Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nousee muistaakseni nopeammin. Siitä kai voimakkaammat oireetkin johtuu. Eli kaksinkertainen määrä hormoniakin. :)

Tuossa on minun testini kp29/25. Odotan kaksosia. En olisi kyllä testin perusteella osannut sitä kuvitella. Oireetkin olivat alussa hyvin lievät.

Mutta kai se voi näkyä viivan vahvuutena.

Liitteet

• 1414874422243.jpg
    1414874422243.jpg
    48.3 KB · Katsottu: 126
aika haalea viiva elaffy kiertoon nähden alkuun :) siitä huomaa miten jokaisen kroppa toimii erilailla :)

mut joo azalean vastauskin pitää varmasti paikkansa :)

Onnea Jenny plussasta!

Nuuhku: jospa meidän ihme vuoteluille löytyisi taas järkevä selitys. Mulla ei kyllä kovin suuret odotukset itsellä ole kun en oikeen oo taas kropan toiminnasta perillä lainkaan. Pitää maanantaina soittaa neuvolaan jos kuitenki ne terolutit sais kun ei tää kierto tästä paremmaksi muutu jos ei mitään oo pitämässä toimintaa yllä. Lugeja aivan suotta käytän ku en tiedä millon ovis on ja onko sitä ollenkaan. Pitäis saada kartoitettu missä mennään. Olishan se pien kiva saada alulle jo...

Azalea: taisi olla vain käsitys ;)

Muokattu viimeksi:
jenny ihan mahtavaa, isosti onnea :hug013 kyllä nyt jo on selkeä plussa ja vielä noin paljon vahvistunut, kyllä siellä hormoonit nousee nanosekunneissa, onnellista odotusta teille :Heartblue

kaikille muillekin plussaneille onnea jos jonkun unohdin :flower ovulaatiota hyödyntäville tsemppiä, peitot heilumaan! :flower piinailijoille jaksuja :flower

hmm.. mä taisin olla hiukan tuskissani eilen kun lukasin mun viestejä läpi, enää ei harmita eikä oo huono olo menkoista, miehen kanssa jutletiin että kyllä 1+1=3, mutta tulee kun tulee, emme me sitä päätä :Heartblue on siinä ihana mies, onneks mulla on hänet :Heartblue sanoi vieläpä että hän uskoo että olis valemenkat, voi että meinas tulla kyynel, miten joku voi olla noin ihana ja vieläpä mun oma rakas:hug003
...pahoittelut jos olin aika negatiivinen itsekseni täällä.. tuli vaan hokkus pokkus masistelu tekstiä ja purin ja purin tänne.. en oikeesti voi enää tälle mun positiivisuudelle mitään mutta pakko mun on silti vähentää täällä roikkumista pakostakin kun toi työssäoppiminen alkaa maanantaina laughing6 olette kaikki niin tärkeitä mulle, ilman teitä tää palsta olis tylsä :hello t: kova muija kp2/34-36

terveiset kaikille ihanille leideille :) ja kiivi kaikkihan me tänne joskus puretaan surua, pettymyksiä Ja pahaa mieltä :) se on ihan normaalia! ihana kuulla että mieli ei ole enää maassa! minä uskon että se on ylemmän voiman käsissä milloin saadaan pieni syliin ja jokaisella on se oma aika :)

Liitteet

• 1414878356293.jpg
    1414878356293.jpg
    79 KB · Katsottu: 119
Minski olet todella taitava ja Lume kuvia vaan! Mä tykkään kans tehdä käsitöitä, neuloa, askarrella, savityöt, piirtää, maalata, kaikkea mitä vaan voi! Rajallisesti itteeni vaan toteutan, harmi :angry3 vois alkaa neulomaan.. :rolleyes:
Plussapläjäys vielä la-su välise yön kunniaksi sinne kotisohville :smiley-bounce016
määpäs hipsin nukkumaan :sleep002

* hihi tulipahan vähän uudistettua mun profiilin lookkia ja noita tickereitä! nyt ne on aika matchaavat, ehkä turhankin..

Muokattu viimeksi:
Onnea jenny, ja vahvistumista viivalle :)

Mimmu, ultra on 13.11, torstaina. Sillon pitäs olla kaikkien laskujen mukaan kai sit 6+1. Eiks torstai oo toivoa täynnä? ;)

Nukahdin taas eilen kahdeksan jälkeen pää isännän syliin sohvalle, ja nyt oon jo sit hereillä kun tänään olisi vasta iltavuoro :D

Huomenta. Tän aamun viiva oli tosi haalee, mietin vaan että oliko plussaus yhden päivän ilo ja nyt se pikkualkio kyllästy muhun jo...

Takaisin