Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
jennyy nyt varovaiset onnittelut ja vahvistumiset ;) pikku minski pahoittelut tädistä :( ja totta kai kaikille muillekkin en nyt taas muista mitä piti sanoa kellekkin :)

täällä saatiin sovittua asiat, annoin käsi ja pää hieronnan oikein viime yönä ku menin sänkyyn ja ukko luuli aamulla et se oli ollu unta :? :S :D

tänään vähä ystävän piristystä ja neulomista :D

Sininen on tosi herkkä testi(10herkkyys) ja punanen herkkyydeltä 25. punasessakin oli tosi hailakka, en tieä kuinka näkyy kuvassa :)

Liitteet

• 1414831013763.jpg
    1414831013763.jpg
    26.9 KB · Katsottu: 138
  • 1414831029161.jpg
    1414831029161.jpg
    21.8 KB · Katsottu: 123
Huomenta ihanat!

Voi Pikkuminski, mä en ala, ei sulla pitäny tulla tätiä :(

Hyvä että Lume saitte asiat kuntoon <3

Aurinko paistaa ja mieli on vähän parempi. Mutta ajatukset on edelleen sillä mallilla että ei tästä tytöstä lasta ulos tule. Ikinä. Ja sen päätin että loppuvuonna en pissaa yhtään mihinkään esineeseen, pönttöön vaan kaikki ja äkkiä isohuuhtelu perään! Tosiaan en malta olla teistä erosta, mutta nää omat jännäilyt jatkuu vaikka joskus keväämmällä. Samoin ku pikkuminski, mekin puhuttiin että jos maaliskuun jälkeen menis ruinaa jotain apuja yksityiseltä.. Mutta sinne on onneks kamalasti aikaa vielä. Kukas se just sanoikaan, että pitäisi keskittyä siihen että on ihana mies ja ihana koti ja kaikki hyvin eikä kaiken tarvi eikä pidä pyöriä vain mun alavatsan sisällön ympärillä. Jos sitä nyt keskittyis enemmän nauttimaan vaan miehestä ja koirista ja töistä ja elämästä yleensä ja unohtais tälläset pakkoraskausajatukset. Kun ei tää taida tälleen henkilökohtaisena vitutustaisteluna toimia.

Hyvää viikonloppua, nauttikaa elämästä <3 <3 <3

Jaa a, täällä on pahoinvoinnit loppunu, vähän pelottaa että meinaako tää tosissaan nyt sitä kkm.. :(
Mutta toisaalta nyt tulee sit toisesta päästä ja maha on ihan sekasin >.< Ei tääkään hauskaa oo!

Jennyn testissä näkyy sinisessä jotain, mutta mulla on vissiin viivalasit hukassa kun punaisessa en näe mitään... toivottavasti haamu vahvistuu tästä :)

Jennyllä selkeä toinenkin viiva sinisessä ja punaisessa jotain pientä. Vahvustumista ;) <3
Elaffy niin ihanaa, olet onnen Piia. <3
Mimi kaikki varmasti ok <3 <3
Mymmelisti teillä yritystä takana aika ruhtinaalisesti. Plussatuulahdus <3

Täällä kysyttiin kauanko meillä yritystä oliko Jellis, tammikuussa 2013 periaatteessa ekaa kertaa hyväksyttiin tjottailu mutta noin 16 kiertoa rehellisesti. Koska vaikka toi mun laskuri väittää että on enemmän niin joo, mutta toi 16 tulee siitä kun miinustan ne kierrot kun ollaan eletty tyyliin selibaatissa eli suht mahdoton ajatus hedelmöityksen kannalta = kerran kaksi siinä kierrossa johtuen ? en muista. Ainakin vuosi siis.

päivää ihanat, mitä kuuluu?

pahoittelut niille jotka saanu menkat.

tsemppiä kaikille tasapuolisesti.

mimi älä nyt heitä kirvestä kaivoo ja huolehi liikoja vaikka helpommin sanottu ku tehty tiedän kokemuksesta.

on: 33+2 mut ultra anto 33+3, painoa 2212g kaikki hyvin, sisäsuu kiinni ku sen ainoastaa tarkasti ultralla ei sisätutkimusta ku liian kiire ottaa loput potilaat ja päästä omalle klinikalle. anto ohjeet et 2vko viel miniaspiriinia, injektioi loppuun asti. mulla alkaa näköjää 2vko välein nyt tarkastukset et mikä on tilanne. eli kaipa tässä sit jotai tuolla on tapahtunu, enpä ainakaa ultrakuvassa havainnu kaulaa juurikaan ku reilu kk sit otetussa oli iha selvä. ei sanonu et kuinka kauan menee mut totes et jos alkaa tiheesti supparit ja synnytys käynnistyy ni sit sairaalaa eikä injektiota laiteta. ei puhunu mitää et tarttisko kortisonipiikkiä, normielämää saa viettää ku näillä viikoilla. mitäs muuta...b-strepto ja joku muu koe otetaa multa, ens viikolla pitää käydä testeissä.

