Raskaaksi 2014

Hei pitkästä aikaa. Viimeks ku oon kirjotellu niin meillä oli pientä kriisiä siitä, haluaako mies enempää lapsia ja kyllä se taitaa haluta kun tilattiin juuri tuplavaunut ilman sisaristuinta :D mutta tästä keskustellaan kuulemma nyt joulukuussa, kun alunperin piti puhua elokuussa.. :D no toivonpilkahdus se on tämäkin ja nyt muutenkin paljon mukavampi elellä yhdessä kun ollaan samalla sivulla :D

Eikö oo ryhmää? Mä roikun facebookissa niin paljon että pitäsköhän perustaa? Tulisko sinne ketään? Jos tekee salaisen ryhmän johon pitää erikseen kutsua ja jota ei haulla löydy niin pitää lisätä joko kaveriksi tai sähköpostiosotteella lisätä, mutta se ei tosiaan näy kellekkään ulkopuoliselle mitenkään... Eli jos on innokkaita ni laittakaa viestiä mulle niin voisi perustaa? Ois hauska saada kasvotkin teille!
 
laurushka hienoa että ootte samalla sivulla miehen kans taas :)

on: likat löyty ja nyt voin kuvitella että on ankeet oltavat likoilla. vuorokauden olivat lipetis, aiheuttivat hirveen huolen ja paniikin vanhemmille ja mun mies etti yötä myöten setänsä apuna. ovat kotona ja voin kuvitella että rangaistus on kyllä sellai mitä eivät unoha.
minä yritän ottaa rauhallisest, kuumuus on jotain iha järkyttävää täällä jo vaikka aurinko ei ol paistan. löysin netistä pinnasängyn ohjeen jipii!!! eipä muuta ihmeellistä oikei ol, ukko ärisi mulle heti alkuun.
 
Lucky87: ilmeisesti lääkäri kattoi keltarauhasen toiminnan olevan ok, kun kiertojen heittelyt on " vähäisiä". Limakalvokin oli hyvän paksuinen, niin senkin puolesta kaikki ok. Sain toissapäivänä kp 16 hymynaaman ovistestiin ja se on nyt hyödynnetty. Olin niin iloinen, kun sain ton :) kiva tietää et jotain tapahtuu. Suosittelen muuten clearbluen testejä! tein viime ja tässä kuussa aamupissasta ne ja hyvin näytti oviksen. Pregcheckin kanssa koin pienen pettymyksen, kun se näytti tasavahvaksi luettavaa viivaa jo ti ja silloin ultrassa näkyi, ettei munasolu ollut vielä irtoamassa lääkärin arvion mukaan pariin päivään. Eli jatkossa taidan tuhlata euroja digiin, niin ei tarvi pohtia viivoja. Yritys on kyllä tuon lääkärikäynnin ja sieltä saatujen ohjeiden mukaan mennyt melkein työnteoksi :grin mies sanoi, et näillä helteillä hommailu kolmena päivänä putkeen on jo suoritus :eek::grin
 
anis plussatuulia inshaAllah teillä tärppää, onnittelut ovisplussasta. helteellä se on ku urheilusuoritus kyllä sen voin sanoa, meillä on jatkuvast sietämätön helle yötä päivää tällä hetkellä. äske luulin et myrsky tulee ja saatas helpotusta mut kattia kanssa tuuli laantu eikä sateesta tietoakaan.

plussatuulia elaffy että tärppää tässä kierrossa teillä ja pikkunen pysyy matkassa inshaAllah :)
 
Muokattu viimeksi:
Wuhuu! Täällä myös ovisplussaa tänään kp 13. Hyödynnetty tottakai. Ja huomenna täytyy vielä varmistella. :) Oli kyllä parasta pitkään aikaan. Mietin, että uskallanko miehelle sanoa, että on tosi kyseessä nyt. Onneksi sanoin, ei ole noin innoissaan ollut hetkeen.. :wink :D

Viime kierrossa en saanut cb digiin positiivista, mutta nyt pärähti tikkuun samoin tein kaksi tulipunaista viivaa ja digi hymyili. En varmaan sitten ole ovuloinut ollenkaan viime kierrossa? 12.8 on dpo 14. Testailen varmaan vasta 13.8, jos maltan mieleni ja täti pystyy poissa. Olen nyt kyllä niin innoissani, että pettymys on valtava, jos täti saapuukin..

