Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tein testin aamupissasta ja näytti negaa!!! ARGG... No niin pitkään ennen kun tätiä ei näy toivoa on. Mies on ihan varma et oon raskaana. Ei kyl näin pitkää kiertoo ollu ikinä. Yleensä aina se 28 pvä. No maltan mieleni ja testaan seuraavan kerran vaik ensi keskiviikkona, jos ei tätiä näy..
 
DarkMimosa voi ei :( mutta ennen menkkoja on vielä toivoa. Hcg on yksilöllinen! <3 tuli mitä tahansa niin ensi kierrolla on uusi mahdollisuus taas.

Kiirettä pitää niin tulin vaan pikaisesti kertomaan että testiä en saanut tehtyä mutta tänään ois tarkoitus saada testi. Varmaan joku pregcheck mitä nyt marketista saa. Menkkoja ei näy ja oireita eipä juuri ellei väsymys ja rintojen arkuus oo. Outo olo kun ei tiedä mitään.
 
Larissa juu 36 on se pisin kierto mitä mulla on ollut jotenkin en usko että menis pidemmälle. Mutta koskaan ei voi tietää.. joka kerta kahden viime päivän aikana oon pyyhkiessä tarkastanut paperin ettei mitään tulisi. Äsken tuli jotain punertavaa limaa ja voin kertoa että vituttaa jos menkoiksi muuttuu toi tuhru. Tänään kp37/36. Nyt alavatsaa vihloo :) en uskalla tehdä testiä..
Eilen illalla olin näkeväni jotain paperissa.. jotain vaaleanpunaista mutta tänään aamulla taas kirkasta ja nyt punertavaa. Sais alkaa kunnolla sitten.. :(
 
Muokattu viimeksi:
Toivotaa et plussa tulee kiivilintu!

Pahottelut Johanna negasta, samassa veneessa ollaan ;)

Olin ihan varma etta paksuna ollaan, oli kylla pettymys ku nega tuli. Harmittaa et tuli molemmat digit kaytettyy "turhaan", eivat ole halpoja... no kp 29/26-28 katotaa kuinka pitkaks venyy...
 
Nyt hermostuin oviksen testailuun. :mad: Muniksia nippailee ja limoja on, mutta testi oli jopa eilistä hailua viivaakin hailumpi vaikka pidättelin 4 tuntia! En jaksa varmaan enää testailla. Mieskin tuli flunssaan ja ei halua kipeänä puuhastella (ihan ymmärrettävää), joten harakoille menee tämä kierto, jos se ovis ei ole kohta ovella... Nooh tuleehan noita uusia kiertoja :)
 
Larissa, testaatko vaan kerran päivässä? Mun ovisplussa oli tosi pikainen, sain kiinni ku testasin kolme kertaa saman päivän aikana, aamulla iltapäivällä ja illalla ja iltapäivällä oli "melkeen" plussa : ) joka oli sit plussa. :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH, testasin eilen 2 kertaa, muina päivinä vaan kerran. Itselläkin kävi mielessä että se lh-huippu on voinut olla nopea. Voi olla kyllä mahdollista että ovis on päällä, kivut kertoo jotain sen suuntaista. Sitten sen tietää jos nännit kipeytyy että ovis oli ja meni :grin Jatkossa en ehkä jaksa enää tikutella, osaan oireista sanoa milloin hedelmälliset päivät alkaa ja milloin ovis on ohi. Se riittää mulle.

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Larissa, Luotettavampaa loppujen lopuks on sun omat tuntemukset ja muut, lh-huippu voi olla tosi pikainen ja testit ei välttämättä tarpeeks herkkiä sitä havaitsemaan sulla, tai joku yks kaks kappaletta testeistä semmosia. Ne testit lähinnä antaa viitettä mahdollisesta oviksesta jos ei merkkejä tunnista. Sen takia clearblueta suositellaan kun se on selkee, luotettava ja perustuu ilmeisesti muuhunkin kuin pelkkään lh-huippuun, koska myös muut hormonit kropassa toimii ennen ovista. :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Melkein kp1? Nyt en kyllä ymmärrä. Joku pieni vuotorypäs oli tullut siteeseen. Sameaa verta ja miehelle autossa sanoin että sen verran on tuttuja tuntemuksia nyt että siteiden ostoon. Tajusi mistä puhuin ja harmistui.. hetken päästä molemmat oltiin ettei se maailmaa kaada. Ehkä parempi näin? Mun tuleva koulutus kestäisi vuoden niin ainakin ehtii käydä sen loppuun jos vaikka pariin kiertoon ei tärppää. Nyt voin keskittyä huomiseen pääsykokeeseen, mutta illalla relaan miehen kanssa. Ei enää spekulointia tästä kierrosta, jos muka yllätys plussa tuleekin niin kiva mutta voi voi tätä naisen elämää.. Kiitän luojaa etten ole tämän pettyneempi :) kiitos kaikille tuesta ja tsempeistä <3
 
