Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Luckylady: kirjoittele vaan, jos se helpottaa. Minusta tavallaan lohduttavaa kuulla, että täällä muitakin jolla mieli maassa tämän asian tiimoilta. En siis tietenkään kenellekään pahaa mieltä toivo. Yllättävän rankkaa henkisesti tämä välillä... Onko teillä monesko yk? Sori jos olet äskettäin maininnut, täällä niin paljon juttua koko ajan, ettei perässä pysy.

Myssylle suuret onnittelut ja halaukset!!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Pakko nyt kanssa vähän avautua. Kuten moni täällä tietää, takana 3 km ja nyt on lähete tutkimuksiin, josko saataisiin selville mistä nämä toistuvat km johtuu.
No nyt tänään sain kuulla että äidilläni on kilpparin vajaatoiminta. Eli hyvin todennäköisesti myös minulla. Samalla iski hirveä huojentuneisuus, että hyvä jos syy on siinä, se voidaan hoitaa. Mutta samaan aikaan alkoi ärsytys, miksen ole tajunnut kysyä tai miksei hän ole koskaan asiasta puhunut (äitini ei siis tiedä näistä raskauksista, ikinä en ole päässyt kertomisvaiheeseen) koska näiltä turhilta keskenmenoilta olisi voinut välttyä.

Kilppariarvot on tutkittu viime kuussa mutten ole soitellut tuloksista kun ajattelin että kuulen sitten siellä hoidoissa. Mutta nyt mietin, että pitäisikö soittaakin ja kysyä oliko niissä mitään. Ettei tarvitsisi odottaa ens kuuhun.

Nyt pyörii mielessä, että mitäs jos tuleekin tässä kierrossa tärppi (mikä olisi niin mun tuuria)...

Mutta positiivisin mielin kuitenkin mennään eteenpäin, ei tämä daami hevillä luovuta :):happy093

nyt on gelee royalit haettu! kaks hämmästystä- purkki oli liikkeessä kalliimpi kuin verkkokaupassa,JA tuon putiikin myyjät ne vaan ei osaa olla kyllä miun mieleen,aina on sellasta laimeaa/tympeää palvelua.Tyhmää että tuo on lähin Life,ehkäpä noita saa muistakin luontaiskaupoista.
Etsijän listassa oli kyllä huomattavia hyötyjä tuosta mömmöstä,joten toivoa sopii :D verensokerin tasaus ei ois pahitteeksi henkilölllä joka keikkuu tyyppi 2 diabeteksen diagnosoimisen hilkulla.

Foreverin tuotteita en ole koskaan käyttänyt,vaikka toisaalta "uskon" niihin jne mutta tuota ovat niin simpskatin tyyriitä.
Nyt menee fooli,raskausvitsku,D ja nyt GR. Enää ei voi sanoa "saletisti natsaa" mutta Paree ois ;)

Oon vähä lumiukko siksikin tässä keskustelussa kun ollaan hedelmöitysklinikan asiakkaita.Kaukana on nuoruuden ilo ja into vauvan tekoon.Tosin,kaukana se nuoruuskin on ;)
Mut ihana lukea teidän intoiluja <3 On ihanaa että asia jonka pitäis olla maailman itsestään selvin ja luonnollisin,onkin sitä vielä monille <3