Miljoonasti tsemppiä kaikille! Nyt me kaikki plussataan, eikös?!!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
anis plussatuulia inshaAllah teillä tärppää, onnittelut ovisplussasta. helteellä se on ku urheilusuoritus kyllä sen voin sanoa, meillä on jatkuvast sietämätön helle yötä päivää tällä hetkellä. eilen luulin et myrsky tulee ja saatas helpotusta mut kattia kanssa tuuli laantu eikä sateesta tietoakaan.
 
Onpas täällä pieniä hyviä uutisia monelta taholta :) Elaffy, ehkä et tosiaan ole viime kierroissa ovuloinut, mutta nyt ainakin!!! Ja kaikki peukut että nyt tärppää :wink Samoin Anikselle tsempit, että ovis olisi hyödynnetty ja hyviä uutisia sieltä lääkäriltäkin taisi tulla.

On. Täällä nähtävästi nyt tjottaillaan!? Mies vaan sanoi aamulla hempeän hetken koittaessa, että ei aio kumia laittaa, tapahtuu mitä tapahtuu :wink :eek: Aika äkkiä se tulikin se päätös vaikka olin varautunut odottamaan kuukausia tai vuodenkin. Vissiin helle pehmentänyt miehen pään :grin En kuitenkaan innostu liikaa, sillä nyt on vasta kp 5 ja myöhemmin miehellä voi tulla vielä asian suhteen pupu pöksyyn. Hui, olen vähän pöllämystynyt ja niiiin rakastunut tuohon mieheen :Heartpink
 
Ihanaa Larissa! ♥ Kyllä ne miehetkin tajuavat. Ovat joskus vain vähän hitaalla joidenkin asioiden suhteen. Varo vain, meillä mies on tällä hetkellä melkein jopa minua innostuneempi asiasta.. :wink

Nyt vain mamma vitamiinit käyttöön, jos vaikka "vahinko" käy. :wink tsemppiä, että nyt se olisi menoa teilläkin!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Elaffy, oli kyllä iloinen yllätys, en olisi tuosta miehestä uskonut, että näin nopeasti lämpenee. Mutta kai hän oli sitä jo aiemmin miettinyt ja kun kerroin omista peloistani sekä miten ne asiat saadaan hoidettua niin se kai auttoi. Eli puhuminen kannattaa! Foolihappoa, kalsiumia ja omaga3-kapseleita olen syönyt jo jonkin aikaa, mamat vasta ehkä sitten myöhemmin. :) On kyllä ihan mahtava fiilis nyt tästä! Joo se on menoa nyt :grin
 
mahtavaa larissa että mies lämpeni ajatukselle ja heitti kumeilla vesilintua :) nyt ku tärppäis tässä kierrossa ni sit oiski vasta hauskaa. miehet tosiaa välillä on vähä hitaita tajuamaa asioita mut näemmä sun mies hokas nopeesti :)

täällä esikko meni eilen leikkiin serkkujensa kans (langon lasten) ja jäiki sinne yöksi, oli kyllä ihmeen rentouttavaa saada vapaata vähän. miehelle iha outoa ja tässä maassa asia käsitettäisiin että vanhemmat ei välitä lapsesta mut meillehä on normaalia et lapsi on sukulaisilla yökylässä välillä ja onha se kiva et esikko saa leikkiä muiden lasten kans välillä kans eikä ol pelkästää kotona ku mein naapurustos ei todellakaa ol sellasia lapsia joiden kans vois antaa leikkiä ku ne varastaa, heittelee mattopaukkui autoi päin (vanhemmat leikissä mukana), käyttää todella rumaa kieltä jne ni en todellakaa anna esikon leikkii ja olla tekemisis hein kans. ja kohta alkaa taas tarha ja kouluun valmistautuminen.
 
Minä taas moderaattorina muistuttaisin, että Facebook-ryhmät on foorumilla kielletty. Eli niitä ei saa mainostaa eikä kysellä perään. Tällaiset viestit poistetaan ja toistuvista rikkomuksista aletaan pian jakaa sanktioita kun ei osalle tunnu menevän perille :/

Pezdorado: Siun miehes se tuossa väärin tekee :sad001 Ei pitäis sanoa jos ei tarkoita. Ihan epäreilua pitää sua epätietoisena tai johdatella tarkoituksella väärin.

