Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olen päättänyt poistaa elämästäni ihmiset joiden seurassa tulee itselleni huono fiilis. Kerroin ystävälleni että yritämme lasta ja sen jälkeen olen kuullut suoranaista vittuilua. Hänellä itsellään raskaus alkoi heti kun lopetti pillerit. Olen ollut aidosti iloinen hänen raskaudestaan ja kyselen aina kuulumisia ..vauvajuttuja jne.

Häneltä saan suoria kysymyksiä kummassa meistä on vika, miksemme elä terveellisesti (eletään kyllä..ollaan urheilullisia jne) , kuinka hänellä on ollut helppoa kaikki raskauteen liittyvät asiat. Huoh. Tänään oli aika helppo päivä :confused:

Kiivilintu, samanlaisia ajatuksia. Eikä mua yhtään huvita keskustella kenenkään lapsen saaneen tai raskaana olevan kanssa siitä että "kyllä tekin kohta" " kohta on teidän vuoro" "kyllä meilläkin kesti" vitut. M en rehellisesti sanottuna edes usko että niin tulee ikinä tapahtumaan. Mä en ikinä tuu olee raskaana saati synnyttäisin ketään tai musta tulis äiti. En mä vaan osaa nähdä että niin voisi käydä. Munkin varmaan pitäis hankkia jotain muuta ajateltavaa.. Mutta ku teidän kanssa on niin kivaa :) jaa, nyt tuli käsky saunaan ...palataan!

No tännehän se täti kurvasi... Kp1 ja vituttaa niin et naama irtoo! :mad:

Fiilikset hyvin samankaltaiset kuin kiiwillä ja Jelliksellä... Mulla onneks alkaa maanantaina tuon ukkokullan dieetti ruokien valmistus ni en kerkee paljoo muuta miettiä. Se ois sit gramma peliä seuraavat 24 vko ;) :oops

Näillä mennään!

Kiivi ja jellis mulla myös joka kerta kun menkat alkaa sama tunne! :(
Ihan kauheeta miten voikin masentaa ja ahdistaa tää yrittäminen..
Kaikista parasta oikeesti purkaa ja kertoo siitä, ettei vielä tunne olevan ihan yksin.
Puhuin just tänään miehelle, et jos alkuvuodesta otettais yhteyttä lääkäriin ja pyydettäis sitä lähetettä sinne lapsettomuustutkimuksiin, jos siis ei ennen sitä tapahdu mitään.

Mä en yhtään muista kuinka pitkään teillä oli yritystä takana?

Azalea: en luottaisi purettuun digiin. Vaikka saattaakin siellä olla samanlainen testi sisällä.

Nuuhku: onnea menkoista ja pikaista plussausta!

Tirpukka: teeppä ens kerralla apteekin oma. Sillä ei mitää viivoja näy jos ei oikeasti ole jo hormoonit korkealla. .. tiedä sit sun tapausta... ootko googlettanut?

Pikkumimski: ens kerralla sitten. Et sä mihinkään paskempaan ryhmään kuulu ja mikä se ryhmä on. Itse en ainakaan koe kuuluvani huonompaan tai parempaan ryhmään vaikka vuosi yrittämistä takana ja edelleenkään ei mitään. :) se meidän aika tulee kun se on niin tarkoitettu. Tää kroppa ku pistää luukun kiinni jos se nii tahtoo...

Toffee: rauta eikä vitamiini arvoista ei voi olla kyse kun syön monipuolisesti vitskuja purkista ja ruoasta. Tai sitten on imeytyminen huonoa. Kilppari arvot... no tk:ssa ollu normaali viitearvojen sisällä mutta en tiedä miten olis sit ihan Kilppari lääkäri mieltä

Silv : vähän samaa minäkin ajattelen että ihmisen kehittämä. Ebola jokiki.... :/ voi luoja. Ilta lehti ym. vähän väärää tietoa antaa tästä... lietsoo paniikkia ihmisiin... Kun eihän se ollu ees varmaa onko se suomeen tullut edes ebolaa....

