Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Nessu, eikös jano (ja vessassa ramppaaminen) ole yksi raskausoire :wink


Veikkaan, että täällä on nyt ovis meneillään. Kivut tuntuu vähän samalta kuin menkkakivut, mutta paljon lievempänä. Välillä säteilevät reisiin. Jos tämä nyt on ovis, niin on meillä jonkinlainen mahdollisuus tärppiin :happy112Liman seassa oli myös hitunen ruskeaa nyt illalla eli voisikohan se olla ovulaatiovuotoa..?
 
Larissa, nyt vaan yritystä kehiin :) Mullakin on välillä oviksen aikaan ollut limassa rusehtavaa.

Mutta joo, mulla on jo menny vähän usko näihin "oireiden" tulkitsemisiin. Keväällä olin jo ihan varma, että on tärpänny, kun pari viikkoa oli erikoisia tuntemuksia, rinnat tosi kipeet yms. Sittemmin oon huomannut, että välillä on kummia tuntemuksia, välillä ei.

Ajattelen niin, että jos tulee plussa, se olis ihana yllätys. Siihen asti pitää omia haaveiluja hillitä, ettei tulis turhia pettymyksiäkään :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nessu, toivottavasti ylläri plussa tulee :) Itse en myöskään oireisiin jaksa omalla kohdalla uskoa ennen kuin plussa ne todistaa oikeaksi. Muiden kohdalla olen optimisti, omalla kohdalla realisti :wink Täällä ei tämän enempää ehditä hyödyntämään, kun tuo mies on kipeänä :/ Tärppää, jos tärppää! :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Höh, paranemisia Larissa sun miekkoselle. Se tässä foorumissa on kyllä parasta, että kaikki on niin ihanan kannustavia aina :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Nessu ja Larissa, pakko yhtyä teidän mielipiteisiin. Mulla on ollu monta kiertoa joissa oon ollu ihan varma että nyt mun täytyy olla raskaana, ku on ollu kaiken maailman oireita ja sit negan jälkeen tippunu korkeelta ja kovaa. Omaa mielenrauhaa varten on permpi olla pessimisti! Nyt kp 34/30-32 ja koko ajan hoen itelleni etten voi olla raskaana ja kaikki oireet voi yhtä hyvin enteillä tulevia menkkoja. :rolleyes:
 
Junttura, pakko heittää löylyä ja tuumata, että yhtälaillahan kierron venyminen voi johtua siitä, että nyt ois napannu. Pidetään peukkuja! Ootkos testannut vielä? Sorry jos kysyn sellaista, mistä oot jo kertonut. Tänne tulee niin paljon kirjoituksia, etten vielä muista, mitä kukakin on kertonu :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Totaaaaah mitä ootte mieltä, ovisplussa vai ei? Pikkusen alta tunnin pidätys ja kp11/27-38 :o
Eilen ollaan pupuiltu, mutta jos varoiksi sitte tänäänki..
 

Liitteet

  • 1408902081626.jpg
    1408902081626.jpg
    63.7 KB · Katsottu: 133
Selvä plussahan se. Ei muuta kuin lisää vaan peittoja heiluttelemaan :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Oooh junttura :) milloin meinaat testata ? :)
Ja yhdyn myös mielipiteisiin :) itse myös havainnu "oireita" viimeiset kaksi kiertoa :) vaikka ei olla edes yritetty vielä :) ja tokikin pettynyt tädin saapuessa. Pikkuhiljaa jäitä hattuun saa laittaa.. nyt kun yritystä on ja jos täti kurvaakin niin pydotus on toooosi suuri :( sen ihanan pikkusen kun toivoisi saavan niin pian sylyyn meille jokaiselle!!!

Esikko kasvaa niiin hurjaa vauhtia ja kuume vaan kasvaa <3
 
Tuli vähän puskista tuo, odottelin ovista vasta aikasintaan ens keskiviikoks tai myöhemmäks :o mitää oireita eikä oikein mitään kunnollisia limoja oo, outoa!
 
Ajattelin keskiviikkoon asti venyttää.. :grin En tiiä pääsiskö kuitenki loppupeleissä helpommalla ku testais heti ku on myöhässä? Mahaa välillä vihloo ja oon jo ihaaan varma ettei tämäkään kuu tuo toivottua tulosta. Mies iltavuorossa ja minä yksin kotona kuuntelen nyyhkymusiikkia ja masistelen.. :sad001
 
Mimi, plussalta näyttää. Sitä pitikin jossain vaiheessa kysyä, että onko ne limat merkki siitä että munasolu on kypsyny? Siis onko ovulaatio ja munasolun kypsyminen sama asia? Tarkoitan siis että voiko ovuloida vaikkei munasolu kypsy? Olipas sekavasti kysytty, mutta jos joku tietää niin valaiskaa tietämätöntä.
 
