Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
sanonko mitä kakkaa!! Oltii eilen hengailee kavereiden kanssa ja kuulin ku ukko sano kaverilleen että ei halua vielä vuosiin lapsia. Mulle väittää että haluaa yrittää.. Kysyin sitä sitten kun mentii nukkuu ni hän kuulemma ei vaan halua pahoittaa mun mieltä. Taas ollaa siis samassa pisteessä. Annoin uhkavaatimuksen, että jos en jouluun mennessä ole raskaana niin otan avioeron. Onhan Tää tyhmä syy erota varmaa monen mielestä Mutta Miksi mä odottelisin jotain mitä hän ei halua??"muutama vuosi niin muutan varmaa mieleni" oonko nyt epäreilu?
 
Tervetuloa uusille :greet025

Gatusa Miten siellä kävi?Löytykö serkut?

pezdorado Et mielestäni epäreilu vaan miehes on!Väärin toikin on että antaa sun olla siinä luulossa että haluaa lapsia.Mähän sanoin omalle ukolle kun vasta tapailtiin että jos ei oo tosissaan mun kanssa ja jos ei halua lapsia niin meidän ei oo järkee jatkaa :grin Kuitenkin mulla ikää sen verran etten voinu jäädä roikkuun epätietosuuteen ja katella kuin menee.

On: Sea band pahoinvointirannekkeet :notworthy Olisin ostanu heti plussattua jos oisin uskonu että nää tosissaan toimii :grin
 
mäkin oon kuullut et ne auttaa. :)

mulla ei ikä ole ongelma vielä hetkeen ongelma. Kamala pelko vaan että oon aina yksin. Päivä päivältä vaan katkerampi. Mutta hei kenen liitto on jo 2vuoden jälkee seksitön!! Anteeksi avautuminen mutta oon taas niin epätoivossa. Tiedän että on pillerit nyt Mutta edes Se ei piristä meidän liittoa. Onkohab
 
Ootteko te jutellu asioista?Voi olla niin monia syitä jotka miehelläkin vaikuttaa,ei välttämättä toista.Mä oon sanonu miehelle etten ole ajatustenlukija,jos joku potuttaa tai vaivaa niin kertoo suoraan.Kun vaan itekin muistais saman..:rolleyes:

Yleisesti ottaen oon sitä mieltä ettei toimimattomassa suhteessa kannata olla.Yksin jäämisen pelko on hyvinki tuttua mutta sitten kun oikeesti olin yksin,huomasin ettei se niin paha olekaan.Ehkä siitä syystä löysinkin nykyisen miehen,olin täysin sinut itseni kanssa.Tiesin mitä haluan suhteelta ja elämältä ja päätin et jos meillä ei oo samanlaiset ajatukset en jää roikkumaan vaan jatkan sitten yksin.

Nää ei oo koskaan helppoja asioita ja vaatii varsinkin avoimuutta puolin ja toisin.Rehellisyyttä unohtamatta.
 
Pezdorado, mielestäni et ole epäreilu. Ei toista saisi vedättää mukana, mennä naimisiin ja uskotella että haluaa lapsia vaikka ei haluakaan. Miehillä valitettavasti on biologisesti aikaa hankkia lapset vaikka 40-vuotiaana, meillä naisilla ei.

Itse erosin exästä 7 vuoden yhdessäolon jälkeen, kun hän ei osannut päättää että haluaako olla yhdessä, yksin vai useamman naisen kanssa yhtä aikaa...

Tämä nykyinen mies on unelma, kunhan saisin hänet vakuutettua siitä, että lapsen kanssa kyllä pärjätään vaikka elämä hiukan muuttuu ja uskallus yrittää lasta on pelottavaa. :) Onneksi en vielä ikäloppu ole, mutta parempi saada tuo miehen pää pehmiteltyä tähän lapsiasiaan ajoissa :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Pezdorado: kurjaa että mies väittänyt sinulle että lapsi olisi ok ja paljastuukin sitten muuta. Tuollaisessa jos missä tulisi kumminkin olla rehellinen, niin iso ja mullistava yhteinen projekti kumminkin kyseessä.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pakko avautua... Tämä on jotenkin niin turhauttavaa. Välillä jo koko raskautumiseen haaveilu jäi taka-alalle kun mitään ei alkanut kuulumaan ja sitä maagista vuoden rajaa täytyi odotella... Sitten kun se vuosikin tuli ja meni ja piti oikeasti myöntää että ei se ehkä omin keinoin ota tapahtuakseen. Se kaikki epävarmuus, niin moni asia voi mennä pieleen että raskaus ei alakaan. Nyt se eka lääkekierto joka tulossa... Suuret odotukset vaikka samalla yrittää olla edes toivomatta, kun se pettymys sitten.

