Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nyt on pakko ottaa esille kun lueskelin nettiä ja googlailin kaikenlaista. löysin keskustelun missä joku väitti että raju seksi ja orgasmit voisivat vaikuttaa varhaiseen keskenmenoon :? :S vielä näin että jos alkio ei ole kiinnittynyt kunnolla niin silloin :O tiedä tuosta
mitä mieltä olette ?

Ai onks täällä joku herkkulakko haaste :P oon kyllä niin perso että saattas mennä reisille :D

Muokattu viimeksi:
Heippa hei. Mahtuisiko tänne uusi tyyppi mukaan? :)

Omaa tarinaa sen verran, että plussasin elämäni ensimmäistä kertaa syyskuussa ja kerkesin pyöriä jo tuolla kesäkuisten ketjussakin. Keskenmeno kuitenkin alkoi 21.10 (rv 7+6) ja kohtu todettiin tyhjäksi kaksi päivää myöhemmin. Cytoteceilla vielä varmistettiin täydellinen tyhjentyminen. Tästä on nyt aikaa vasta vajaa kaksi viikkoa, mutta raskaustesti näyttää jo negaa ja uusi raskaus olisi kovasti toiveissa.

Heippa kaikki, tovottavasti teillä on ollut hyvä viikonloppu :)

Tervetuloa jeilei! Pahoittelut km, mutta onnea uuteen nousuun! :)

Gatusa, käy kyllä sun miestä sääliksi kun joutuu töitä tekemään kipeänä ja vielä kylmässä merivedessä! :sad001 Ja sun puolesta tuli paha mieli, kun tunnet itsesi yksinäiseksi. :sad001 Mulla on välillä sama olo, kun meillä menee usein päivät tota rataa. Onneksi on töitä edes osa-aikaiseksi niin pääsen ihmisten ilmoille. Ystäviä ei juuri tällä alueella asu, joten vähän harmittaa kun ei voi kenenkään kanssa viettää vapaa-aikaa. Onneksi on mies ja koira, mutta tervettä olis välillä viettää aikaa muidenkin kanssa :grin Ja onneksi te olette täällä!

Jenny, pidäs päivä tai pari taukoa testaamisessa! Ei ne viivat noin äkkiä vahvistu ja sitähän suositellaan testaamaan vasta kun menkkojen pitäisi alkaa/ne on jo myöhässä. Malttia, malttia vaikka se vaikeaa onkin :wink Onnittelen sua kuitenkin jo haamulaisista!

Silv, täällä on kans toiveikas olo mutta samalla se kirves jo kaivossa valmiiksi :grin Mulla on 3 eri shampoota käytössä, kun jos käytän vaan yhtä niin hiukset rasvottuu tooooosi nopeasti.

Johanna, mie näkisin tossa kyllä hennon haamulaisen! vahvistumista sille! :wink

Sorry, en lähe mukaan teidän herkkulakkoon :grin Me pidetään se yksi herkkupäivä viikossa miehen kans ja on toiminut hyvin :)

Lume, en jaksa uskoa, että tolla olisi vaikutusta. Muutenhan ne parit, jotka puuhastelee joka toinen päivä läpi kierron, ei juuri onnistuisi (vaikka juuri näin suostellaan tekemään, jos halutaan olla varmoja siitä että siittiöitä on putkissa koko ajan). :grin Ja ainakin ovulaation aikaan naisen orgasmista pitäisi olla vaan hyötyä.

Täällä kp 18/29 ja dpo 2-3. Ensin tuntui, että viikonloppu vaan matelee ja nyt se on melkein hujahtanut ohi! Käytiin eilen pimeän tultua miehen kanssa kuvailemassa, oli mukavaa :) Tänään mennään ulos syömään :p Kohta lähden koiruuden kanssa lenkille, toinen on ihan innoissaan kun on vaihteeksi lunta.:) Tässä yksi kuva eiliseltä.

DSC_0021_pieni.jpg

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa jeilei :) täällä on onneks ollu niin hyvä karma uusia kohtaan, ettei juurikaan ole ehtiny hengailla meidän kanssa vaan ovat tosi nopeesti plussanneet :))

Larissa: mäkin oon käyttäny kyl muutamaa eri shampoota mut ei tunnu auttavan. Jos kiertopäivät olis erit niin voisin kuvitella oireeksi tänkin :D ihana talvinen kuva :) täällä tuli kans illalla/yöllä lunta mut muuttui vesisateeks ja nyt vaan syksyisen märkää :(

Mikäköhän eilen on ollu sit homman nimi kun viivat oli jo niin vahvat, ja tänään haaleenhaaleet. Tuleeko kellekään mitään mahdollista syytä mieleen, miks näin? Ootte ihania<3

Silv, voihan toi johtua ihan vaan hormoneistakin muuten vaan :) Mulla on (hiusten ravoittumisen lisäksi) ollut viimeisen kuukauden aikana paljon enemmän näppyjä kuin normaalisti. Yleensä tulee vaan just ennen menkkoja. Veikkaan, että yhtenä osasyynä on toi gelee ja sitten vaan hormonit. :grin

Jennnyy, hcg ei nouse tasaisesti vaan 2-3 päivän välein tuplaantuen, siksi viivat ei vahvistu. Pitoisuus virtsassa on voinut heitellä riippuen miten olet juonut, käynyt vessassa, käyttänyt kofeiinia tai muuta nestettä poistavaa yms. Sinuna en miettisi asiaa sen kummemmin nyt vaan testaisin seuraavan kerran parin päivän päästä aikaisintaan. Toki on mahdollista, että kyseessä on ns. kemiallinen, mutta sitäkään ei vaan voi tässä vaiheessa vielä tietää joten odottele. :wink Just tämmöisten takia en itse enää testaa ennen kuin menkat pitäisi olkaa/on jo myöhässä. Olen vaan niin pelkuri :grin Mieluummin otan itse vastaan pelkät menkat (tai plussan) kuin negoja tai haamuja ja menkat vielä päälle. Milloin sulla olisi ne menkat myöhässä?

Muokattu viimeksi:
No joo larissa, on kans ollu naama niinkun 14-kesäisellä nyt varmaan kuukauden.. Muutenkin ihmeellistä, kun oviksen aikaan ei oo oireillu oikein ollenkaan mut nyt iski se järkky turvotuskin. Hormonit jyllää niin sanotusti. Toi km voi nyt tietysti tehdä vähän erilaiseks tän kierron.

Silv, kyllä mullakin vaikutti just noin km. Mullahan tuli sen jälkeen jopa maitoa. Ovisoloja ei ollut, viivat näytti mitä sattui, tissit turpos ja naama rasvottu. Km:n jälkeen tosin aloitin geleet, jospa nekin vaikutti.

Tervetuloa jeilei! Pahoittelut keskenmenosta.

Asiasta kukkaruukkuun, aika viisas on toi Fertility Friend :grin Laiton sinne tämän kierron tiedot (aamulämmöt, pupuilukerrat, limat ja ovisplussan) niin osas kertoa, että nyt on dpo 3 ja että onnistumisen todennäköisyys on "good" kun pupuilua on ollut tarpeeksi ja oikeaan aikaan :grin Tässä vielä näytteenä mun käyrä.

FertilityFriend_lokamarras.jpg

Muokattu viimeksi:
jennnyy, jos maltat millään odotella niin testaa seuraavan kerran vasta 4 päivän päästä. Sais jäädä menkat tulematta ja pysyä pois sieltä seuraavat 9 kk ainakin! :wink

Tervetuloa vaan jeilei! Ja kuten silv jo sanoikin niin luultavasti pääset takaisin plussanneiden puolelle nopeammin kuin arvaatkaan! :)

Jaa herkku lakko.. Ööh jos te pidätte herkku lakon niin mä voin vetää herkkuja teidän kaikkien puolesta, jos vaikka sais vähän lisää niitä kiloja. :oops:

Löysin tämmöisen esimerkkikuvan sulle jennnyy netin syövereistä. Tätä kun kattoo niin mun mielestä viiva ei ole vahvistunut ihan suoraviivaisesti vaan esim. mun silmään tässä kuvassa dpo 11 on heikompi viiva kuin dpo 10. Sama juttu dpo 6 ja dpo 7.

Toivottavasti antaa edes vähän toivoa sulle :)

Series-6dp5dt-to-15dp5dt-1024x682.jpg

Mimmu: sulla oli se 1 kierto km ja plussan välissä? Jospa...... ;)) jospa tää menis siis mulla niinkun sullakin ;) pidittekö (ohjeenmukaisen tauon) yrittämisessä vai...? Me ei oo taukoo pidetty vaikka suositeltiin mut touhuttukaan ei oo niinkuin normisti. Otti miehelläkin koville km niin sitä ei oo oikein napannu (paljasti eilen kun ihmettelin tän kuun seksittömyyttä..)..

Takaisin