Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
se oli smartin white mint ja siinä se filtterin paperi oli niin löysä että ne filsut tippui ja kaikki paska tuli suuhun, en edes lähettänyt viallista tupakkaa kirjekuoressa ja unohdin mainita maun ni ne 3 askia olikin punasta :D mut onneksi sain vaihdettua ystävän kanssa :)

Tossa Googlen ihmeellisessä maailmassa aikaani kulutan ja törmäilin tälläisiin mielenkiintoisiin kuviin...
ImageUploadedByVau Foorumi1414274367.081360.jpg

Nii ja tää toinen kuva
ImageUploadedByVau Foorumi1414274405.049531.jpg

Nämä sitten vahvisti sen että teen testin huomen aamulla. Ja Googlea kun selailin huomasin, että jenkkilässä ne tekee testejä aamulla sekä illalla ja hyvin monta per kierto. Kirjoitin siis kuvahakuun dpo 12... Eli ei tosiaan lähe käsistä jos jo huomenna testaan :D

Eipä ollu vahvistunut yhtään :(
melkeinpä voisin sanoa, että nega tuli...
Tässä onkin niin paljon tullut shittiä niskaan tällä viikolla, et olis ollutkin ihme jos nyt edes yks asia onnistuisi...

Mäkin testasin...ristiriitasta, siihen earlyyn tuli tämmönen, mut pregcheckiin ei tuonkaan vertaa :( Haamu siis edelleen. Tosin pregcheckiin en oo noinkaan selvää haamua saanu aiemmin, että kai se vähän on vahvistunut. Mut kyllä tässä silti alkaa kirves olla kaivon pohjalla; ei siellä ainakaan mitään normaalia voi tapahtua, kun hcg ei nouse juuri mihkään :(

Liitteet

• 1414301657264.jpg
    1414301657264.jpg
    17.5 KB · Katsottu: 137
Älkää naiset luovuttako! Vanhimuksesta sain plussan VASTA kp42 :eek: ja kierto oli tuolloin 28-32 :rolleyes:

Mä nään vaan unia... Ja viimeyönä sanoin kaverille että meillä laskettu 11.7 ja aamulla laskurilla; niin se oliskin ;) :oops: . Tosin ei mitään tuntemuksia. Oireita kyllä, mutta ei toiveita ei odotuksia ei mitään :confused:

Kp23 ja dpo9?

♡ Onnea bartender ♡
Ja kyllä tuo Azalean on munkin mielestä + ♡ nyt vaan vahvistumista ♡

Ei mitään tietoa mistään oviksesta ja seksiä tasan kerran koko kierron aikana ja siihen ei kauaa mennyt ;) , mutta menkat alkoi 18.5 ja 4.6 heilu peitto ja 28.6 sain plussan

Noiden päivämäärien mukaan myöhäinen ovis... Ja olkkarissa törröttää terve ja ilonen poika 1v8kk ♡

Muokattu viimeksi:
Niin kun meillä on myös tuo peittojen heilutus tapahtunut viimeks 7.10. (sitä ennen kyllä oli villi viikonloppu ;) ), ovis oli oireiden perusteella joskus 6.-9.10.. Niin kovasti mietityttää, että nyt jo pitäis olla tummat viivat, jos kaikki olis ok. Mut PikkuMinski tuo sun tilanne vähän tuo lohtua :) Ootko nuoremnasta (vai nuoremmista?) saanut plussan aiemmin kuitenkin?

Mulla on vain tuo yks :D ainoastaan siks on vanhimus kun toiveissa olisi vielä 2 nuorimusta ;). Mutta ainakaan yhtään haamua en oo saanu koskaan ;) jos on haamu on se mun mielestä + ♡ nyt +++++++++ ja phuuuuuuuuuuuuuh sulle Azalea ♡ vahvistumista ♡

Ihania plussia muut saanu!!! :)

Ehkä Mä luovun toivosta vasta kun fat lady sings, vai miten se sanottiinkaan? :D

Ällöjuttua sen verran, että vessassa pyyhkiessä, pelkkää läpinäkyvää limaa tuli... Kohtuun on kyllä nippaillut kiitettävästi pari päivää ja alaselkää jomottaa menkkakivut... Ei tässä sen kummempia.

Unista sen verran, että mä näin kanssa kesällä unta yhdestä päivämäärästä ja aamulla kun laskin se olisi ollutkin mun laskettuaika, mutta enpä mä raskautunutkaan siitä kierrosta. Meni kuukausi niin mun kaveri kertoi että heillä LA niihin aikoihin... Enää en vaan millään muista sitä päivämäärää.
Tosin en hänelle kehdannut unesta mainita, kun me ei olla kerrottu kuin yhdelle läheiselle, että olemme antaneet vauvalle luvan tulla. Juurikin sen takia että kun esikoista yritin sen kolme vuotta saada, niin inhottaa ne kysymykset, et joko jo?

onnea azalea kyllä tuo plussa on mashaAllah :)

onnea bartender digin tuloksesta mashaAllah :)

tsemppiä ja plussatuulia kaikille :)

täällä nukuttu jonki verran mikä on positiivista ja eilis aamun jälkeen ei ol ollu menkkajomoja joten alkaa optimistisuus nostaa päätä josko tässä pääsis sinne rv 37 asti ainaki 32+3 menossa nyt.

Takaisin