Pahoittelut menkoista PikkuMinskille ja oliko joku muukin? :sad001

Ja harmittelen teitä, jotka aiotte jättää ketjun ainakin joksikin aikaa. Mutta ymmärrän kyllä, että täällä notkuminen ja asian vatvominen lisää varmasti joillakin stressiä! Tervetuloa takaisin linjoille, vaikka sitten plussamisen myötä :wink

Jenny, mie näen tossa sinisessä liuskassa kyllä haamulaisen! Vahvistumista sille! :wink

Gatusa, siellähän on hyviä kuulumisia! :)

Napaa: Päässä myllertää ajatukset tulevaisuuden suhteen (hyvässä mielessä), mutta turha näitä työkuvioita ja vauva-asioita on liian tarkkaan ennalta suunnitella ja miettiä, kun ei kaikkeen voi kuitenkaan vaikuttaa. Asioilla on tapana lutviintua parhain päin, kun tilaisuudet ottaa vastaan silloin kun niitä ilmenee :)

Edelleen tulee jotain ruskeaa rihmaa läpinäkyvän liman joukossa, ovikseen liittyvää varmaan kun on aamulämmötkin alkaneet nousta. Johtuiko tuo aamulämmön nousu muuten juuri keltarauhashormonista?

Tää akka lähtee nyt koiran kanssa lenkille ja sitten salille! :smiley-bounce005

Ihanaa viikonloppua ja halloweenia naiset!

Larissa kp 17/29

edit. Lumelle piti vielä sanomani, että hyvä että sielläkin asiat selkiintyi! On noi miehet kyllä välillä aika mystisiä otuksia :grin Meillä menee kans turhan usein niin, että oletan vaan miehen tajunneen/tienneen asioita, mutta sitten saan huomata, että eihän tuo mies mikään selvännäkijä voi olla mun ajatusten suhteen :grin

Pöh, ilkeä täti kun noin tuppaa kylään kysymättä >:/ pahoittelut menkoista..

Gatusalla alkaa jännääminen nyt oikein tosissaan <3 ihana kuulla et kaikki on hyvin :)

Saatiinpas se miniloma varattua miehen kanssa ;) lähdetään kahden Leville, toki mun ystävien mökille mut mökistä 1 kerros on meille :) viikko ennen joulua mennään, muut on siellä koko viikon mut me 4pv koska mun työt ei salli olla pidempään pois. Mut silti, edes joku pieni loma arjen kuvioista :) nyt alkaa siis toppahousujen korjaus, krhm ne 10 lisäkiloa ei taida mahtua sinne, ja niitä tuskin täs ajas saa kaikkia pois :DD

kiitos lume, larissa ja silv tsempistä. juu hyviä oli ultrakuulumiset mut nyt sit jännätää et mitä tuo neiti tuolla meinaa, solakka on mutta hyvät mitat alhamdulillah. eli vois alkaa harkita siivoomista yms. normaalia askaretta ja yrittää kävellä vähä enemmän :) no nii tää mamma sekos vissii.

silv nauttikaaha minilomasta kuulostaa ihanalta.

larissa tsemppiä. :)

lume inshaAllah siellä tulee iloinen ylläri ens viikolla. :)

Jennnyy siinä sinisessä minäkin nään jotain viivan tynkää joten ei muuta kun vahvistumista sille! :)

On. Joo mä en enään tajua.. Toinen tee lusikallinen tullut tänään. Voiko nää nyt ihan oikeesti olla menkat? Ens viikolla tee vielä viimesen testin jos nää nyt ei sit oikeesti kunnolla ala! Ja sit varmaan tarttee ruveta soitteleen gynelle aikaa.. Nää on ny vielä niukemmat kun ne sillon joita kuvittelin menkoiks... :eek::mad:

Aika käsittämätöntä toi sun vuotelu nuuhku :eek:o_O:mad: Ihan hyvä toi sun toimintasuunnitelma eli testiä ja sitten aikaa gynelle jos tilanne ei selkiydy! Tsemppiä kummaan tilanteeseen :hug013

Jos nyt ei olisi vasta dpo 1-2 niin maalailisin täällä jo raskausoireita :grin Hajut ällöttää ja herkistyn kyyneliin mitättömistä. Liekö oviksen hormonien nousu, joka aiheuttaa tällaisia(kin) oireita. Joo. Sitä dpo 7-12 ootellessa sitten... :grin

Takaisin