Raskaaksi 2014

Heh minski en odota! Saat luvan plussata jo! :wink

Larissa saas nähdä mihin aikaan sitä herää aamulla.. Mut jos kohta menee nukkuun ja käy niin kun tänä aamuna niin mä oon varmaan jo 4 pissimässä tikkuun :D
Voi kun sais vaan nopeesti unen päästä kiinni.. Ja tajusin että näin kovaa jännitystä ei oo kyllä ollu ennen.. Siis ihan hirveetä! Mulla hajoo niin pää.. Pitäiskö vielä lähtee lenkille koiran kans jos sit tulis nopeemmin uni :)
 
Muokattu viimeksi:
Lume kyllä se mies pääsee sieltä turvallisesti kotiin! Ihan varmasti! Tiedän tunteen meidän isäntä kans aikoinaan joutunut ajaan linjaautoo talvella läpi yön ja mä oon aina ollu sydän syrjällään että pääseekö kotiin... Aina se on tullu ja ihan ehjin nahoin! Joten niin tulee sunkin ukkos! :Heartred
 
Lume kyllä se mies sieltä kotiin pääsee. Jospa ne ison tien ajourat ois sulat. Hus kaikki hirvet tieltä :)

Meillä kans miehen kanssa molemmilla 40 km työ matkaa. Saa aina sydänkurkussa odotella jos vaikka soittaa ja toinen ei vastaa.
 
isot tiet on sulana ja miehesi osaa ajaa! Ei ne liukkaat tiet ketään ojaan tai kolariin saa vaan huolimattomat kuljettajat. Enkeleitä matkaan! Huoli pois :Heartred
 
Joo tiedän sen tunteen ku soitat ja ei vastaa tai ei saa yhteyttä :S sillo säikähtää :O

onneksi mulla on 2min työpaikalle :D en uskaltaisi ajaa pitkää matkaa, varsinkaan talvella :sad001
 
Lume, turvallista kotimatkaa sun miehelle :angel11

Mä pääsen linjoille varmaan siinä suomen aikaan kasilta. Ei kannata vielä kuudelta kytätä :)
 
Kiitos jellis mä yritän myös ajatella et ne on sulat :) kyllähän liikennettä varmasti koko ajan ni ei pääsis jäätymään :)

nyt minä puhallan teille kaikille plussia sinne aamun testeihin ja tuleville myös !!!!!
 
Nuuhkulle ja Mimmulle iiiisssoooottt plussa puhallukset täältäkin :)

Lume pääsee kohta isännän viereen ! :)

Täälläkin ollaan ja ei olla :oops: Eilen eikä tänään oo ollu mitään tuntemuksia. No ei kai niitä aina tarvita mut olis se kivaa :grin

Määkin meen nukkumaan, aamulla ollu ylhäällä jo ennen viittä kun yöllä ei saanut nukutuksi...
Öitä kaikki ihanuudet :)
 
kaikille testaajille plussatuulia täältä :)

minä ootan et ukko ja esikko tulee kotii ni autan esikkoa läksyissä ja sit painun nukkumaan. ukolle ei tee mieli puhua se on niin ilkeä tänää taas vaihteeks ja valittaa kaikesta maan ja taivaan välillä. lisäks sain kuulla et huomen pitäs mennä esikon koululle ku opettajal asiaa mikä ei tiedä luonnollisestikaan mitään hyvää. huoh on se niin hankalaa ku koulussaki porukalla suunnitelmana saada esikko pois koulusta ja esikko lankee aina johonki ansaan ku luulee oppilaita kavereiks. saavat esikon puhumaa tunnilla ni opetaja huomaa lähinnä esikon ku ei ol paikallinen.
 
Ihana kun täällä on niin positiivinen tunnelma... :) Tuun aamulla sitten kattomaan teiän ihania plussia.. PUUUUHHH puhallan niitä monta..

Tsemppiä kaikille...
 
Takaisin
Top