Raskaaksi 2014

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä olin kans jo varma että nyt se on Larissan kierto! Vielä se voi plussaksi muuttua ;)

Silv:lle kans tsemppiä, vielä on toivoa :)

On. Täällä menkkojen jälkeen toinen vuodoton päivä. Ovista odotellaan :) Miehelle jo vinkkasin, että tässä kuussa sitä tehdään vauvaa! joka toinen päivä mahdollista ovista ennen ja jälkeen. ;)

Pahoittelut negasta larissa ja silv!! :(
Niinku jo muutama sanoi että toivoa viel on ennen tätiä! :)

Ihana sumuinen syys aamu <3 olen kyllä niin syys ihminen!! :)

Hei niin kauan on toivoakun ei näy tätiä ;)

No niin nyt oon sit itte kipee... Likka rupee oleen parempi jo :) joten mun vuoro sairastaa ;(

Siirtelin omaa testipäivääni ensi viikon sunnuntaille. Jos sitten on vielä menkat myöhässä niin luulisi jotain näkyvän :grin Silloin jännäilläänkin nuuhkun ja Kyfi86:n kanssa ja viikolla on vielä Mimilläkin jännät paikat!

Kaikille tsemppiä ja tärppituulia! :) Mietin, että johtuukohan tämä alkusyksyn plussa-aalto tosiaa siitä, että ihmiset on kesän syöneet terveellisemmin ja tuoretta ruokaa...? Taisin tätä teoriaa/ennustetta pallotella jo aiemmin :grin

Silv 6.9.
SuNWay 10.9.
Mimi 11.9.
Kyfi86 14.9.
nuuhku 14.9. -->
Larissa 14.9.
Freyja86 15.9
Pandakarhu 15.9.
loora84 15.9.
Anskunen 17.9.
Aida* 18.9.
-Nennu- 19.9.
Elli Etana 21.9. (dpo 14)
Mira83 24.9.
Johanna..25.9
Nennu 25.9.
pepeXXL 28.9.
Kiivilintu 29.9.
elaffy 1.10. (dpo 14)
sabetti 3.10.
DarkMimosa 5.10.
zorro86?
Herhis?
jonnamaria?
Ambriina?
J3nni?
Anis?
Myssy?
Rosebud?
Aurinkoinen?
Fiamma ?
Lauruska?
Lucky?
Bella87?
Jellis?
LuckyLady13?
Kaziska?
Nessu?
Elli28?
( yht. 37)

Plussanneina jutuissa mukana: Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina, Mustikka, Mara, Dawwe, Granger, Siija, Sandy, Käpynen, Etsijä, Mamia, Pötkylä, Sintti2014 (yht.28)

Muokattu viimeksi:
Juu ja nuuhku on oikeassa, toivoa on meillä kaikila niin kauan kun ei tätiä näy. Ja sitten kun näkyy, niin uusi kierto on uusi mahis :wink Ei ole edelleenkään mitään menkkatuntemuksia, mutta lopetan kaikkien "oireiden" kuvailun tähän, kun ihan hakoteillä olen ollut näemmä :grin

Koska tyhmiä kysymyksiä ei ole, niin tässä uuden tulokkaan tiedonhaluinen kysymys: mikä tämä lista on? Ja koska muutenkin olen aika uusi näiden raskaus ym puheiden saralta niin mitä tuo dpo tarkoittaa? :)

miemilia, ollaan tehty tommoinen lista ihmisten tulevista testauspäivistä, jotta tiedetään ketä jännätä :)

Dpo tarkoittaa "days past ovulation" eli ovispäivä on dpo 0 ja päivät siitä eteen päin dpo 1, dpo 2 jne. Ovulaatiosta menkkoihin kestää yleensä 10-14 päivää ja kiinnittyminen tapahtuu joskus dpo 5-10 tienolla. Dpo-termin kanssa on helpompi hahmottaa missä vaiheessa kiertoa kukin on verrattuna kiertopäiviin, kun ihmisten kierrot on niin eri pituisia ja oviksen ajankohta saattaa heitellä myös samalla ihmisellä.

Toivottavasti tosta selityksestä oli jotain apua :grin Kuinka pitkä sulla oli nyt eka luomukierto ja huomasitko ovulaatio-oireita?

Täällä on viikonloppu vietetty rennoissa tunnelmissa punaviiniä juoden :grin Tänään dpo5 ja pientä tuikkimista tuntuu, mutta veikkaan että tässä kierrossa nyt mitään ihmeellistä tapahdu. Veikkaan, että ennenkun täti saapuu niin on kaikki oireet ihan viimesen päälle :grin:rolleyes: täytyis olla vaan ajattelematta asiaa, mutta helpommin sanottu kun tehty!

Mun testipäivän vois siirtää tonne 17. päivään jos joku aikoo listaa päivitellä. Tosin voi olla että jos sillon on menkat myöhässä niin saatan silti testata myöhemmin :p

Huvittaa kun mies ahdistelee kokoajan koska päästään testailemaan :p:happy093

Jännä kyllä tää mieli ihmisen mieli... Vaikka kumpaakin varmaan pelottaa seuraava mahdollinen raskaus mutta silti ollaan aika levollisin mielin menossa eteenpäin. Turha niitä km on pelätä. Ihana kyllä huomata kuinka tuo mieskin on tässä täysillä mukana :Heartred

Pahoittelut negoista Silv ja larissa <3
Menossa olis dpo 12-13 ja aamulla clearblue näytti negaa ihan niinku aavistelinki.. Eli tätiä odottelemaan ja yk6 alkaa :(

pahoittelut negan saaneille, inshaAllah muuttuu vielä plussaksi :)

täällä meili maassa ukon takia taasen, siis se osaa olla sellain en sano mikä. en nukkun koko viime yönä kipujen ja tukalan olon takia, no ukko ku nous sit klo 5 jälkee ni alotti heti sellasen shown ettei pahemmast väliä, mä stressaannuin sit siinä määrin et itkin vaan ja neiti reagoi sit olemalla tosi levoton pitkälle aamupäivään asti eli normi rytmi meni ukon takia sekas neidillä totaalisest tänää, nyt onneks on rauhottun ja on päikkäreillä ollu vähä aikaa. välil tuntuu ettei kyl jaksais yhtää mitää.
anteeksi valitus.

Larissa en kyllä huomannut oireita mutta en toisaalta oo hoksannu tarkkaillakaan :) kp oli 33.
Kiitos Nessu vinkistä, pitääpä käydä tsekkaamassa!

Toisaalta olis huisia jos enskierrossa tärppäis (jos siis täti tulee nyt ajallaan), miehelle sais sit ehkä antaa plussan synttärilahjaks :D

Minä en näiltä selkäkivuilta tunnista/tunnistaisi mitään jomotteluja tai vihlontoja :D pakko huomenna nöyrtyä ja suunnata tk:hon :/

Sent from my ZTE Blade Q using Vau Foorumi mobile app

Takaisin