Tirpukka, mä en kans tajuu. Oon saanut digillä ovisplussan, mut sitten verikokeet sanoo, et nöy sulla ei ole ovista tapahtunut, ultra sanoo, että joko on jo tapahtunut tai ei tapahdu ollenkaan. R-testeihin ihme haamuja ilmestyy...
Mihin tässä enää voi luottaa?
Mimille jaksamisia sinne toivottelen, elä luovuta, voihan se olla että ultraaja ei vaa osaa ja ens kerralla löytyykin sykähdyttävä syke :)
Ihana koostekuva puretuista digeistä :) Sabetin yksittäis viiva on kyllä huomattavasti vahvempi kuin meidän negatesteissä.
Kiivi, ääneen tässä koneella tokasin, et "mitä vit???" onneksi olen yksin kotona. Pahoitteluni *halaus*
Lume, siis kyllä munkin silmät siihen tikkuun haamun piirtää, vahvistumisia sinne toivottelen!
Sen verran murkkupesän kuulumisia, että tilasin paketin ovistestejä ja r-testejä. Tätiä oon kovasti odotellut tänne kurvaavan, mutta hää näköjään tuleekin sitten vasta lauantaina tai sunnuntaina. Jotenkin on kyllä toiveikkaampi olo ensi kierrosta kun saa clomit käyttöön silloin. eikä edes harmita kun täti tulee. Paitti että sais tulla jo, kerrankin kun sitä odottaa! :D