Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kertokaas viisaammat, ei kai saunominen haittaa hedelmöitystä, kai maltillisesti voi saunoo? Tai siittiöihin? Ja vaikka osa spermasta valuu ulos niin kai sitä sisällekin jää?

Ja tänää ja eilen on ovulaatiotestillä tullu haamulainen, ehkä tai sit vaan viivan paikka, vahvistuukohan se tässä positiiviseks kun eiks haamulainen tai muuten haaleempi oo negatiivinen mulla frsu:n testi

Mira 14/30-36 yk 1

Ja liittyykö lisääntynyt valkovuoto ovulaatioon?

Pahoittelut menkoista ja negoista, ja voi kun mamian pikkuinen pysyis sisällä loppuun asti kun vuotoa oli vaan niin vähän!

Last edited by a moderator:
Negatiivinen täälläkin hei! Plaah. Eli kp 1/27-31 meneillään, yk 16 ( kai, en pysy enää laskuissa...). letrozol-kierto nro 2, tästä kierrosta sitten ultrat ja mahd pistoshoidon aloitus, jos siltä näyttää. Foolihappoa kävin ostamassa ja nyt sitten sitä käytetään mies että minä.

Muillekin negan saaneille onnea alkaneeseen rai vielä tulevaan seuraavaan kiertoon!

Oletteko uudet kirjoittelijat minkä ikäisiä? Ei ole pakko toki kertoa :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mira En usko että saunomisella on mitään merkitystä ellei nyt joka päivä ihan hurjia löylyjä ota.Ja kyllä ne siittiöt lähtee niin hurjaa vauhtia menemään ettei se pois valunut sperma haittaa :)
Freyja ehtikin laittaa tuon linkin jota itekin juuri hain :)
Edit.Ite luotan/luotin juurikin tuohon ovis liman tarkkailuun ja fiiliksiin,mulla näytti ovistestit päin pyllyä :oops:

Kiitos vinkeistä! Tää tuleva alku viikko on meillä niin eri rytmejä et pupuilut jää seuraavan kerran keskelle viikkoo. Mut tänää siis ennakoitiin.

Sannunnoinen pahoittelut menoista! Ja tsemppiä uuteen kiertoon!

Mä oon melko uus täällä ja oon 31 vuotias. Esikoisen yritys siis aluillaan.

Pakko sanoo et toi valkkarisivu oli musta ällö. Mut kai se asiaa ihan on :wink pitää lukee ihan ajatukselle :)

Sama täällä, eli 28v :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Jaahas, täällä ei tarvi testailla yhtään mitään vähään aikaan. Kp1/30-31(35) Ja aivan kuin salama kirkkaalta taivaalta, ei MINKÄÄNMOISIA menkkaoloja ollu koko päivänä.. Lopetan kans ton "oireilun" kun ei siitä kerta mikään oo niinkun kuvittelis :D tai sit tuo on koittanu liimautua kiinni muttei oo luonnannu..

Voi Silv pahoittelut tädistä ja voimia uuteen yritykseen ja kiertoon!

Osaisko joku fiksu kertoa miks sain ovisplussan sillon kp11 ja seuraavan sain dpo 6-7? Molempien plussien aikaan oli vähän kipuja, jomottelua ym. Kun eikai tollanen nyt ihan normaalia oo? Viime kierrossahan sain kans ovisplussan kahteen kertaan.. :o

Mimi: mulla oli kans. Tai siis se kp20 plussa oli paljon tummempi kun kontrolli ja dpo ehkä 7 tasavahvat..

Ja voi kun ootte kaikki niin nuoria kun ois itsekin päässy tositoimiin ennen kolmeakymppiä mut parempi nytkin kun 10 vuoden päästä!

Pahoittelut Silv, mutta parempi toki päästä uuteen yritykseen! Itse olen kans huomannut että "oireiden" seuraaminen on ihan turhaa hommaa! :grin Voisikohan se täti tulla sitten sun jälkeen tännekin, jos sitä plussaa ei kerta ole tulossa... :grin

Silv ja Mimi, ehkä se mun pongaamatta jäänyt ovisplussa tuli teille? :grin En mie muuta selitystä keksi kuin että siellä on jotain edes yrittänyt tapahtua...

Sannuinen taisi kysellä niin mie olen 27 (vuoden vaihteen jälkeen 28) ja esikoinen yrityksessä.

Mira, en koe itseäni kovin nuoreksi kun moni kaveri on jo perheellinen :grin Onneksi sain miehen suostuteltua hommiin "jo nyt"... Mie en muuten koe noita lima-asioita mitenkään ällöiksi vaan aika luonnolliseksi asiaksi, jos omaa hedelmällisyyttä ja kiertoa haluaa seurata. Eihän ne toki ole sellaisia mistä haluaa kellekään ääneen puhua, tälleen foorumilla kylläkin kehtaa :grin

Mullakin on aika paljon jo äitikavereita, et niitäkin löytyy mut ihan sinkkukavereitakin ja pariskuntia. Mulla nyttemmin on aikas laajaakin kaveripiiri, mut toi työssä käyminen haittaa kavereitten näkemistä ja tätä palstailua :grin Nytkin löhöilen sohvalla ja koko päivän kytänny tätä palstaa... Noo nukuin mä liki 3 tunnin päikkäritkin tossa välissä :grin

Takaisin