Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täytyy sanoa, että jos en näkis punasta verta pyyhkiessä, niin luulisin olevani raskaana. On nimittäin edelleenkin krapulaolo. Mutta menkat mitkä menkat, tuntemukset kun voi johtua vaikka hormonitasojen romahtamisesta tai jostain ihan lapsentekoon liittymättömästä asiasta.

Mutta täältä porskutetaan kesäkuuta kohti! Ja plussapuhuri voisi pyyhkäistä nyt palstalla syviä syövereitä myöten!

Kaziska, naisen olot voi kyllä olla aika ihmeelliset :grin Mutta tee vaikka menkkojen jälkeen testi, ihan vaan varmistukseksi :wink Onhan näitä tarinoita kuultu..

Napailun jatkoa: Tämä tyttö pistää nyt tuulemaan eli jatkan remonttia näin vapaapäivänä kun mies on töissä! :grin Myös taistelu liiton kanssa tuotti tulosta ja sain myönteisen päätöksen (eihän se vaatinutkaan kuin sen 2 hakemusta, 35 liitettä ja noin 15 tuntia paperihommia). Laskeskelin tuossa, että jos tämänkin kierron lut. vaiheen pituus on max sen 12 päivää niin viimeistään lauantaina pitäisi menkat alkaa.

Onnea hurjasti uusille plussaajille ja pahoittelut niille joilla täti on saapunut kylään. Tsemppiä hirveästi kaikille kuumeilijoille tasapuolisesti!

DarkMimosa Täällähän sitä taustalta seurataan teidän keskusteluita. :p Tämä kuumeilijat ketju on niin tuttu paikka, että väkisinkin tulee käytyä katselemassa teidän turinoita.

Freyja86 Hurjasti tsemppiä täältä. Toistuvat keskenmenot ovat ihan kamalia. :sad001 Itsellä kolme keskenmenoa taustalla, mutta toivon mukaan tällä kertaa tämä neljäs pysyy loppuun asti. Ei se pelko keskenmenosta mihinkään katoa, mutta onneksi on hieman hälvennyt. Np-ultraan mennessä olin aivan varma, ettei koko pikkuista löydy, mutta löytyihän se sieltä. :Heartpink Sitten seuraavaksi rupesi kummittelemaan niskaturvotuspelko, kunnes kätilö sanoi sen olevan ihan normaali. Sitten seuraavaksi pelko persuksissa, että veriseulat hälyyttää, mutta ei sieltäkään ole tullut soittoa. :) Kyllä vielä teillekin oma suloinen nyytti suodaan. :)

Omaa: Täällä 16+2 menossa ja tosiaan nyt rupeaa jo hieman pelko hellittämään, että tämäkin raskaus menisi kesken. Lokakuun alussa on rakenneultra ja toistaiseksi kaikki on mennyt hyvin. Viikot 6-14 kärsin pahasta pahoinvoinnista, mutta onneksi sekin on alkanut hellittää ja huono olo tulee ainoastaan silloin kun ei muista syödä tarpeeksi usein. Hb oli viimeksi neuvolakäynnillä laskenut 120, mutta vielä en joutunut rautakuurille. Muuten täällä mennään hissukseen etiäpäin. :)

ihana kuulla sinusta chipmunk oon miettin mitä kuuluu, hienoa että kaikki kunnossa ja pikkunen kyydissä mashaAllah. sinäki alat lähestyä jo puoltaväliä :)

täällä superväsyneenä ja kivuista kärsivänä yritän jaksaa olla, eilen oli enemmänki harkkasupparei ja alavatsaaki alko sattumaa vähäsen mut alhamdulillah meni ohi lopulta. muistutus mulle että ei se lääkäri vuodelepoa määränny syyttä suotta. ruuan sentää sain laitettua mut muut kotityöt jää kyllä ukolle valittakoon kuinka paljon haluaa...

Hei kaikki vanhat konkarit jotka tiedostavat ovulaationsa, laittakaas selkeetä listaa mitä oireita sun muuta on ovulaation aikana, päiviä ennen sitä ja sen jälkeen o_O

Täällä yksi joka ei sitä tunnista :wink

Pahoitteluni kaikille tädin saaneille, ei muuta kuin uutta matoa koukkuun vai miten se sanotaan, kyllä se tärppi sieltä vielä tulee :smiley-bounce016

Larissa, mut vois laittaa listaan kysymysmerkillä.

En edelleenkään tiedä, onko menossa parin päivän ruskeasta tuhrusta alkanut uus kierto ja kp 9, vai onko tää edellistä kiertoa ja kp 37. Lääkärin mielestä tuhrua ei laskettu menkoiks, eli vanha kierto.

Aina tähän asti siis ollut kierrot 30-34 päivää. Viikko sit tehty r-testi, joka näytti negaa. Kuitenkin tikutin oviksen, ja vimmatusti puuhasteltiin sen ympärillä.