Hei sannuinen, ei olla vielä yristys yritys kiertoo, siinä mielessä kuitenkin, että tulee jos tulee, tässä olisi jo vuosi tullakseen jos ois tullut.. Mutta olen ukonkin kanssa puhunu ja hän on sanonut, että on harmittanut kun se negatiivinen on tullut(kaiken maailman oireet muka ollu)
Tässä lähiaikoina tuli puhetta myös, että voisiko hän käydä testeissä, tarkistuttamassa ihtesä, niin tuli jyrkkä ei, en nyt ymmärrä ollenkaan.. :( mutta huomaan kuinka hän hymyilee lasten ja vauvojen läheisyydessä (hänen serkkunsa juuri sai tyttökaverinsa kanssa lapsen ja ensikuussa ristiäiset, hän pääseepi kummiksi). En haluaisi ottaa mitään stressiä tästä, mutta olen jo aiemmin kerinnyt ukolle puhua, että entä jos en koskaan saakkaa lasta, että minussa on se vika.
Itse olisin kuitenkin kypsä henkisesti saamaan lapsen, ei enää oo pitkään aikaan kiinnostanu ryyppäjäiset tai hirmuinen hurvittelu, olisin valmis kantamaan vastuun ja huolehtimaan toisesta ihmisestä. Mutta miksi se ei vain voi onnistua sormia napsauttamalla? Sekin, että terveellä pariskunnalla on se 25% mahdollisuus onnistua kuukaudessa, lannistaa hieman kun on tämä kilpirauhasen vajaatoiminta, koko ajan yritetään arvoja kohalleen saada.
Joskus oikein ärsyttää, että onko se oikein, ketkä ei olisi valmiita vanhemmaksi, tärppää jostain känni säädöstä heti tai jotain muuta vastaavaa. Välillä tuntuu niin epäreilulle..
Mutta kyllä osaan oikeasti iloita heitä kohtaan ketkä plussan saaneet.
Kylläpäs romaani taas tuli kirjotettua.. Eihän tässä vaan voi kun toivoa parasta, että joskus se plussa tulisi omaankin testiin. :)

Luckylady, kyllä se meilläkin vielä tärppää. Täällä on kyllä ihana kuulla, että monella on onnea matkassa ja tärppää nopeasti. Itse on yhtäaikaa muiden tuplaviivoista iloinen, mutta rehellisesti myös vähän kade - miksei meille vieläkään ole suotu samaa, vaikka kuukausitolkulla on yritystä ollut ja valtavat toiveet pikkuihmisestä.

Mutta ei auta kuin yrittää suhtautua rennosti, toivoa parasta ja tehdä kaiken, minkä itse voi. Ja pitää vimmatusti peukkuja :)

Larissa kuulostaa hitsin lupaavalle! Pidän peukkuja teille. Itellä rupesi myös siinä vaiheessa epäilyttämään kun niitä pms finnejä ei ilmestynytkään, normaalisti naama aina räjähtää ennen kuukautisia. On kyl jännät päivät sulla, toivotaan parhainta! <3

Plaaaah, mä täällä odottelen jo tätiä kylään. Dpo 9-10, vv on vähentyny ja naama kukkii niinku viimestä päivää. Myös jomottelut on jääny pois.. On tää vaan niin sanonko mistä :( Tsemppiä muille!

Onneja kaikille uusille plussanneille, selvästikkin plussa aalto on käynnistynyt, toivotaan että kaikki meistä pääsee siihen mukaan :smiley-angelic003

Uutta kysymystä ihan vain kiva verrata, et ne keillä on jo ennestään lapsia, niin kuinka nopeaan on niistä tärppi käynyt ja kauan on nyt tätä tärppiä yritetty :happy7

Itsellä näin:

1.lapsi yk 4
2.lapsi yk 1
3.lapsi yk 1
menossa nyt yk 2

Meillä on tärpännyt yleensä heti mutta ennen vitosta oli useampi km ja nyt on jokunen kk vierähtänyt MUTTA mies on ollut aina oviksen aikaan reissussa. Tämä on eka kierto kun miesboli kotosalla oviksen tienoilla.

Sent from my ZTE Blade Q using Vau Foorumi mobile app

Luckylady: Nuo samat ajatukset on pyörineet omassa päässä myös. Mulla tosin jo kaksi tärppiä käynyt mutta yhtään ei vielä ole onnellisesti saatu tähän maailmaan. Monesti oon miettinyt et mitä jos mua ei olekaan tarkoitettu äidiksi ja olenko itsekäs kun haluaisin sen oman pienen nyytin.

Anskuinen: Itse oon miettinyt myös paljon mistä km johtuu. Mulla tuskin on kilpparista kyse kun se tutkittiin alkukeväästä ja arvot oli normaalit. Harmi vain et kaikille keskenmenoille ei löydy selitystä. Helpompi olisi jos olis just joku yksi syy jonka voisi korjata ja asiat sujuisi sen jälkeen nappiin.

Larissa: Puhaltelen plussaa sinne :)

Ja Myssyä en vielä ollut muistaakseni onnitellut plussasta. Paljon vauvaliimaa matkaan :) Oliko vielä joku plussannut, en muista mut jos oli niin onnittelut myös!

