Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Granger voin osallistua tuohon haasteeseen :)

Mimi. Kaikki on varmasti hyvin. Lähes kaikki minun tuntemani ja tietämäni raskaana olleet naiset ovat kertoneet että välillä oireita ja välillä ei. Normaalia! Ymmärrettävää kuitenkin että huolit missä mennään. Voi sua. Toivotan parasta ultraa sinulle <3

Jenny tuo onkin vänkä homma sillä liian vahvakin virtsa voi antaa väärän tuloksen, kaikille tiedoksi.. sitä yleensä ei tule edes ajatelleeksi. Voimia ja kyllä minä olen sitä mieltä että sulla raskaus siellä kehittyy normaalisti <3 odota 1 päivä edes.

Freyja ihana, kurjaa joutua pelkäämään raskauden kulkua.. mutta aivan varmasti tällä kertaa sulla jatkuu hienosti :) <3 on ymmärrettävää että olet huolissasi.

Luckylla ainakin outoa vuotoa esiintynyt. Voi ei. Pois pois semmoset. Aina kannattaa selvittää mistä johtuu! <3

Gatusa mulla nousi pintaan kanssa sääli sun ukkoa kohtaan kun joutuu kipeenä työskentelee. Paranemista hänelle ja voimia sinulle ja suhteellenne <3 harmillista kun ei ole yhteistä aikaa. En mä teitä jätä, tulen välillä :)

Muurahaiselle täti sais tulla viimeistään tänään/huomenna vaikka sitä en kellekään toivo niin tässä tapauksessa se olisi kai helpotus?

Onnea kaikille viikkojen poksumisesta tasapuolisesti <3

Kp3/34-36
Oudot unet senkun jatkuu..

Huomenta leidit :) nyt en taaskaan muista mitä piti kirjoittaa ja kelle :) ens kerralla ottaa paperi ja kynä ;)
gatusa; harmillista että miehesi joutuu tekemään töitä kipeänä ja tosiaan ei varmaan se merivesi kamalan lämmintä ole :( nyt jaksuja sinne !
jennyy; odota ihan rauhassa vaikka 1pv ennen ku teet uuden testin :) kyllä siellä pieni kasvaa uskon sen !!!

mimi; sulle sama ;) älä stressaa liikaa :) varmasti kaikki on ihan hyvin ! :)

harmony; joo se oli hävinnyt taivaan tuulin :D mut voin laittaa sen tänne vielä uudestaan :)

kaikille plussanneille tasapuolisesti onnea ja malttia matkaan :) ♡ tädin kohdanneet leuka ylös ja kohti uusia kiertoja ja sitä kautta kohti uusia mahdollisuuksia :) ♡ ja muistakaa välillä myös ympärillä oleva, sitä harvoin muistaa kuinka onnellinen on jo nyt ja se pieni sitten täydentää sen ♡ :) ootte ihania, täältä lähtee virtuaali halit kaikille :)

kiva kiivi ettet jätä meitä. juu mustaki tuntuu kurjalta ku ukko joutuu kylmäs vedes olemaa ja tulee kipeeks eikä ees palkkiona tule hyvin rahaa ja jotku viel vedättää. pitääpi tänää ku ukko tulee kotii ni laittaa ruoka ja sit laittaa se juomaa valkosipuli, hunaja, sitruuna/lime juomaa kuumana josko sais vähä sen oloa paremmaks, lisäks pitää kattoa toi mun basilika josko sieltä ottas lehtiä ja niistä tekis ukolle basilikateetä ku auttaa flunssaan kuulemma, toinen hyvä ois rosmariini ja kataja.

Tässäpä tämä vielä eli perjantaina tehty ihan huvin vuoksi koska niin aikaset dpo ja kp :)

Liitteet

• 1414921188648.jpg
    1414921188648.jpg
    36.1 KB · Katsottu: 153
Granger minä oon mukana :)

Täällä on toisaalta toiveikkaat olot kierron suhteen mut toisaalta taas tuntuu ettei oo mitään mahkuja kun tota vauvantekookin on harjoiteltu niin vähän :D hassua! Olla samaan aikaan toiveikas ja kirves valmiiks syvällä kaivossa :D silti seesteinen olo, ei liian pilvissä mut ei kuitenkaan masiskaan.

