo niin innolla millon olisi minun vuoro hehkuttaa ihanaa plussaa tai raskautta. Olen kyllä onnellinen, ketkä täällä saaneet plussat ja omat tutut ketkä vasta synnyttäneet.
Pahoittelut taas valituksesta, tuntuu välillä että sitä vaan painii yksin näitten asioitten kanssa, joten helpottavaa kirjottaa edes jonnekkin ylös..

Nyt tsemppiä kaikille lähipäivän piinailijoille ja toivotaan, että plussa tulee näkyviin! kyllä se päivä meille muillekki tulee.. :)

Marikki life myy geleetä ainakin.. :)

Myssylle suuret suuret onnittelut! Jippii!! :)

Nyt on vaan niin hyvä fiilis näistä plussista! Voi kunpa sais ittekkin plussattua :)
Noh mökillä käytiin ja sainpahan ainakin kaks pussillista mustatorvisieniä :) jos vielä ehtoolla yrittäis hyödynnystä... Edelleen tulee ovislimaa joten ovis voi olla vasta huomennakin.. Toivottavasti :)

Vargynja, kiitos <3 nyt on lapset sängyissään ja itsekin viimeinkin pitkällään selän kanssa. Huomenna varmaan haen tk:sta saikkulappua että JOS sinni antaa periksi niin saan soittaa miehen kotiin.

Täältäkin kaikille tasapuolisesti onnittelut plussista ja pahoittelut negoista ja tädeistä... täällä kp 27 ja noh... oireita on kyllä vessassa ravaamista ja mahan nipistelyjä mutta kun toisaalta voivat olla sit oireita ihan menkkojen alustakin...tosin ainakaan vielä ei oo tullu ns.perusv*us oloa mikä on nyt noiden parien edellisten menkkojen aikaan tullut....noh, saapihan nähdä:grin
mitähän sitä piti kommentoida... niin juu Britilläkö se oli 6 lasta ja ikääkään ei hirveästi:eek::) meillei kyllä miehen kans oo suuremmalti asiasta keskusteltu mitä nyt joskus joku villi tusina leffan aikoihin vitsailtu että kiirettä pitää alkaa pitää että keretään... mutta joo en nyt usko että tässä paria enempää yritetään tehdä :p

Kyfi86, samaa vuosimallia ollaan ;)
Joo me on katos miehen kanssa viihdytty makkaris..ei ku siis meidän lemppari hommaa on...eih! Siis kun se vauvakuume on aina kurvannut paikalle :)

Onnea Myssy hurjasti :Heartpink Kaksi viivaa aivan selkeästi!

Monen muunkin oireet kuulosti kyllä niin lupaavalta.. Kyllä Larissallekin nyt plussa pamahtaa! :wink

Siija, katotaan nyt :grin Oireita pukkaa, mutta saas nähdä! Tässä nyt vähän jännittää, että jos plussa tulla pamahtaa niin mitä tapahtuu työrintamalla... Ja minkälainen shokki se olisi miehelle, ei nimittäin varmaan ajatellut että mitään kovin äkkiä tapahtuisi :grin

Larissa, itsekin selitin miehelle että saattaa hyvin olla että vuosikin tai kaksi helposti menee ennen kun vauva tarttuu matkaan. Mies aina sanoi että hänen tavara on sen verran ätäkkää että samantien ollaan paksuna. Niihä siinä sit kävi. Onko sulla ollut vielä flunssaoireita vai kuka semmoisia jutteli? Itel alkoi dpo4 flunssa ja sit nautiskelin punaviintä dpo5-7.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

naranja, flussaoireita (nenä tukossa, aivastelua ja kuumeista oloa ilman kuumetta) oli dpo 7-9, valkoviiniä join iltaisin lasillisen tai puolikkaan dpo 5-9. Eilen eli dpo 10 alkoi alavatsassa jännät kivut ja nännit tuli kipeiksi (jatkuu edelleen). Tästä kierrosta on myös nyt jäänyt tuhruilu pois (aiemmin viikko tuhrua ennen menkkoja) ja luteaalivaihe on aiemmin ollut vain 11-12 pv, nyt menossa dpo 11. Ai niin ja se outo kirkas lima alkoi dpo 5 ja loppua ei näy! Tutut pms oireet puuttuu myös.

Jänskää :grin

Takaisin