Myssy: Oliko sulla epämääräiset menkat kun plussasit? Kun katoin et olit listassa kysymysmerkillä niin mietin et miten siellä plussa tuli testiin :)

ON: Saisi jo täti tulla kylään niin pääsisi uuteen kiertoon. Viikko vielä aikaa. Eipä tässä mitään oloja ole plussaan joten harakoille tämä kierto meni niin kuin arvelinkin. Jäi talletukset tekemättä just oviksen aikaan. Tänään siis dpo 6 :)

Oon miettinyt noita keskenmenoja ja tutkimuksiin menoa mutta mies on jotenkin vastahakoinen. Ehkä mä vielä odottelen tämän kolmannen joskus tulevan plussan ja sit tutkimuksiin. Oon päättänyt et ensi kierron yritän olla painostamatta miestä ja en kerro hälle mitään tärppipäivistä/ovistesteistä. Josko sitten tuo stressi ja paine tärpistä häviäisi :) Toki kaapissa vielä 6 ovistestiä jotka käytän jos vaan muistan/pystyn ilman et ne tehdään koulussa.

ImageUploadedByVau Foorumi1409891129.371431.jpg

Siis mikä on tuo valkoinen viiva ja miksi se on keskellä testiä??

Mäkin varsinkin nuorempana olin tosikin kade kun kuulin vauvauutisia, kihlausuutista ja niin edelleen. Monet kerrat oon itkeny muitten vauvauutisia. Mut nyt ei viime aikoina enää kun itelläkin on mies ja vauvaa siis yritetään. Mäkin oon siis ihan vilpittömästi onnellinen täällä plussista, on ne sit ekasta yrityskierrosta tai pidemmän kaavan kautta saatu.

Huomenna alotan ovistikkuilut. Eikös se ollu niin et siittiöt saattaa sen viikonkin elää naisen elimistössä? Nyt viikonlopulla alotetaan myös pupuilut vauvaa ajatellen. Saa nähä miten pitkä yritys tulee olemaan. Vai pitääkö sitä jo kp 12 testata ovistesti kun niitä on ison pakkauksen ostin. Ens viikolla on vaa sellaisia vuoroja töissä et hankala testata ellen shoppaa sit jotai puikkotestejä.... Helpompi ois jos aina ois aamuvuoroo.

Mira 12/30-36 yk1

Silv, eiköhän tuo ole se legendaarinen viivan paikka :)

Näen siis kaksi viivan paikkaa!
Itse en noilla liuskoilla testaile kun olen ne kokenut aika...öm, huonoiksi :P

Brit: joo en mäkään enää. Toi oli vika david ja meille ei tuu kyl enempää :D tarkotuksella tuhlasin ne et saa tänään töiden jälkeen hakee apteekista uutta.. Siis kun mä kuvittelin eilen näkeväni viivanpaikan mut ei se kyl ollu tos eikä noin selvä valkonen.. Onko tossa testissä oikeesti viiva noin lähellä toista vai onks tää joku maanantaikappale??

Hiuksia putoo niin paljon ja irtoo harjaan et mulla herää epäilys et kilppariarvot on menny taas rajojen ulkopuolelle. No tiistaina on kokeet ja seuraavalla viikolla soittoaika et se selviää sitten. Tai sit hiuksia lähtee vaan kausittain... Viimeksi näin paljon lähti kun oli oikeesti vajaatoimintaa mun sillon kyllä oli ummetusta ja nukutti mut nyt ei...

Minäkään en kamalasti noihin davideihin luota. Ite sain aivan haalean haalean viivan sillä ja digi anto raskaana 1-2. Sit kun digi anto raskaana 2-3 niin david vaan haamuili ehkä jopa haalemapana ku aiempi testi.

Hirmusti onnea plussanneille :Heartred

Kerron nyt sitten täälläkin kuulumiset,eilen käytiin nt-ultrassa ja kaikki oli oikein hyvin :Heartred Pää-peppu mitta 4,9 cm,niskaturvotus oli 1mm,laskettu aika siirty 21.3 eli viikkoo aiempi kun neuvolan laskujen mukaan.Syke oli hyvä,samoin liikkeet.Ilmeisesti tuo mun tukilääkitys on tehonnu :)

Takaisin