Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Uutta testiä vaan Silv tänään hakemaan, nyt on noista Davideista päästy :grin

Satsa, kiva kuulla kuulumisia vaikka olenhan mie muissa ketjuissa niitä jo kyttäillytkin :):rolleyes:

Marikki, mulla on vähän samanlaisia kokemuksia kyseisestä puljusta... Miksi tehdä asiakaspalvelutyötä, jos ei palvelu kiinnosta? :grin

On. Kiitos kaikille tsempeistä, katotaan mitä tapahtuu. :) Dpo 12, illalla vuoti ikenet verta hampaita harjatessa. Tätiä ootellaan kunnes toisin todistetaan, huomenna pitäisi hanat aueta, jos oviksesta laskee. :wink

Silv pakko tulla kommentoimaan että mun silmään puhelimella tsuumattuna näkyy siinä missä davideissa pitääkin PUNANEN haamu ja sitten keskellä tuo kummassa paikassa oleva valkoinen viivanpaikka tms...noi davidid on kyllä vähän harmillisen hankalia tulkita!

Tsemppiä kaikille ja plussatuulia♡

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app

Marinamelina: siis siinä minäkin haamua näin eilisessä ja nyt en kiinnittäny huomioo muutakun tohon ylimääräiseen :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Uutta kysymystä ihan vain kiva verrata, et ne keillä on jo ennestään lapsia, niin kuinka nopeaan on niistä tärppi käynyt ja kauan on nyt tätä tärppiä yritetty :happy7

Itsellä näin:

1.lapsi yk 4
2.lapsi yk 1
3.lapsi yk 1
menossa nyt yk 2

Meillä on lähinnä tjottailtu. Muutama kierto ollut (lähinnä minun puolelta) oikein yrittämistä, mut sit on mennyt hermo ja jätetty sattuman varaan. Siitä huolimatta meillä näin:

1. lapsi sai alun kierrosta 12
2. lapsi kierrosta 6
3. lapsi kierrosta 7
4. raskaus oli vähän niinkuin vahinko ja meni kesken rv 7
Tämä 5. raskaus tärppäsi 4. kierrosta

Kiitokset kaikille onnitteluista! :Heartred

Mun kierto on ollut 27-31 et aina on saanut arvailla kuinka pitkäks menee, ja kysymysmerkki oli listalla siks kun en ollut tikuttanut ovista ja kokeilin sellasta taikaa et en laita ollenkaan päivämäärää laughing7 :p :wink

Katsotaan miten homma etenee. Aamulla tuli kuitenkin digiin pregnant 1-2. Piina ei lopu vaikka tuleekin positiivisia uutisia! :)

Vissiin ainoa oire ollut se menkkojen alkamis olo. Sit sellasia oireita joihin ei voi luottaa :) et onko keksittyjä, välillä vilu ja nännejä nipistelee. Taitaa olla jollakin muullakin samoja oireita??? :wink

Myssy; mun oireet oli juurikin rintojen nipistely ja palelu. Sillon oli tosi lämmintä ja minä vaan lisäsin vaatetta.

Marikki; pahoittelut, niin toivoin teillekkin onnistumista :love022

Myssy: täällä menkkojen alkamisolo vaivannu nyt 2-3pv, vilu (ollu yli viikon!) ja hiki vuorotellen ja kaamee närästys. Tai siis vatsaa polttaa, ei ruokatorvee niinku yleensä.. ETTÄ toivottavasti olis samoja oireita kun sulla :D

Marikki: pahoittelut menkoista :((

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

haha nuuhku koita jaksaa :grin Mie jännitän täällä taas Silv:n puolesta :grin Suoraan sanoen just nyt ei ole juuri mitään oloja. Oikeastaan vaan nännit kipeänä, vatsakivut yleensä yltyy iltaa kohden. Ei tunnu että olisin raskaana eikä että olis menkat alkamassa. Mieliala on kylläkin korkealla, tapahtuu mitä tapahtuu :) Sekin olisi jo hienoa, jos edes huomiseen selviäisin ilman menkkoja, tulisi dpo ennätys :grin

Marikki, pahoittelut menkoista :( Olisin teille niin sen plussan vihdoin suonut!

Muokattu viimeksi:
Silv ja Larissa taitaa plussata tästä kierrosta! Ainakin lupaavalta kuulostaa. Ja Silv:in testissä minäkin olin näkevinäni tuon oudon vaalean viivan lisäksi haalean haamulaisen ihan siellä missä pitääkin. Jokos Larissa testaat viikonloppuna jos tätiä ei näy?

Marikki: Pahoittelut tädistä. Kurja juttu, että testi ensin haamuili ja herätteli toiveita, mutta tuli silti täti.

Mullakin on kokemusta tuon edellä mainitun puljun huonosta asiakaspalvelusta. Käydäänköhän me kaikki samassa liikkeessä vai onko tämä joku ketjuominaisuus?!?

on: kp 17/26-33, dpo 3. Ei oloja. Mietinnässä se kiinnittymisen avustaminen kotikonstein. Milläs dpo päivillä sitä punaviiniä piti juoda? Ajaisikohan siideri (tai kuohuviini!) saman asian kun tuo viini ei oikein maistu.