Junttura, ei muuta ku testiä vaan kehiin ;) Johan täällä alko jänskättää, miten käy! Peukut!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Junttura: Musta ovulaatio tarkoittaa munasolun irtoamista ja sen pitäis kai kypsyä jotta voi irrota. Limoista ja muista en sit tiedä. Siis et mikä niiden limojen tarkoitus on. Vai oliko se vaan et ne edesauttaa siittiöitä pääsemään munasolun luokse?

Mimi: Mäkin tuon plussaksi luokittelen joten peitot vaan heilumaan :)

ON: Olis jo ens viikko ohi niin pääsis piinailemaan kunnolla :D Tosin voisi ensin se ovis tulla. Onneks oon lapsenvahtina 10vuotiaalle pikkukaverille niin ei ehdi omia juttuja miettiä :) Kyllä se lapsi/vauvakuume on kova, kun joka paikassa näkee lapsia ja miettii et miks mulla ei vielä oo omaa.

Täällä ei limoja ole. Pientä nippailua kyllä. Mietin tuota mun greippimehua kun viimeksi se lisäsi limoja ja nyt ei :D Tuskin siis sillä mitään vaikutusta oikeasti on :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Junttura! Testi! Me vaaditaan! Normaalistihan mä yritän aina hillitä testaamista, mutta sulla on kuitenkin jo ihan selvästi pisimmän kierron yli kp:t. Huomenna aamulla?

MInä en oikeastaan ole pessimisti, vaan ehkä enemmänkin realisti (ja tylsimys). Yritän sillä vähentää myös kuviteltuja oireita ja ylianalysointia, ehkä myös säästää itseäni liian kovilta pettymyksiltä. Ennemmin otan vastaan menkat, kuin negatiivisen testin. Tai hailakan positiivisen tuloksen vain päiväksi-pariksi jos silti menkat kuitenkin alkaa ajallaan. Mutta kaikesta huolimatta sitä aina kimpoilee jo viikkoa ennen menkkojen alkamista, että mikä nippaus tuo oli? Onko mulla vähän erilainen olo kuin normalisti? Entäs jos...? :D Aika harvalla loppujen lopuksi on ihan selviä yksiselitteisiä raskausoireita ennen kuukautisten poisjäämistä, tai ne alkaa ihan vähän ennen. Riippuu tosin varmasti paljon myös ovulaation ajankohdasta.

Mutta nyt tämä kierto on kyllä taputeltu niin hyvin, että on varmasti täydet laskennalliset 25% mahikset raskauteen. Hyvät ovislimat, hyvät ajoitukset ja loppukierron aion voidella kohdun limakalvoja hyvällä punaviinillä! :D
 
Oikea asenne Kaziska! Hmmm... pitäisköhän itsekin valkoviiniä ostaa loppuviikosta kiinnittymistä varten heheh, punaviini ei oikein uppoa :grin

Junttura, kyllä voit jo testata! Mutta ymmärrän kyllä ton ettei turhia negoja halua nähdä eli oottele vaan keskiviikkoon, jos maltat :)

Freyja, mulla on ollu nyt greippimehu kans käytössä. Limaa on ehkä ollu pidempään ja enemmän tai sitten vaan kuvittelen :grin Ovista toivon nyt sinne sullekin!!!

Kattelin taas niitä prosentteja mitä joku aika sitten tänne laitoin ja nyt olis sittenkin parhaimmillaan 26% mahikset, jos nyt on ovis käynnissä. En ehkä menetä täysin vielä toivoa tämän kierron suhteen :grin
 
Freyja toivon myös että viikko menisi nopiaa niin pääsis piinailemaan :D <3
Larissa: mites nua prosentit ny meni? Mistäs sä ne kattoit? Mietin vaan että mikkähän mahtaa omat prossat olla jos eilen talletellu ja tänää hirveet itoomis kivut ;) ?
 
Kuinkahan mun kannattais sit muuttaa siihen listaan se testipäivä jos ovis on huomenna tai ylihuomenna? :o
 
Takaisin
Top