tsemppiä kiivi pääsykokeeseen!!! mua jännittää sun puolesta täällä nyt senki takia jo :)

täällä minä aloin itkee silmii päästä ukolle että mä en jaksa tätä unettomuutta enää, pyysin et kysyy äidiltänsä jos sillä ois joku idea mikä vois auttaa unettomuuteen.
 
Kiivilintu, toivotaan et nyt ei kuitenkaan tarttis niitä siteitä :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiivi, ihana asenne sulla. Toisaalta ehkä hyvä keskittyä muuhunkin jolloin se plussa ehkä varmemmin tulee kun ei stressaa.

Larissa, samassa veneessä ollaan. Ei näy ovisplussaa, tosin ei ole oireitakaan hirveästi.

On: tein sit sen ovistestin ja jotain tosi tosi hailua väriä näkyy :( Toisaalta viimeksikin se plussa taisi tulla ihan puskista :D Toivotaan nyt, onhan tässä vielä reilusti aikaa kun ensi viikolla pitäisi laskureiden mukaan vasta plussaa näkyä. Pähkäilen täällä et miten hoidan nuo ovistestailut koulupäivinä :D Ehkä mä otan testin ja purkin mukaan kouluun ja laukusta salaa vilkuilen testin väriä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi ei, ei, plussia :( pahoittelut kaikille negan testanneille etenkin dark mimosalle jos menkkoja ei kuulu niin uutta testiä vaan kehiin! Jos hormonit on vaan niin matalat vielä

Pahoittelut menkoista, jos kovin niukasti vuotaa voi olla ihan vaan raskauteen kuuluvaa

Kiville hurjasti onnea pääsykokeisiin

Mä oottelen et mies tulee kotiin sukujuhlista ja pyykkiä, tiskiä ja ruokaa taas laittelen...

Ens viikolla sit plussia kehiin!
 
Freyja, ei mullakaan oviksen pitäisi laskureiden mukaan olla vasta kuin ensi viikon loppupuolella. Mutta oireet sanoo muuta eli mieluummin uskon kroppaa kuin laskureita :grin Haha tuo sun testaussuunnitelma koulussa kuulostaa vähän hullulta, mutta toimivalta :grin:wink

Kiivi, toivotaan tosiaan ettei niille siteille nyt ole ollenkaan käyttöä! Paljon tsemppiä pääsykokeeseen! :)

MadH, sulle halusin vielä sanoa, että mukavaa kun jaksat täällä käydä meitä vielä moikkaamassa ja antamassa infoa! :) Onko olot parantuneet? Mites nopeasti teillä tärppäsikään, ei tainnut kovin montaa kiertoa mennä..?
 
Täältäkin pahoittelut negailijoille :( Ei auta kuin yrittää olla miettimättä ja murehtimatta. Kyllä ne tärpit sieltä tulee :)

Täällä 8 päivää oviksesta, mutta aion malttaa mahollisen testaamisen kanssa vielä viikon päivät. Aiempien pettymysten takia en halua katella enää turhia negatestituloksia.

Olo on edelleen kumma. Alavatsa on vieläkin kipee ja ellottavaa oloa tuntuu useemman kerran päivässä. Pumppu hakkaa pienimmästäkin liikunnallisesta suorituksesta hulluna.

Ei auta ku ootella, miten käy :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Larissa, mielellään kävisin useamminkin, ja nyt ku on työt loppu ja olotkin vähän helpottaneet (viimeksi maanantaina joutunu oksentamaan) niin jaksaa taas :) meillä tärppäs suht nopeasti, mut gyne olikin sitä mieltä et lääkitys käyttöön ku oli se 2vuotta yritystä ilman plussaa eksän kans kierroilla 37-120. Ni sit ku lääkitys oli kohdillaan ni ei menny ku muutama kierto :)
Kun mulla tosiaan ongelmaa kun ei menkat ilman teroja olis pyörineet ja ei ovista ni eipä sillä lasta tehdä :)

Nessu, juothan tarpeeks? :)

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
MadH91, onpa sulla ollu aiemmin hurjan pitkät kierrot!

Juon mä vettä useemman litran päivässä normaalistikin ja viime aikoina erityisesti, kun on jotenkin koko ajan jano. Miten niin?
 
Takaisin
Top