Muokattu viimeksi:
Mymmelisti meillä starttasi nyt yk14 ja yritystä jo 1v8kk. Menkat alkoi vasta 15.10.2013 tuon vanhimuksen jälkeen. Meillä siis poika 1v8kk. Imetyksestä nyt 8 kk. Ja ikää jo 30v ja miehellä 34v (huhtikuussa31 ja mies maaliskuussa35) . Hoitoihin aikaisintaan 3.2015

No niin, täällä on sit näköjään kaikki ottamassa lopputiliä samana päivänä! Itse olen ihan samoilla aikeilla. Tää päivä on mennyt niin pohjamudissa kieriskellen, tai oikeastaan koko tämä viimeinen kuukausi on mennyt ihan jossain eri sfääreissä..tarkoitan, että ei Tän näin pitänyt mennä. Ihan kun mun elämässäni ei muka olisi mitään muuta tällä hetkellä kun raskaaksi tuleminen ja kaikki siihen liittyvä oheistoiminta, on oviksen tikutusta, ja vitamiinien popsimista, ja mehujen litkimistä, ja punkkujen kiskomista, ja limojen tutkimista ja kohdunnapukan kopelointia, ja aikataulutettua pakkopulla-peittojenheilutusta, netin pläräämistä ihan mitä vain mikä aiheeseen liittyy....Voi ähky! Mää olen ihan tätä myöten täynnä...
Ja hei haloo, mun Pitäis ehkä havahtua nyt viimeistään, että mulla on aviomies (joka on muutakin kuin vain siittämistä varten) ja KAKSI mahtavaa pikku-ukkoa, ihana koti ja tällä hetkellä mahdollisuus olla lasten kanssa kotona. Miksi minä olen unohtanut nauttia tästä kaikesta???
Kiitos rakkaat kanssasisaret, te ootte huippumisukoita! Varmasti pyöritte mielessäni useammin kuin kerran päivässä, toivon teille myötäisii plussatuulosia ja kaikkea hyvää elämäänne :) Viimeistään tammikuussa hiihtelen sinne raskaaksi 2015 forumille, ja toivon siel törmääväni ainoastaan ihan tuikituntemattomiin kuumeilijoihin :)

..äääh, mä alan kohta vollaamaan! Ciao!!!

Voi naiset teitä.. Pari tuntia pois ja niin on monta sivua taas tekstiä! :)

Kiivi pahoittelut menkoista! <3 voimahali!

Pikku minski pahoittelut negasta mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon! :)

Lumen testissä minäkin nään jonkun hailuraisen viivan mutta jännä että jo dpo 5? :)

Täytyy käydä lukemassa noita linkkejä mitä pistitte noista rokote juttuista ja muista ihan mielenkiinnolla! :)

On. Tääl on leivottu kakkua likan kans hyvää oli! ;) huomenna suuntana isomummu ja su kaverin pojan synttärit joten tekemistä riittää.. :) eikä ne menkat ny sit ookkaan alkanu kos sitä teelusikaalista veristä valkkaria ei lasketa huoh.. Ois ny tullu ne kiivin menkat mielummin tänne niin sais selväks tänkin tilanteen..

anteeksi jo valmiiksi mut taas samat paskat fiilikset kuin aina ennenkin vkl. luulin et meidän parisuhde on terveessä tilassa mut tämä ilta taas kerran osotti että en välillä tunne koko miestä. mua vituttaa taas ihan vitusti ja tekis mieli itkeä ja huutaa mutta ei ole edes ketään kelle soittaa. Paras ystävä pääs tänää sairaalasta joten en usko et jaksaa mun vuodatus kuunnella
voi olla et nää tunteet heittää ku olen niin väsynyt ja huomenna eri fiilis. me ei yleensä tapella mut nyt taas tuntuu et alkaa menemään sinne päin ja sit taas räjähtää ja kunnolla.

nuuhku mustakin siinä pieni viivan häilähdys on. voihan se olla et ovis ollut aikasemmin ehkä la tai To ? mut oltiin koko viime viikko ilman et peittoja heilutettiin 2vko sitte su ja viime vkl la ja su

Oon aina ollu täällä kännykällä ja nyt avasin tän foorumin nettisivuna pädillä.. Täähän on ihan uus maailma :eek::grin
Olin jotain ihan kirjottamassakin, mut nää kaikki uudet hymiöt sai mut innostumaan.. :p

Pikkuminski, sehän on hyvä et kierto jäi 28 päivään. Toivotaan että nyt tässä kierrossa olis taikaa!

