No huh huh.. onkohan muhun tarttunut joku the oireellisuus kun mua palelee ja oon nirso ruoan kanssa.. nippailee yhä. Ei hitto oikeesti nyt nyt! Mun mies on niin kultainen, rakastan niin paljon häntä, olis maailman ihaninta kokea perheonni hänen kanssaan.
Mulla on koulua jäljellä 7 kuukautta joten raskaus olisi toki tervetullut mutta nyt alkaa mietityttää että onko väärin jäädä äidiksi heti valmistumisen jälkeen. Mun henk.koht historiaan siis kuuluu väärälle alalle kouluttautuminen (mutta työskentelin väkisin hetken) josta seurasi työttömyyttä ja sen jälkeen kokeilin jotain ihan muuta työtä jonka jälkeen jäin jälleen työttömäksi ja sitten hain tuonne ja olen tykännyt.. = en ole paljoakaan ollut työelämässä niin mitä jos se kynnys on korkeempi kun jään kotiin? En olis uskonut mun ajattelevan tällaisia TOISAALTA nykyinen koulutus valmistaa työhön jossa ollaan lasten ja nuorten kanssa joten sinäänsä kokemus omasta lapsesta olisi vain PLUSSAA.
Noh, mitähän hittoa mä sepitän, tuntui vaan hyvältä kirjoittaa :) Vauvakuume on mulla jo häilynyt niiltä ajoilta kun oikeesti olin seota.. olen tyytyväinen että olen päässyt pahimpien vaiheiden yli ja toivon etten niihin enää palaa. Vauvan saanninhan pitäisi meille olla periaatteessa iisiä ja olen kerran ainakin tullut jo raskaaksi todistettavasti, SILTI herää vaan kysymyksia miksi en vieläkään ole.. Miksi en ole tullut uudestaan ihan loppuun saakka? Miksei me olla onnistuttu, emmekö vaan toimi yksi yhteen enää? Kumpikin haluaisi pari lasta joten aika pyllystä jos ei tosiaan ala kuulumaan.
Lapset kannattaa tehdä nuorena, sanotaan. Meillä kellot jo tikittää, näin se on. Minä 21 ja mies pian 23.. Tarkoitus ei ole saada sympatiaa, tarkoitus oli vaan kirjoittaa jotain lyhyttä mutta oho :) olen mä positiivinen ja molemmat ollaan toiveikkaita yhä. Olispa joku kristallipallo joka kertois koska on meidän aika
Päätin etten syö foolia kuin vasta sitten kun olen raskaana esim. alussa ja toiselle kolmannekselle asti. Jos menee tosi epätoivoiseksi niin saatan kokeilla taas, mutta ei siitä viimeksi ollut hyötyä. Geleet jätän suosiolla väliin ja kaikki muut poppakonstit. Mä haluaisin koiran, tätäkään en olis uskonut itsestäni.. olis niin ihanaa, tietty JOS kemiat kohtais koirulin kans. Mulla ollut aina kissoja
PLUSSAONNEA TASAPUOLISESTI
PLUSSATUULAHDUS JOKAISELLE