Onneksi yksityisellä aika ripeästi hoituu kaikki ja tosi hyvää palvelua ja apua saatu. Mutta sitten mietityttää sekin, että jos nyt lääkkeistä ei olisi apua ja pitäisi rankempiin hoitoihin ryhtyä, ei olis enää varaa käydä yksityisellä. Mitenhän hirveän pitkät ja hitaat jonot sitten julkisella. En enää tästä kumminkaan nuorene (nyt 29v).



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Sannuinen: Toivottavasti lääkkeistä on apua .


Pezdorado: Musta sun miehen käytös on tosi epäreilua. Tosin ollaan mekin kumpikin sanottu kyselyihin jotain, että ei nyt ihan heti oo tulossa tms. vaikka yritys onkin päällänsä. Eli pakosti kavereille kerrotut jutut ei ole täysin totta, mutta toki jos sullekin sanonut, ettei haluakaan.. Itselleni toi olis syy erota, vaikka voihan se mieli muuttua, jos vielä nuoria olette.
Itse tenttasin tiukasti mieheltä muutamaan kertaan pari vuotta sitten haluaako lapsia, koska en tästä nuorene, niin turha olla suhteessa, jos on eri intressit. Sanoi haluavansa muutaman vuoden päästä, kun on jatkoopiskelut hoidettu. Koko ajan asiasta jossain määrin puhuttu, mutta nyt sitten keväällä itse kyseli, että millos me aletaan yrittämään. Oli tarkoitus odottaa kesän yli ja käyttää kumit ensin loppuun, mutta jätettiin ne sitten pois reilu kuukausi sitten. Suosittelen siis miehiin hidasta aivopesua :D
 
Sannuinen, joku on aiemminkin tainnut kysyä ja ei kukaan ainakaan ilmoittanut että olisi.

Jatkettiin lapsiasiasta keskustelua miehen kanssa viestillä. Jotenkin on niin herkkä asia mulle että alan aina itkemään jos puhutaan siitä kasvotusten :grin Ihan samoja pelkoja sillä on kuin mulla eli raha, osataanko olla vanhempia, loppuuko elämä yms. Osasin sitten selvittää sille konkreettisesti että miten ne pelot on turhia, kun olen ne ehtinyt jo pohtia läpi. Ehkä se nyt tahollaan pohtii taas enemmän tätä...

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Pezdoradolle pakko kommentoida sen verran että kyllä teillä olisi nyt tärkeän puhumisen paikka. Ja vähän täytyy nyt muistuttaa tuosta miehenkin näkökulmasta. Kun aika väärin loppupeleissä olisi koko teidän perhettä kohtaan, niin sinua kuin syntyvää lastakin kuin miestäkin kohtaan että hänet "pakotettaisiin" haluamaan ja tekemään lapsi. Lastenhoito ja vastuu pienestä elämästä kun voi olla tosi rankkaa. Mitäs jos miehen asenne sitten myöhemmin onkin että "itsepähän olet lapsen halunnut" eikä hän niin aktiivisesti ole mukana. Tai mikä pahempi, mitä jos lapsi ei ikinä tule kokemaan semmoista haluttua, kaiken voittavaa rakkautta isänsä puolelta siitä syystä että isä ei oikeastaan olisi halunnut isäksi ja on kenties katkera asian suhteen...

Mun mielipide on se että parempi erota kuin että kumpikaan joutuu elämään elämää jota ei oikeasti halua.