Itelläni oli myös avioliitto jo kahden vuoden kohdalla aika seksitön suhde. Lapsista oli puhetta "sitten joskus" ja kun se aika alkoi lähestyä kuuden vuoden kohdalla niin mies jänisti ja mie häivyin. Siis kun aloin miettiä et vaikka mies suostuisi niin millä se lapsi sais alkunsa kun seksiä ei ole ja jos tää on tätä jo nyt niin mites se seksielämä sit kun on lapsia? Olin mielestäni liian nuori seksittömään liittoon. Jollain lailla sen edes ymmärtää jos on jo vuosikymmeniä taustalla ja lapsetkin lähteneet että tyytyy kumppanuuteen, mut ei parhaassa iässä.

(Nyt vajaa kolme vuotta myöhemmin on ihana avomies ja pieni vauva :) Mutta ei kannata vuosia tuhlata 'ehkään.')
 
Elmiina, mulla oli myös suhde eksän kanssa sanantyyppinen. Lähes 7 vuotta yhdessä ja välillä todella kuivia kausia. Lopulta lähdin, kun mies ei osannut päättää että haluaako mut, olla yksin vai useamman kanssa yhtä aikaa. Ikinä en kyllä silloin ajatellutkaan lapsia sille miehelle tekeväni, karvat nousi pystyyn ajatuksestakin eli ehkä sekin kertoo jotain. Tämän nykyisen miehen kohdalla iski aika äkkiä ajatus, että wau, tästä miehestä tulisi upea puoliso ja isä. :grin

En tajunnutkaan että niistä fb-ryhmistä ei saa edes kysellä :eek: No ei mua ne henk. koht. niin paljoa edes kiinnosta. Tietynlainen anonyymiys on mulle ehkä tämän foorumin idea.Jos joku haluaa enemmän jutella tai lähialueen tyypit tavata kasvokkain/järjestää miittiä niin yksäriä voi aina laittaa. :)

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Juu sen jälkeen kun nuo facebook-ryhmät kiellettiin niin kaikkihan aloitti niin päin että "Tietääkö joku jonkun ryhmän? Laittakaa yksityisviestiä." Niin joudutaan poistamaan nuo kyselytkin kun samahan se on että kummin päin sitä "mainostaa." :confused:

Ja juu! Tapaamisia voi ja kannattaakin sopia yksityisviestien puolella :) Itsekin olen muutamiin täällä ihan ystävystynyt niin että on yhteystietoja sitten vaihdettu.
 
Onnea oviksen löytämisestä elaffy! Ja hyvä että tuli hyödynnettyy :wink

Ja larissa!!! Toivottavasti kumittomuus jatkuu vielä :)

Tänään ei vielä ovistesti hymyillyt mutta ehkäpä pian :) ikinä mitään tuntemuksia ei oikeastaan ole joten siitä vaikea päätellä. Onko kellään muuten kokemuksia noista clearbluen digi ovistesteistä? Näyttääkö se testiliuskan viivat sitten samanlaisia viivoja kun liuskatestit kun ovis? Kun mulla melkein tasa vahvat oli nyt.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pepe, Olen nyt kaksi kiertoa käytössä nuo cb digit. Viime kierrossa en saanut plussaa digiin, vaikka sen viivat olivatkin kyllä lähestulkoon tasavahvat. Liuskatestissä oli mielestäni plussa. Tässä kierrossa liuskan testiviiva oli paljon vahvempi kuin kontrolli ja samoin digiin tuli vahvempi viiva. Kokemusta ei siis ole useammasta kierrosta. Toivottavasti saat vielä kunnon plussan. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Pölhönä kysyn viel,että onko siinä facebook "mainostamisessa" se idea ettei porukka häviä täältä?
Yhdellä palstalla oli myös kielto ettei saanu linkittää mitään.noo ollaan tääl naamattomia eikä naamallisii niinku Faces.voihan sitä henkilökohtaisempaa tuttavuutta tehä yv.llä.
Sent from my RM-892_eu_finland_202 using Tapatalk
 
Takaisin
Top