Raskaaksi 2014

Joo ei hätää, Sannuinen :)

Niin sehän siinä on ideana, että porukka pysyisi täällä eikä kävisi täällä vain siirtyäkseen Facebookiin. Miusta foorumeilla ja Facebookissa on aika eri porukkaa muutenkin, kuka kummassakin viihtyy. Eikä ne sulje toisiaan pois, toiset viihtyy molemmissa. Nyt ne jotka viihtyis vain Facebookissa sitten varmaan vaan jättää koko foorumin välistä ja etsii Facebook-ryhmät jotain muuta kautta. Muut jatkaa entiseen malliin.
 
Tavallaan jotenkin tekopyhää minusta kun kuitenkin vaulla on facebook sivut.Fiksumpaa ehkä vaulta olisi vaikka tehdä ja ylläpitää niitä faceryhmiä ja heittää vaikka linkkejä tänne keskusteluihin välillä.
Itse viihdyn molemmissa,eipä sillä :)
 
Satsalla aika hyvä ehdotus tuohon facebook-asiaan, mutta kyllä mä ymmärrän fb-linkityskiellon :) monet on vaan kääntyneet ryhmien toivossa. Vähän sama kun on nuo salaiset ryhmät nyt, niin voishan sitä ylläpitää jotkut fb ryhmät - siitä tosin paljon ylimääräistä vaivaa. :sad001

Larissa, jeeeeee!!! Onnittelut nyt ja toivottavasti nyt on pysyvää plussaan asti :wink

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Loistavaa etenemistä asioiden eteen Larissa! :D
Kovasti toivottelen tärppejä kaikille ovuloijille! :)

Itsellä jossain määrin masentunut fiilis, kp~20-23 ja vähän sellainen menkkamainen jomotus alkoi taas ja naama kukkii kuin kukkapenkki! Eikä mitääääääään tuntemuksia oo mihinkään. :sad001
Muoks. Kaiken lisäks se hepatoosi vähä aristaa takaraivossa....

Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Noi onnellisuus kännit on ihanii, Larissa :Heartred

Joo mie oon kans monen maan kansalainen ja surffaisin faceryhmät siinä missä tämänkin
Sent from my RM-892_eu_finland_202 using Tapatalk
 
Fiamma, älä heitä vielä kirvestä kaivoon. PMS-oireet voi olla samantyyppisiä kuin raskausoireet ja osa ei oireile raskautta ollenkaan. :) Mikä toi hepatoosi tarkalleen on? Luulin, että sitä on vaan loppuraskaudessa.

Marikki, joo ihan onnellisuuskänneissä täällä pyörin :grin Äsken lyhensin yhden hameen helman niin oli aika lähellä, että olisin jo äitiysvaatteita alkanut suunnittelemaan ja kaavoja piirtämään :p Maltoin kuitenkin mieleni, en sentään niin hullu ole :grin
 
Larissa: hyvä hyvä

Fiamma: täällä kans sellanen masis fiilis... Siks en ookkaa pahemmin mitään kirjoitellu...

Juu siis kaikille ovis+plussaus onnea valtavasti!!!

On. Kuten fiammalle kirjoitin olo on mikä on...kaamee hali pula olis mutta ei tuo ukon naama oikee miellytä tänään... Satutin jalkani tänään, tuon kehräsluu. Varmaan johonki hermoon kolahti ja nahkat lähti... Luulin pyörtyväni ku lylmähiki tuli ja mihinkää oikeen päässy ja mahassaki möyrys 1,5 tuntia vaan makasin ku niin särki ja kehräsluu alko menee siniseks. Ukolta pyysin kylmäpakkausta ja särkylääkettä ja varmaan näki et on kipee... Tokas vaan välinoitämättömästi ettei nyt kerkee ku kohta... Hain sit ite. Ei kyl kylmä pakkausta kärsiny pitää ku liian painava oli... Särkylääke ei auttanu... Tuli taas jälleen kerran sellanen olo jos oisin kuoleman kielissä ni apua en ukolta sais... Kaikki on sille vaan teeskentelyä tai jotai vitun huomion hakua. Ottaa kyl niin pannuun ettei siltä mitää apua heru koskaan ku oikeesti tartteis... Yrittäny saada mua uimaan ja veneilee ja kysyny et mikä vaivaa... Ei kyl tee mieli vastata yhtään mitään mihinkää (oon siis sanonu ettei mikää vaivaa, ihan vaan riidan välttääkseen) ja on sellanen haista paska olo. Oviski olis lähestymässä mut jos tää kierto alkaa näinki hyvin selät vastakkain nukkuessa ni avot... Tarvii mitää vitun lugeja hakee mistään apteekista tai oviksia pongailla ees lääkärin mieliksi!!! Ei ees oo lenkkareita mukana et vois lähtee mehtään koiraa kävelyttää tosin niitä sais ees jalkaan ku painais tohon kipeeseen jalkaan vaikka muuten sillä kyl jo kärsii astua. Eli ei oo mitään poikki. Anteeksi ihmiset tämä valitus viesti! Oli vaan pakko purkaa johonki ni mihinkäs muualle ku tänne.. Tosin ei helpottanu yhtään joten en tiedä mitä säkkiä pitäis mennä hakkaamaan jotta olo helpottuis... Tosin eilinen kiva päivä särkänniemessä ei tätä päivää estäny märehtimästä... Jos ei ukolta ala saada jo rakkauden osoituksia pikku hiljaa ni antaa sit olla... Minä jaksa sitä aloitetta tehdä jos ukko käyttäytyy ku kusipäät

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Lucky, ootteko jossain reissussa? Ihme meininkiä taas mieheltäsi, eikö se muka tajunnu että sua oikeasti sattuu??? Onhan se kuitenkin kiva, että sen verran yrittää että uimaan ja veneilemään pyytää. Mutta olen kyllä huomannut ettei miehille pahan olon vihjailu auta, ne menee vaan ymmälleen tai ei tajua asiaa ollenkaan. Jos sanoisit sille, että mikä oikeasti mättää?
 
Lucky: toivottavasti helpottaa fiilis!! Pahimpaan halipulaan täältä iso rutistus!!

Larissa: hepatoosi on maksan toimintahäiriö, viimeisessä raskaudessa oli ja joka toisella uusii ja saattaa olla syy käynnistämiselle, yleensä puhkeaa vk30 jälkeen...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Veikkaisin että se syy miksi ei vau.fi ala ylläpitää Facebook-ryhmiä on mainostulot ja kävijämäärät. Tämän kokoisen sivun pyörittäminen ei ole ilmaista, ja kukapa haluaisi vapaaehtoisesti lähettää kaikki kävijät (ja mainostulot) toiselle sivustolle.

Huom tämä ei ole mitään virallista tietoa eli saatan puhua läpiä päähäni, en nyt puhu sivuston edustajana (en ole täällä töissä :) ). Mutta aiemmin joitain keskustelupalstoja ja sivustoja pyörittäneenä veikkaisin tätä syyksi. Tällainenkin määrä liikennettä maksaa yllättävän paljon rahaa ja serverihinnat on ihan toisia kuin kotona nettiyhteyden hinnat. Käyttäjien kannalta se on helposti ärsyttävää, mutta sivuston kannalta tuikitarpeellista. Ärsyttävää puhua rahasta, mutta jos ei ole rahaa ei ole koko foorumia. Tällainen lysti kun on ilmaista vain käyttäjille :P

Vau.fi facebooksivun taas on tarkoitus saada väkeä Facebookista sivustolle ja foorumille, eli ei se ole tekopyhää vaan toimii juuri kuten on tarkoituskin. :)
 
Kp21 menossa ja ovistestien viivat vahvistuu, nyt näytti plussaa joten saas nähdä olisko matkustaja jo kyydissä :eek: :D
Virallinen r-testauspäivä olis tasan viikon päästä mutta tarkotus olis venyttää testausta vähän jos vaan malttaa :)
 

Liitteet

  • 1406481366261.jpg
    1406481366261.jpg
    23.6 KB · Katsottu: 97
ohhoh, en edes tiennyt ettei saa markkinoida tälläisiä, kun tasaisin väliajoin tulee joltain heitto että onko/perustetaanko :O toisalta mä en tykkää tollasista rajoituksista itse vaan kummastelen kovasti "natsimeininkiä" vaulta... :O toki ymmärrän että se saattaa juurikin viedä niitä mainostuloja ja kävijöitä jotka pyörittää netin ilmaismedioita täysin.. Onks tästä ollu jotain juttua, kun parissakin mammaosastossa täällä olen ollut ennen tätä lasta ja niissä ei ole tälläinen kyllä tullut ilmi ollenkaan? :O
 
mimi, mikäs kp sinulla oli nyt menossa? Hyvältähän tuo näyttäisi. Nyt tsemppiä, että pysyisi matkassa ihan loppuun asti!

On. Tänään ollut nyt vähän kipuja molemmilla puolilla. Lähinnä vasemmalle, mutta myös oikealla välillä tuntemuksia. Odotan nyt vain miestä kotiin, että päästään vielä kokeilemaan onneamme.

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Siinä tapauksessa mimi näyttäisi kyllä todella hyvältä!

Täällä alkaa myös piinailu, kun tänään oli ov plussa. Aiemmin olen joutunut arvailemaan plussaa, mutta tänään oli kyllä niin selvä, että ei juuri vaihtoehtoja jäänyt. Cb digi oli samaa mieltä. Nyt vain toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1406483592034.jpg
    1406483592034.jpg
    22.5 KB · Katsottu: 94
Mäkin haluan ovuloida! Pitäis olla laskennallisesti ovis 31.7. mut ku mulla ei ole ollut ovista sitten vuoden 1999 (jos silloinkaan. Ei tullut testattua...) enkä tiedä milloin se tulee jos tulee. Mut siis ehkäisyrenkaan jätin pois ja ekat menkat tuli sillee et kierto oli 27 päivää. Nyt sit tavallaa ihan eka luomukierto, ja tosiaan viimeinen päivä pitäis olla ovis jos tämä kierto kestäisi saman verran ku edellinen. Mut mistä sen tietää kestääkö. Ja sitten on sellanen juttu et ei olla koko suhteen aikana oltu montaa vuorokautta erossa, ja tietenkin just kuun vaihteessa mies lähtee reissuun. Tai se lähtee 1.8. Että ei mitään paineita ovuloida ennen sitä :-D Täytyy huomen ku pääsen töistä niin alkaa testailee sitä ovista.


Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app
 
Aida 24.7.
Siija 25.7.
Rosebud 29.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Anis 10.8
Mimi. 10.8
elaffy 12.8
Granger 13.8
Lucky 18.8
Nuuhku?
zorro86?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Sintti2014 ?
Elli28?
PandaKarhu ?
Mustikka ?
J3nni?
Dawwe?

( yht. 30)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina (yht.17)

Pisti itseni hännille kun meni passailuksi tämä kierto. Vittu sen kerran ku ovis olis viikonloppuna ni menee mahollisuus ohi.
Jos jotain positiivista ni kroppaa ainakin toimii niinku ennen keskenmenoakin, vituttaa vaa kärsiä kivuista joita ei sit edes hyödynnetä kun nämäkin päivät aika usein sattuu yövuoroviikoille.

Mä siis pysyn hiljaa taustalla kun ottaa kupoliin nyt sen verran kunnolla.
 
Takaisin
Top