Ja Larissa, miehesi on varmasti oikeassa noiden "pelkojensa" suhteen. Hyvä että miettii kunnolla asiaa :) Mutta oletkos sinä muistanut väläytellä niitä positiivisia muutoksia mitä tulee? Kun se rakkaus siihen lapseen on oikeasti jotain ihan uskomatonta!! Kyllä siinä varmasti suurin osa ihmisista haluaa muuttaa elämänsä. Mun mies ainakin ihan omasta halustaan on enemmän kotona ja oikeastaan ryyppyreissut on jäänyt hyvin vähään. Mä oikeen saan sitä välillä patistaa ja muistutella että kyllä mulle on ihan ok jos kaljottelee kavereiden kanssa. Ja kun miehellä oli huhtikuussa synttärit, niin moni tietysti FBssä onnitteli. Näin hän kiitti onnittelijoita:
Kiitoksia onnitteluista! Ei näistä omista merkkipäivistä jaksa enää niin paljoa välittää ku huomio keskittyy paljolti tämän meidän pikku dinon touhuihin. On se vaan huimaa miten nopeata kasvu ja kehitys on tuossa iässä.
Eli kyllä tuo tyttö on ainakin miehen pään sekoittanut kokonaan :Heartred

Niin ja tervetuloa uusille!! :welcome Mä olen jo tuolla raskautuneissa, mutta täällä tulee vielä ahkerasti käytyä :) Toivottavasti te muutkin pääsette pian möhömahojen joukkoon! :Heartred
 
Sandy, hyviä pointteja. En ole älyttömästi noita hyviä puolia alkanut hehkuttamaan etten vaikuta liian innokkaalta asian suhteen. Yritän mieluummin vedota järkeen, koska ne tunteet tulee enemmän kuitenkin vasta raskauden edetessä ja vauvan syntymän jälkeen. Aion kyllä kehottaa häntä juttelemaan asiasta perheellisten miespuolisten kavereiden kanssa :) Vähän kotihiiriä ollaan molemmat ja mies ei juo oikeastaan ollenkaan joten se ei ole ongelma että ryyppyreissut jäisi pois, kun ei niitä ole nytkään :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Meillähän oli asia ihan toisin päin. Alunperin mies alkoi ensin puhumaan muutama vuosi takaperin, että haluais lapsen. Olin ihan että MITÄ, mitä sä oikein höpötät, ootko nyt ihan tosissas o_O

Mutta miesten mieli on kyllä varsin mielenkiintoinen.. Sanotaan että naisia on hankala tulkita, mutta kyllä ne miehetkin ihan yhtä hankalia on :grin
 
pezdorado on kyllä kurja tilanne ja miehesi on todella epäreilu sinua kohtaan. saisi puhua suunsa puhtaaksi kyllä että tiedät missä mennään. jaksamista.

satsa ei ol löytyn likkoi vieläkää ilmeisesti, ne oli sanon porukoillesa ennen lähtöö ettei haluu olla hein kans tekemisis enää ja suostuisvat puhumaa ainoastaa sulhastensa kanssa (molemmat ku on kihlois) no sulhot meni kyttikselle mut ne päästettii ja toinen vilkuili kokoajan puhelinta eli tietää missä likat on mutta ei kerro mitään. mä vähä arvelinki et likat on kyllästyn elään keskellä ei mitää maalla kun siellä ei ole siis yhtään mitään kirjaimellisesti, niil ei ol ees juoksevaa vettä, pihalla letku mistä ottavat veden jota käyttävät mut ei siis vesijohtovettä samaltaval ku täällä, kaikki mitä näät ku katot ympärilles on hiekkaa ja oliivipuita, eikä niil ol ees sisävessaa (oon ollus siellä yötä eikä ollu herkkua, tulin sairaaks ekana päivänä ku hein hygienia on olematon).

täällä olin sinne klo 02 asti hereillä ja sit luovutin, no ukko tuliki melkei samantien ku olin olkkaris pistän maate. syötii, sain päivityksen tilanteesee ja sit sallin fajrin ja kävin nukkuun. iha hirveet lämpötilat täällä.
 
Omaa napaa: kp1 taallaki :( positiivisia puolia, taa kierto oli 26vrk ;)


Toivottavasti Pezdoradon mies lopettaa leikkimisen ja yrittaa kunnolla.
 
Pahoittelut menkoista DarkMimosa mutta onnittelut lyhyestä kierrosta :grin Lyhyempi aika piinailla. :grin

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Sandy Ihana tuo miehes teksti :Heartred

Gatusa Hyvä että sentään sulhaset tietävät missä likat on ja kunnossa kuitenkin!On sulla ollu yö :rolleyes:
 
kiitos kaikille. Aion tänään ottaa asian puheeksi kunnolla. Mun kanssa ei leikitä. Kun pointtini on Se että jos ei ole valmis niin sit sanoo sen eikä puhu muuta.
 
Takaisin
Top