No, uutta testiä kehiin ehkä viikonloppuna, jos oikeita menkkoja ei edelleenkään näy.

Tympeetä tää odotteleminen ja poukkoilu. :(

Mitäs tässä näkyy, vai näkyykö kameran välityksellä? (Mieskin myönsi näkevänsä :P )

En testannut ovista, niin en tiedä milloin ois tädintulo päivä. Nyt on kp29 /27-31. Oli pakko hakea tuollanen testi apteekista, jotta selviäis ostaakko illaksi viiniä vai ei :) Nyt haluttais tehdä lisää testejä! Digitesti odottais kaapissa, mut aamupissasta se pitäis vissiin tehdä. Viinikin sit jäi kauppaan. Piinaaaaa! :)

Mulla on ollut viime viikonlopusta asti sellanen olo että menkat alkaa ihan kohta.

Liitteet

• test.jpg
    test.jpg
    122.4 KB · Katsottu: 179
Jos ioku tota listaa taas editoi ni mulle vois laittaa testi paivaks 5.10. Sillo ois menkat taas myohassa :)

Pahoittelut kp1sta :(

Myssy, mä kans näen viivan! :Heartpink:Heartred Jos mä oisin sä, niin kyllä pissaisin sen diginkin :) Se digi on yllättävän herkkä :)

Ja jos sattuis olemaan nega, niin huomenna sitten vaan uutta (tai kun saat testiä)

Voi kyllähän siellä viiva näkyy! Onnea! Ihanaa että näin moni plussaa, nostattaa uskoa itselläkin :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app

Myssylle onnea, mä kyllä tein digin ihan työpäivän jälkeen. Kuhan ois pidättäny n. 3h niin kyl se tuloksen antaa!

Paljon plussapuhureita kaikille!

Nessulle kysymysmerkki ja munkin mielestä sulla on vielä vanha kierto menossa, jos kunnon veristä vuotoa ei ole. Usko siis lääkärisi sanaa :wink Onko oviksen ajankohdasta tietoa? Uutta testiä vaan kehiin muutaman päivän päästä!

DarkMimosalle ja pepelle päivä lisätty. :)

Myssy, sano jos haluat, että sun siirretään plussanneissiin, mun mielestä sinne jo ehdottomasti kuulut :wink:dance018:dance011:dance008

Silv 6.9.
Larissa 10.9. (dpo 17)
Elli28 10.9. kp 29/28
SuNWay 10.9.
Freyja86 11.9
Mimi 11.9.
Kyfi86 14.9.
nuuhku 14.9. -->
Pandakarhu 15.9.
loora84 15.9.
Aida* 18.9.
Anskunen 20.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Nennu 25.9.
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Lucky?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
( yht. 36)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014 (yht.28)

Muokattu viimeksi:
-Nennu- kyseli ovikseen liittyviä oireita niin tässä omia huomioitani:

Oviksen lähestyessä
- halut lisääntyy
- valkovuoto lisääntyy
- kohdunnapukka muuttuu pehmeämmäksi (muun kierron ajan tuntuu kovalta kuin nenänpää)
- 1-3 päivää ennen ovista mulla tulee isohkoja klönttejä venyvää sameaa tai kellertävää limaa

Oviksen ollessa päällä eli dpo 0:
- kohdunnapukka on todella pehmeä ja auki, tuntuu alahuulelta ja on ylhäällä
- valkovuotoa on edelleen paljon, saattaa olla myös kirkasta venyvää ovulaatiolimaa (kuin kananmunan valkuaista)
- menkkamaiset kivut alavatsassa

Oviksen mentyä ohi eli dpo 1 --->
- valkovuoto vähenee (ainakin päiväksi), ovulaatiolimaa ei enää ole
- kohdunnapukka laskeutuu hieman alemmas ja on jälleen kova
- joissakin kierroissa mulla nännit ovat muuttuneet aroiksi

Tässä vielä linkkejä Luomupimun blogiin. Näillä ohjeilla on hyvä opetella tunnistamaan ovista :) http://luomupimu.blogspot.fi/p/ovulaation-tunnistaminen.html
http://luomupimu.blogspot.fi/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html

Myssy, Tännekin näkyy tuplaviivat!! :) digiä kehiin!

-nennu- hyvä kun kyselit ovis oireista. Itse pitänyt kysyä samaa kun en oireita tunnista. Joten saan apua myös itse :)

Nessu onko sulla jotain oloja mihinkään suuntaan? Ja missä vaiheessa kiertoa testasit sen oviksen? Testiä vaan kehiin;)

Larissa, mulle voit laittaa testipäiväksi 28.9 jos vaan viittit. Kun aktiivisesti sitä päivittelet :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin