Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Timbe, malttaisinkin mutku eilen viivat vahvemmat, aika huomattavastikin kun tänään, niin mieleen tulee vaan et hormonitaso alko heti laskeen,jos tää oliki kemiallinen...

Testaat huomen/ylihuomen aamulla uudestaan. Virtsan vahvuuteen vaikuttaa moni asia kuitenkin.. Aikaisessa vaiheessa kuitenkin olet lähtenyt testaamaan :)

Kyllähän se siis on ihan tosi, että kaksosraskaudessa hcg nousee korkeammalle. Mutta niinkuin yksösraskaudessakin, kiinnittymisajankohdat ja hcg:n lähtötaso vaihtelee. Sen takia se ei kaikilla kaksosodottajilla heti alussa ole erityisen korkea. Ja tiettyhän vastaavasti yksösraskaudessakin se lähtötaso voi vaan olla korkeampi. Mut onhan sekin tosi, että muissakin erikoistapauksissa (rypäleraskaus ja joskus kohdunulkoisessakin) hcg saattaa pompahtaa omituisen korkealle alussa. Mut ei niistä varmuudella tiedä. Sitten on vielä testienkin vaihtelevuus, ei ne kaikki ole täysin identtisiä. Siinä missä joku on susi, voi joku toinen ollakin hiukan herkempi.

Ja ainahan suositellaan testattavan vasta, kun menkat on kunnolla myöhässä, koska sillon on jo osa varhaisimmista keskenmenoista ehtinyt käydä eikä tule niin suuria pettymyksiä niiden takia. Mutta kun se testaaminen on niin jännää ja me naiset niiiiiiin malttamattomia ;)

Jennyllä on kyllä komeet viivat päiviin verrattuna! :) onnea!! <3

Lucky missä vaiheessa sulla siellä kierto nyt oikein menee? Ja joo en määkään kyllä laske tälle kierrolle enään mitään toIveita. Mutta jos ei ovuloi niin mitä sit tapahtuu? Voiko menkat olla hyvin niukat vai venyykö kierto? Vai mitä täh?
Lähinnä vaan pelottaa että mitä tässä vielä voi tapahtua.. :/

jennyy onnea plussasta mashaAllah!!! :) tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms.

kiivi tsemppiä työssäoppimisjaksolle. moikkaa meitä aina ku ehit inshaAllah, jookos? :)

tsemppiä kaikille tasapuolisesti :)

on: ukko kipeänä, itellä flunssa. mitähä mä keksisin mikä auttas kurkkuun ku ukolla kurkku kipeä ja viime yönä kröhimisen seurauksena vähä vertaki ku ärty niin paljon. tuntuu pahalta ukon puolest ku joutuu kipeenä mennä kylmää meriveteen tekeen töitä. ei kivaa.

just tuossa lueskelin vähän tuosta hcg:stä ja testaus ajankohdasta... ja kovin ovat artikkelit sitä mieltä että testiä kehiin vasta kun menkat viikon myöhässä pisimmän kierron mukaan:grin pöh..., tuli iteki noita testejä nyt useampi tilattua niin hyvin mahdollista että täälläkin yks hätähousu vähän niinkun kokeilumielessä testailee ennen aikojaan:smiley-ashamed005:wink

Katotaan nyt miten tää tästä etenee, hitto kun oon niin hätänen testailija... Tein aamulla kaks testiä, molempiin kyllä tuli viivat näkyviin, mutta ne oli niin haaleet.. toisen vaaleus selittyy varmaan sillä, että tein sen n. 20min ekasta, eli eipä ollu pitkä pidättely :D mutta se toinen oli aamun ekasta ja kyllä niiiin surkee viiva että voi itku... =(

Onnittelut Jenny :) Toivotaan et pieni pysyisi mukana matkassa!

Tsempitykset muille kierron eri vaiheisiin!

ON: Täällä pahoinvointi vaan yltyy. Eilen niin huono olo ettei mitään oikein voinut tehdä, saati et ruoka olis mennyt alas. Laihdun varmaan kun mikään ei maistu ja kaikki ruoka kuvottaa. Kaiken lisäksi tuli taas hirveä km pelko kun kuulin et serkku saa lapsen. Itse jotenkin alkoi pelottaa et mitä jos taas menee huonosti. Et miks jotkut vaan saa lapsia heti ekalla kerralla ja kaikki menee hyvin. Miks mun just pitää sit elää km pelossa koko eka kolmannes enkä uskalla luottaa siihen et meilläkin voisi pysyä pieni loppuun asti. Toki oireet puhuu puolesta et kaikki olisi hyvin, mut kun ikinä ei tiedä. Tänään siis rv 7+1 ja torstain ultraa odotellessa...

Nuuhku: nyt on kp 29 menkat alkoi jo kp 21 (edellisen illan puuhastelun seurauksena) sit loppu 4 päiväksi. Kp 26 alkoi uudet menkat aamulla ja loppu hetken päästä jonka jälkeen tuli järkky vatsakipu joka kesti 1h ja nyt menkat jatkunut tähän päivään asti. vuotaa vain aamuisin kirkasta verta illasta on normi valkovuotoa jo.

Mulla yleensä on niin etten ovuloi ja kierto venyy sen takia. Luomusti todella epäsäännöllisen kierto ja välivuotoja ollut myös niinku varmaan nytkin. Teroluteilla tai ehkäisy pillereillä saanut pysymään kierto tasassa. Mutta en siltikään välttämättä ovuloi teroluttien aikana.

Jennylle onnea ja viivanvahvistumisia! :)

Täällä ei oo oikein tapahtunu mitään, muutakun osa oireista on hävinny (nälkä, pahoinvointi, unet,väsymys), ainut mikä on jäljellä niin rinnat tuntuu tosi raskailta ja aroilta. Vähän sellanen fiilis etten oo raskaana ollenkaan. Tulis nyt vaan se torstai taas nopeesti niin tietäis missä mennään.

Jennylle onnea, vaikkakin koet et viivat haalistuneet. Toivotaan et pikkuinen pystyy hienosti mukana Testaa pari päivän päästä!!!!
Gatusalle onnea hyvistä ultrakuulumisista. Toiv tyttö hienosti viihtyy yksiössään monta viikkoa!
Kiiville ja minskille pahoittelut tädistä. Ja muillekin ketä hän on tullut ahdistelemaan!!!
Lumellako ollut hailakka viiva? Yritin etsiä testiäsi, mutta se on hukkunut :). Toivotaan et säkin plussaisit. Larisalla lupaavat oireet ;) Freyalle tsemppiä kkm-ahdistuksen kanssa. Mutta sulla niin kovat oireet siellä, et kyllä joku siellä hienosti sulla matkassa on.

Täällä POKS 9+0 tänään! Jeee! Alh!! Eilinen oli kiva pahoinvointivapaa päivä. Ja yölläkin tuli nukuttuu. :) mies töissä tylsästi tänäänkin :( ja multa on hävinnyt kokonaan libido/halut raskautumisen jälkeen :0. Outoa eikö???

Muokattu viimeksi:
Mä tein tänään taas yhden testin ajatuksella, että varmistan niiden haamujen häipyneen. En tiedä näkyykö kuvassa mitään, mut livenä tuossakin pregcheckissä näkyy haaleanhaalea viiva. En tiedä koska mun sitte pitää mennä johonkin tutkimuksiin, kun viimeks syyskuussa joskus ollu menkat ja noita haamuja vaan tulee...mitähän ylimäärästä kamalaa mulla siellä kohdussa oikein on :(:confused:

Liitteet

• 1414913376794.jpg
    1414913376794.jpg
    42.9 KB · Katsottu: 121
kiitos harmony, inshaAllah neiti viihtyy yksiössään vielä sen kuukauden verran ainakin. mukava että siellä on parempi olo tänään.

mimi inshaAllah saat hyviä uutisia torstaina, mulla oli kans oireettomia päiviä mut sit tulivat takas välillä joten ne voi iha hyvin vaihella, olenha minäki jo 33+3/4 menossa alhamdulillah.

täällä paruin ukolle että on niin yksinäinen olo mulla. mein elämä on seuraavanlaista: noustaan, syödään aamiainen, ukko lähtee, päivällä tulee kotiin, syödään, se alkaa kattoo telkkaria nukkuma-aikaan asti. kommunikaatio: lähes olematonta.

Lucky ohhoh.. No onpas sielläkin kummat vuodot! Voi harmi;/
Mullakin tulee lähinnä aamulla se tee lusikkallinen sellasta tosi limasta veristä vuotoa pyyhkiessä ja muutoin päivällä tai illalla siteeseen sattaa tulla tippa tai kaks mutta edelleen sellasta limaista.. Tosin mulla nyt alkoi ihan ajallaan tää vuoto.. Vaikka kierto onkin venynyt.. Mutta nytkin parilla päivällä lyheni siis jos nää nyt on menkat.. Mut eilen kun tunnustelin kohdun suuta huomasin että siellä oli joku kohoutuma ja mietinkin että voisiko olla polyyppi.. aina sitä rupee ajatteleen kaikkein huonoimpia vaihtoehtoja mut kuitenkin onkin sit jotain hormooni hyökkäystä :D voi miten ärsyttävä voikaan oma keho olla :D
Mä en noista lääkkeistä mitään tiedä... Mutta eikö jotain sellastakin oo jolla vois avittaa ovuloimista vai onko ne just noi terot? Voi harmi sun tilannettas! mutta hei eiköhän me selvitä ihan mistä vaan! Eiks je! :)

Perhanan täti, missä sä viiivyt?!?
Sen kerran kun sitä oikeasti odottaa ja toivoo, ni ei näy ei... :mad:
Tänää siis kp 31/28-32, ja aattelin et tää kierto olis ollu toi 28, kun joka toinen on ollut...
Ei auta ku ootella... o_O

Tuolla kaksosia odottavien puolella oli joskus ketju siitä, millaisia viivoja on raskaustesteihin tullut ja kenelläkään ei ollut ollut mitenkään poikkeavan vahvoja viivoja aikaisin, joista olis voinut päätellä kaksosraskauden. Tässä ketjussa taas moni on saanut aikaisin vahvoja viivoja ja kaikille niille on yksi vain tulossa :D Itsekin sain dpo12 digiin raskaana 2-3 ja ihan yhtä odotetaan ;) Ei raskaustestien viivoista voi kyllä päätellä montako on tulossa :)

Nuuhku, terot ja luget on keltarauhashormoonia, clomit puolestaan auttaa ovulointiin. Keltsuja määrätään juurikin epämääräisiin kiertoihin, siis liian pitkiin tai lyhkäsiin.

Mimille jäitä hattuun, oireet vaihtelee päivittäin eikä niistä välttämättä voi päätellä mitään. Toisilla kun ei ole ikinä mitään oireita.

Jennylle myös tsemppiä, odotat rauhassa pari päivää testien kanssa. Hcg:hän tuplaantuu joka toinen päivä ja sulla on vielä tosi aikaiset dpo:t.

Kiva, että kiivillä on jo parempi mieli. Nyt vaan kohti seuraavaa ovista :)

Timbe, mä meen ens perjantaina eli 6+2 tai 6+0, riippuu miten kukakin laskee.

Mimmu okei! Kiva kun selvensit! :) mulla tosiaan ei oo hajua noista.. Vaikka eihän sitä tiedä joutuuko sitä joskus itsekkin niitä popsiin.

Takaisin