ja jutut jatkuu
Gatusan hematoomasta tulikin mieleen,että joo,tuota numero kuutosta odotin 6kk- sitä ennen oli juuri se toiselle kolmannekselle edennyt raskaus josta pikkuveikka ei kotiin saakka jaksanut.Tätä kuutosen raskautta siis ootettu 6kk,niin olikohan 11 viikollaa,heräsin verilammikosta ja pönttöön lumpsahti iso verinen mötkäle,joka kaivoin mukaan!!!! (todentotta) päivystykseen.en ehtinyt sitä esitellä todistuskappaleena,koska ultrattiin toki heti.Kuutonen oli mukana virkeänä,mutta samalla aannettiin tyly tuomio tosta hematoomasta,eli se klöntti oli ollut hemasta vuotanutta hyytynyttä verta,ja se klöntti oli kämmenen kokoinen.Sanottiin jos pääsen 20 viikolle,niin sit on jo toivoo et raskaus menee loppuun.
Tuossa tuo mun ylikaunis säihkysilmä vastapäätä pöytää nyt aamupalalla,tokalle luokalle jo menossa <3
Ja ovistestien reagointi...mä oon sellanen jlla nousee kai se lh lähestyes menkkoja,koska oon tehnyt tota että testannu ovistesteil ja raskaustesteil,niin ovistestit haamuilee ja r-testit negailee.Aivan sikaraivostuttavaa!