Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Larissa toki pyörit täällä :) Olenhan minäkin täällä vaikkei aktiivista yritystä ole. Kun piti pitää taukoa mut näyttää hieman siltä ettei sitä taukoa tule :) Tai sit tää kuumuus sotkee molempien päät :D

On: Kp 11 tänään ja oma olo hieman parempi. Ehkä antibiootit puree tai sit muuten vaan helpottaa tuo kipu. Ovista en ajatellut miettiä vaikka kieltämättä kierron puolivälin pitäisi lähestyä. Lääkäri antoi vielä ilon aiheen et jos ja kun seuraavan kerran tulen raskaaksi pääsen suoraan kunnalliselle varhaisultraan :) Kun epäilynä oli et tää keskenmennyt raskaus olis ollut kohdunulkoinen. Mutta eipä sitä tiedä. Hyvä juttu sinänsä et neuvolassa pitäis nyt olla tieto tuosta mun papereissa :)

Miesten kanssa on tärkeää pystyä puhumaan kaikesta. Sen olen tässä oppinut. Jokaisella meillä on taustansa ja historiansa joka väistämättä vaikuttaa tapaamme toimia. Mutta ymmärtämällä toista voi omalta osaltaan pyrkiä muuttamaan itseään.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
hienoa freyja että jatkossa pääset kunnalliselle varhaisultraan ja tarkkailevat paremmin. kuule sitä se kesä tekee että mielipiteet muuttuu meinaan tuo yritys, inshaAllah plussa tulee pian :)
 
Tääl on taas turistu :)

Meillä taas ei mitään keskusteluita tarvinnut edes käydä koska tiesin että mies on aina halunnut lapsen, minä olin se joka ei halunnut, eli sitten pikkuisena ilmoitusluontoisena asiana kerroin että minä haluan vauvan, mies oli valmiina heti :grin Tosin ennen sitä olin jo kerennyt päässäni käymään läpi sen myllerryksen, että entä jos miehen mieli onkin muuttunut, no ei ollut.
Kyllä taas yksi ilta sitä niin kovasti mietin, että kyllä tuolle ukolle lapsen tahtoisin tehdä, se on hieno mies. Nauranut olen myös että se omenapuu mistä tuo suku on, niin on selvästi siainnut kukkulan päällä ja omena onkin vierinyt kauas (viitaten ei omena kauas puusta putoa). Siinä olisi esikuvaa ja miehen mallia monelle loppujenlopuksi, jopa omalle isälleen! :wink

Puhuminen on tärkeää, kaikille pieneksi vinkiksi jos vain mahdollista niin puhua niistä vaikeista asioista muualla kuin kotona! Koti ympäristö luo jonkinlaiset reviiripaineet ja siellä on joskus turhan vaikeaa saada sanotuksia asiaa ja tulla oikeasti kuunnelluksi, siellä ei myöskään yleensä tarvi hillitä itseään, eli keskustelut saattaa käydä välillä turhan kiivainakin, riippuen aina aiheesta. Joskus iltaisin nukkumaan mennessä kun minua on häirinnyt se oma tuntemukseni että tämä yrittäminen on pääosin minun vastuulla niin se on harmittanut, en kuitenkaan ikinä ota sitä asiaa puheeksi silloin, vaikka vasta seuraavana päivänä kun "tilanne on ohi" jos se minua vielä vaivaa :Heartred:Heartred:Heartred
Mä olen huomannut, että parhaiten meillä asiat etenee ja juttu luistaa kun ollaan yhdessä pitkällä kävelyllä, on helppoa puhua vaikeistakin asioista.