Taitaa olla shampoon vaihto edessä kun tuntuu et on koko ajan rasvanen tukka, ihan sama kuinka pesee..

Silv kp 21/30-37

Juu kyllä toivon, kun verikokeilla todettiin ettei ovulaatiota ole tapahtunut. Vaikka mun ovistestiin kyllä hymynaama tulikin. Mutta ens kierrossa pääsen clomit aloittamaan ja sitten saa jännäillä taas :)

Jennylle onnea! Ja muillekin plussanneille!

Johanna viivan paikalta näyttää, harmaa hailura, ainakaan mä en näe väriä yhtään... Mun nykyisissä testeissä tulee tuollainen aina.

Gatusa, meillä on miehellä kova yritys tohon samaan, mut jos haluun keskustella otan kaukosäätimen ja suljen telkkarin... :grin Tietty täällä siitä ei oo ikinä tullut riitaa vaan silloin vasta havahtuu yleensä että hei mäkin oon siinä.

Omaa napaa, täällä olis ennen isänpäivää testin paikka. :smiley-bounce016 Epäilen kyllä että yllätys ei olis miehelle mieluinen, se siis haluaisi odotella vielä toisen kanssa ja on epävarma omasta jaksamisestaan jos tulee toinen näin pikkuinen. :smiley-ashamed008 Että saa nähdä, saa nähdä. Oman osansa tuo epäsäännöllinen kierto, eli en välttämättä oo edes ovuloinu ja menkat voi alkaa milloin tahansa, mut siinä 28 päivän kohdalla vois uskaltaa ekan kerran testata ku jos olis tärpänny ni vois siinä vaiheessa jo näkyä. Viimeks näkyi 3+2 eli kp 24 jo hailura. Mut en haluais taas alkaa joka toinen päivä testaamaan ja pettymään.

Mimi: Mulla on klo 12 joten sama homma et paniikissa ollaan. Ja illalla olis vielä kummipojan synttärit. Ellei nyt sit Blueroseteddy ole synnärillä niin jää juhlat väliin :) Niin tai saan huonoja uutisia ja oon sit niin rikki ettei kykene juhliin.

Kyllä mulle myös eilen tuli olo et onko kaikki hyvin kun illalla vähän parempi olo ja rintoja ei enää niin arista. Mut oikeesti tää kuvotus on kamalaa. Mitään ei tee mieli syödä ja muutaman lusikallisen ruokaa väkisin alas jonka jälkeen kahta kauheampi olo...

Mäki haluaisin oireet takas, mutta eeei nii ei. No toivotaan että saadaan Freyja molemmat hyviä uutisia ensviikolla! :)
En oo viittiny siellä kesäkuisissa enää jutella, tuun sit torstain jälkeen takasi jos aihetta on :)

Aattelin minäkin tänne jotain rustailla piiiitkääästä aikaa. Taustaillut kyllä ahkerasti, mutta kommentointi jäänyt tyystin.o_O Teillä ollut kyllä niin paljon mielenkiintoisia puheenaiheita joihin olisin halunnut osallistua, mutta kun puhelimella useimmat lukenut ja sillä vastaaminen niin toivotonta hitautensa takia, on se sitten jäänyt.

No mutta täällä on taas tullut urakalla plussauksia :smiley-bounce016 ONNEAAAAA kaikille niistä. Ja toivon sydämestäni että pysyvät matkassa mukana.:Heartpink

Mä en taida uskaltaa lähteä mukaan tuohon herkkulakkoon, ei siitä kuitenkaan tule mitään. :grin

on: Tätiä odotellaan kylään, nyt kp 24/25-27. Ja ovista ei siis tässä kierrossa päästy hyödyntämään, tai no 2 päivää oviksen jälkeen pupuiltiin, mutta saa tapahtua ihmeitä jos siitä olisi tärpännyt.
On se kyllä ihme juttu kun tietää että mitään raskauden mahdollisuutta ei ole, eipä ole ollut mitään nippailuja tai muitakaan oireita koko aikana. Ei edes menkkajuilimisia??:rolleyes::grin

Takaisin