Aida, aikaisintaan sunnuntaina testaan, katotaan mitä siippa sanoo :grin Itse join valkoviiniä dpo 5-9 (muistaakseni). Punaviini ei uppoa ja saan siitä vielä hedarinkin. Siideri ei ehkä toimi, jos niillä flavonoideilla on jotain merkitystä. Tiedä sitten :grin

Tosta kyseisestä ketjusta niin yhdessä liikkeessä oli aikoinaan iloista palvelua... koska itse olin siellä töissä! :grin Nyt kun olen jossain ketjun liikkeessä käynyt, niin palvelu on ollut tahmeaa (pälätetään vaan puhelimeen vaikka viittilöin että haluaisin palvelua) ja olen itse tiennyt tuotteista enemmän kuin myyjä. Olikohan se palvelu siksi tahmeaa...? :grin

Muokattu viimeksi:
Jellis ja muut: täytynee sanoa että sydän sanoo jotain aivan muuta kun mun pää. Elän ja oon elänytkin niinkuin sydän sanoo mutta lieneekö tää sit jotain persoonallisuus häiriön tapasta vai mitä ku pää elelee omaa elämää ja aiheuttaa tilanteita joita en osaa käsitellä niin kuin haluaisin, niin kuin sydän sanoo. Mies ei ymmärrä tilannettani etten ihan aina pysty hallitsee tunteitani varsinkii niitä negatiivisia tunteita ja sen ajatus maailma heittää vaan lisää vettä kiukaalle mun tilanteessa. Toki en odota että se alkaa myöntymään joka ajatukseen mitä haluan jotta olisin onnellinen koska vaikka se hakis mulle kuun taivaalta ni todennäköisesti en olisi sen onnellisempi. Ja vaikka vaihtaisin miehen sellaseen elämäni vin dieseliin joka jumalois minua en siltikään olisi tyytyväinen. Sydämmessä olen nytkin onnellinen mutta pää sanoo aivan muuta. Minulla on ihana mies joka rakastaa lastaan ja rakastaa minua mutta silloin kun ajatukset vastoin tahtoani tekee oloni hankalaksi/epäluuloiseksi/ahdistuneeksi tulee ns. Tarve puhua ja sanoa suoraan miltä tuntuu ja mies ei tätä ymmärrä vaikka olisi äänen sävy kuinka kaunis tahansa. No oon kuitenki oppinut olemaan hiljaa ja välttämään avautumista tunteistani ja ajatuksistani/mielipiteistä. Mutta en pysty olemaan näin pitkän aikaa koska tulee sit niin kova tarve sanoa kaikki paska ulos mitä tunnen ja ajattelen ja pienenä lisänä sanon myös miehestäni kaiken paskan vaikka en sitä tarkoitakkaan. Tämä lienee ihan normaalia... Kai sitä kutsutaan temperamentiksi ja itsepäisyydeksi...mutta mulla se saattaa hieman mennä yli hilseen. Puhuminen hyville ystäville auttaa ja tietty tänne foorumiin :) tämä on niin ihana paikka kun täällä aina tsempataan ja tänne saa avautua :) sellasta tää elämä on ja en tiedä tuskin mä niin hirvee ihminen olen ettei mun kans vois oppia elämään ja yrittää omalta osaltaan välttää niitä tilanteita joista eniten otan syttyjä. Kiittämätön en kuitenkaan ole... :) jatkan joku toinen kerta avautumista tänne nyt täytyy töihin lähtee :) kiittii tytöt kun saan avautua!

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app

lucky sen ku avaudut meille. meki kuumeiltii yhessä sen verran kauan et oot minunki valituksia kuunnellu ja purkautumisia vaik kui paljon. jokaisella on oma luonteensa ja elämäntilanteensa. minäki monesti oon pitän ukolle sisällä kaikkea mahollista mut sit ku tulee se että pato ei pidä ni oon vähä kaikkea päästän silleki suusta, välil ihmettelen miten se jaksaa mua ja toisaalta välillä ihmettelen miten mä jaksan sitä puolestaan sen käytöksen takia ku välillä menee aikas pitkälle eikä tunnu millää ymmärtävän vaikka rautalangasta vääntäis.

Hui, yli 600 postausta on tullut tässä muuttoa häärätessä. En joo ehdi niitä lukemaan mutta elän kaikkien hengessä mukana.

Täällä on ovista tikuteltu mutta viivaa ei vielä ole tullut, eikä tuo haittaakaan kun odottelen sitä vasta lauantaille. Sitten alkaa piinaavat kaksi viikkoa.

-Elli-
Elämääni mä tahdon sen, pienen iltatähden suloisen.

Nonniin sinne meni ja mäkätti mennessään :/ no ei auta kun uutta matoa koukkuun :)
Eli kp 1 alkoi sit vissiin... toinen ei ollu kunnolla kiinni...

Takaisin