laurushka
Näppärä viestien naputtelija
Hei pitkästä aikaa. Viimeks ku oon kirjotellu niin meillä oli pientä kriisiä siitä, haluaako mies enempää lapsia ja kyllä se taitaa haluta kun tilattiin juuri tuplavaunut ilman sisaristuinta :D mutta tästä keskustellaan kuulemma nyt joulukuussa, kun alunperin piti puhua elokuussa.. :D no toivonpilkahdus se on tämäkin ja nyt muutenkin paljon mukavampi elellä yhdessä kun ollaan samalla sivulla :D
Eikö oo ryhmää? Mä roikun facebookissa niin paljon että pitäsköhän perustaa? Tulisko sinne ketään? Jos tekee salaisen ryhmän johon pitää erikseen kutsua ja jota ei haulla löydy niin pitää lisätä joko kaveriksi tai sähköpostiosotteella lisätä, mutta se ei tosiaan näy kellekkään ulkopuoliselle mitenkään... Eli jos on innokkaita ni laittakaa viestiä mulle niin voisi perustaa? Ois hauska saada kasvotkin teille!
Eikö oo ryhmää? Mä roikun facebookissa niin paljon että pitäsköhän perustaa? Tulisko sinne ketään? Jos tekee salaisen ryhmän johon pitää erikseen kutsua ja jota ei haulla löydy niin pitää lisätä joko kaveriksi tai sähköpostiosotteella lisätä, mutta se ei tosiaan näy kellekkään ulkopuoliselle mitenkään... Eli jos on innokkaita ni laittakaa viestiä mulle niin voisi perustaa? Ois hauska saada kasvotkin teille!