Hei nyt muistan!! Piti vaan sanoo et kaikki tää tuntuu pahemmalta vaan siks että on pimeetä ja märkää koko ajan. :angel4

Tirpukka: jos vuotaa. .. Tee toinen testi myöhemmin. Kaverillani oli ihan normaalit/normaali mittaiset menkat ja nyt 1, 5 v lapsi...

Pikkuminski: miks mä näin hailuran viivan sun kuvassa ku suurensin hieman.... jos se on joku kontrasti. .. en taho nyt yllyttää.... tms. Et kuollut. :) se mikä ei tapa ni vahvistaa!

Kiivi: pahoittelut! Menkää käymään neuvolassa... ihan vaikka juttelemassa huolet ni sit ainaki tietää onko mahdollista päästä lääkärille. :) meillä ainaki shutkot helposti pääsee.

Kai vakaa nyt hyvät ihmiset sieltä pohja mudista itsenne ja miettikää ees yks positiivinen asia tästä päivästä ni ette vajoo niin syvälle :)

Minäkin valitan: veetutti aamulla nii penteleesti entiedämikä mutta kun menin kaverin vauvaa haistelemaan nii hävisi se veetutus no uus veetutus Alko ku huomasin katsoa työvuoro listaa ja harmiksi se sunnuntain vapaa ei ollutkaan vapaa vaan työtä... mistä mä oon ensinnäkin katsonut työvuoroni. .. vai olenko elänyt unessa... kaikki hyvin nyt.

Nuuhku! Lähde lenkille jos tuntuu että tila käy ahtaaksi!!!! :) jos sulla ei oo ketään muksua kotona ni lähet ovet Paukkuen jos on ni nätisti paiskaat. ..

se menettämisen Pelko on vaan jotain ihan kamalaa välillä ja se ajaa tekemään ja sanomaan asioita joita ei tarkoita. hassua sinänsä. mut me puhuttiin toi lapsi homma läpi ja ukolla ollut todella suuria paineita ja se on pelännyt että pystynkö kantamaan lasta ja aiheuttaako noilla lääkkeillä aloitettu raskaus suuremman keskenmeno riskin ku normaalisti alkanut tms. Tajusin etten ole oikeasti selittänyt sille asioita loppuun asti ja en ihmettele et on säikähtänyt ja ottanut pakkia. mä voin vain toivoa et aamulla ollaan unohdettu nää turhat kinat ja toisten loukkaaminen.

Lume : näin se just on. Että aamu on iltaa kauniimpi. Mulla kans yksin jäämisen pelko on suuri. Paineet on miehillä kovat ku näistä asioista puhutaan... ;) halaa miestäs ja kerro sille miten tärkeä se on... :) näin munkin pitäis tehä ku veetuttaa mutta ku on se olo ni eipä sitä osaa ku koko naama ahdistaa niin paljon sitä vaan itse odottaa lepyttelyä ja ymmärrystä...

Ihanaa et saitte puhuttua lume!
Miehillä saattaa muutenkin mennä ohi (ainakin mun miehellä) kun koko aika höpöttää "samasta aiheesta" :)
Aina oon ajatellu et ei edes miehille tule vauvakuumetta, mut kyllä näköjään tuleee:love017
Alotin muuten eilen jo testaa ovista ja siinä oli ihan haalee viiva, tänää vähän tummempi, mut jos oikein ymmärsin niin siinä ovulaatio testissä pitää olla yhtä vahva viiva kun kontrolliviiva?
Niin ja mieskin ihan innoissaan haluu nähä niitä viivoja. :grin:p

Takaisin