Jännästi nämä omat tuntemuksetkin on tasoittuneet sen keskenmenon jälkeen, kuinka se ei ole enää niin pakkomielteistä vaikka yritystä on ja halua löytyy. Se on kiva, tänäänkin ihan hätkähdin että "hei, en ole ajatellut tänään kertaakaan mikä dpo on" :grin:grin:grin

Siitä puheenollen dpo3 kalenterin mukaan, dpo 2 omien tuntemuksien mukaan, eilen varsin tikutin koska ovistuntemukset jatkui, mutta ei tullut positiivista. Nyt taas toivotaan ja oireillaan ehkä olemattomia, varoituksen sana siis :grin
 
On taas tekstiä. Itse olen pitänyt vähän hiljaiseloa. Tuntuu kaikki menevän ihan pipariksi. Ja kun joku asia menee pieleen, tuntuu ihan pikkujutuistakin kasvavan valtavan isoja asioita. Eniten ärsyttää, että koiranmyyjä on ilmeisesti tekemässä oharit. Asia on ihan ok, jos tulee toisiin aatoksiin, mutta mielestäni olisi kohtuullista, että myös minä saisin siitä tiedon. Kiva sitten kotona jossitella ja arvailla, että miten homma menee.. Ei saa mitään yhteyttä, eikä ole asiasta mitään ilmoittanut.

Lapsiasia ei etene meillä mitenkään. Ei oikein ole jaksanut edes yrittää. Emme kyllä ole olleet miehen kanssa edes samaan aikaan kotona hereillä. Kovasti kyllä kyselee, jospa siellä mahassa joku olisi, mutta siihen kyllä vaaditaan seksiäkin. Ja sitä oikeaa ajoitusta ja kaikkien tähtien ja kuiden oikeaa asentoa. Ja ties mitä. Tänään kp 11, ovis tikut näyttäneet puhdasta negaa.

Tuli tapeltua autokorjaamon kanssakin ihan huolella. Myönsivät lopulta kuitenkin virheen, kun olivat ensin yrittäneet selittää ja sepustaa, sekä repiä enemmän rahaa töistä, joita eivät edes tehneet. Pomo ei tullut itse edes jutulle, vaan karkasi paikalta ja laittoi nuoren asentajan ottamaan vastaan haukut. Teki mieli nostaa asentaja seinälle, kun kierteli vain ongelmaa sekä puhui ainoastaan miehelleni, vaikka auto oli minun. Vaikka itse on myös asiakaspalveluammatissa, unohtui kyllä itseltä tuo fiksuna asiakkaana oleminen ja annoin tulla kaiken ulos. Ei ehkä asiallisinta käytöstä, mutta helpotti omaa oloa paljon. Ja oli jotain mennyt kyllä perillekin - alensivat hintaa ihan tuntuvasti ja loppujen lopuksi olivat jopa pahoillaan. :)

Ärtynyt olen siis ollut. Eikä tuo helle helpota oloa yhtään!

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
I feel you, Elaffy. Täällä kans vähän paska ja ärrimurri-fiilis, kaikki mihin ryhdyn leviää käsiin. Grillatessakin kanat paloi karrelle ja yks lensi maahan :grin Mies kyselee, että onko kaikki hyvin. Tekis mieli murahtaa, että "ei ole ja tiedät kyllä miksi" mutta en viitsi. Ai niin ja useampi viikko 6 päivän työviikkoja ottaa vähän koville.

Yksi hyvä asia tässä päivässä oli eli se että ne ekat luomumenkat loppui jo, elämäni lyhimmät eli 2 päivää. Ei haittaa, jos on jatkossakin tällaiset menkat, lähes kivuttomat ja lyhyet :grin

Mutta ihanaa viikonloppua ihanaiset naiset!
 
Muokattu viimeksi:
Täällä menossa kp19, ovis oli tossa kp14-15. Taas äsken vessassa käydessä tuli pyyhkiessä ruskeeta tuhrua. :O
Teimpä huvikseni taas ovistestinki ja tulos oli tällänen. Ihmetyttää kun ei toi toinen viiva oo ton enempää haalistunu vaikka joka päivä oon oviksesta asti testaillu..
Kauheesti tekis mieli elätellä toivoa raskaudesta, koska esikoisen raskaudessa kävi kans näin ettei viiva paljoa haalistunu :D
 

Liitteet

  • 1406309420314.jpg
    1406309420314.jpg
    31.6 KB · Katsottu: 86
Heipat kaikille! Täällä taustalla jo tovin teidän juttuja seuraillut :)

Vähän taustaa: 26-vuotias esikoisesta haaveileva, 3 km takana joista 1 ihan uunituore.

Sitten asiaan.

Juteltiin tossa ukkokullan kanssa tästä meidän tuurista ja mietittiin, että jaksaako yrittääkään enää. Tutkimuksiin mennään katsomaan selviääkö syy km:ille mutta epäilen. Hetkeks sivuutettiin asia kunnes täräytin pari päivää sitten ihan suoraan ilmoille: "Se on kuules sellanen juttu että halusit tai et, meille tulee vielä vauva ja heti jatketaan kun oon toipunut kunnolla" :p hetken aikaa ihmeteltyään räjähti nauramaan ja totesi että oot kyllä aika tapaus :grin

Onnea plussanneille :Heartred
 
Tervetuloa Anskunen,pahoittelut noin monesta km,mutta samalla onnittelut ihan tosi oikeasta asenteesta!

Toivottavasti seuraava plussa olis pysyvää laatua.
Millä viikoilla on km:t sattuneet
 
aaawwwkkk,uitu tänään ja illan viimoinen suihku saa jäädä kuivumaan itsekseen iholle.On hot hot hot,kyl tarkenoo!
Kuumalla kuulema käy enemmän km,eli toivokaamme että kun plussamme niin nää kelit sit jo vähän viilenis.En paa pahaksi vaikka ois syyskuussakin vielä hyvin lämpöö,yhtenää vuonna mie uinkin viel syyskuussa vaikka kylmähinen yleensä oon.

Oma dpo,mikälie,oon niin pudonnu kartalta ja paremi niin,viimeinkin hetki lomaa kuumeilusta :D
 
tervetuloa anskunen ja pahoittelut keskenmenoista. hyvä asenne sulla on että ei muuta ku uutta yritystä kunha toivut. inshaAllah seuraavalla kerralla pikkunen on sellai sissi ettei lähe kulumallakaan ennen laskettua aikaa. :) noi keskenmenot on tosi rankkoi, mulla 6 joista 2 oli kkm ja kaikki peräkkäin, elämäni eka päättyi rv 19+6, sit tuli esikko ja sen jälkee 1/2011 lähtien 5 km peräkkäin joista tosiaa 2kkm, nyt kuitenki vastoin lääkärin diagnoosia luomusti oon raskaana ja puoliväli alkaa häämöttää ku sain tukilääkityksen.

jaahas onpahan outo päivä ja ilta tänää, aamulla ukon porukat soitti et ukon pitää käydä hakees poliisit hein naapurien takia, no kävi ilmi et ukon isosisko alottiki tappelun joten hyvä ettei kytät lähten mukaa, syy tappeluu oli roskat. nyt illalla sit ukon 2 serkkua on kadoksissa, eivät tunne tätä kaupunkia ni ovat eksyneet. alkaa olla sen verra paljo kello et ois parempi että jos likat löytyy ni tulisvat meille yöksi saavat iftarin ku tulevat ovesta sisää ja sit nukkumaan, ovat kyl aikuisia mut mä nyt oon vähä huolehtivainen välillä... :)
 
tervetuloa sannuinen ja plussatuulia :)

pezdorado todellakin mikä kuumuus, tääl on ku saunassa ja tuuletin päällä.

minneköhä mun miehen 2 serkkua oikei on eksyny ku ukko on vieläki ettimässä niitä eikä ol soittan ja klo on 23.09 mein aikaa...alkaa hiljallee huolestuttaa.
 
Marikki: Syksy on ihan hyvä aika plussata, tulis sit kesävauva :) Kuumuus kun sekoittaa pään ja kropan muutenkin. Ainakin musta tuntuu et saisi jo tää kesä loppua :D

Tervetuloa uusille!

Keskenmenot tosiaan on rankka kokemus. Usein olen miettinyt että miten miehet ottavat ne vastaan. Siis kun yleensä puhutaan vaan naisten toipumisesta, mut miehet eli tulevat isät unohdetaan. Siitäkin kun voi olla vaikea puhua puolison kanssa vaikka pitäisi.



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top