Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Granger 23.7.
Aida 24.7.
Siija 25.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Dawwe 8.8.
Anis 10.8
elaffy 12.8
Etsijä ?
Nuuhku?
zorro86?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Mimi. ?
Sintti2014 ?
Elli28?
PandaKarhu ?
Lucky ?
Mustikka ?

( yht. 28)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja (yht.18)



Silv, lisäsin sulle päivän :)

On. Täällä on ruskea tuhruvuoto tyrehtynyt kokonaan ja tänään ne menkat vasta piti alkaakin o_O kp 29/28 ja dpo 11
 
Eilen päivällä testasin sillä pregchekillä, ei mitään, toki oli vaan pari tuntia piettelyä ja juonu normaalia enemmän ko tuommonen helle... Nyt aamulla taas rfsu käyttöön ja samanmoinen haamu... Huomenna aamulla nyt sitte testata uusiksi tuolla pregchekillä niin jos vihdoin sais jonku näköstä varmuutta, että onko vaiko eikö ole....
 
Niin tai sitten vain maltan mieleni testailujen kanssa ja kattelen tuossa muutaman päivän päästä uusiksi... :happy118 Ehkä tuo oottaminen tässä asiassa nyt ei ole minun vahvin laji :D Mutta yritän ainaki!
Muutto ois edessä ja pakata pitäis, mutta tähän aikaan aamusta jo 22 lämmintä ja sisällä muutama aste enemmän niin ei nyt jostain kumman syystä kauheasti toi pakkaaminen innosta...
 
Mh, kannatan tuota odottamista. Tiedän et se on vaikeaa mut sit ainakin saa varmuuden :)

On: täällä selkä aivan jumissa ja mietin jo eilen et lähdenkö päivystykseen kun koski niin paljon. Eipä taida mun juoksusta tulla nyt mitään kun pelkään et tuolla jotain pahemmin rikki. Pitäis varata aika lääkärille et pääsis tutkimuksiin, kun ei tuo ihan normaalia mulle ole.

Kp 7/? menossa ja edelleen tulee kellertävää vuotoa. Loppuis jo kun alkaa ahdistaa nuo pikkuhousunsuojat. Toisaalta mun houkuttaisi testailla tuota ovista noilla viimeisillä liuskoilla ja kattoo et pitää se paikkansa :D Mut kun tiedän et pidetään taukoa niin sit tuntuu vähän "turhalta" heittää ne hukkaan :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Jos oikein laskin/muistin niin nyt olis ~kp15, epäsäännöllinen kierto hankaloittaa aika reilusti, mut jospa nyt malttaisi antaa testin olla kaapissa tonne kuun vaihteeseen ja yrittäis siirtää koko asian taka-alalle...

Asiasta testeihin, mitkä testit olette kokeneet parhaiksi?


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
mh viivalle vahvistumista. mein ylämpötila on toi min 22 astetta ja sisäl paljo enemmän ni voin kuvitella miltä tuntuu.
digi vois olla hyvä idea sulle kyllä ni ei tarttis arvuutella enää :)

plussatuulia kaikille :)

on: rv 18+0 ja aamuyöllä ku heräs ni ei saanu enää nukuttua, iha järkyttävä väsymys vaivaa sen takia ja on aivan liian kuuma. onneks oon tehny eilen tälle päivälle ruuan valmiiks ni ei tartte sitä stressata inshaAllah, pitää kattoa minkä verran kastiketta on että tietää onko tarpeeks iftarille.
 
Marikki: vaikka sanotaan ettei ihminen muista mitään ensimmäisestä 3 vuodesta, mutta mulla ainakin monenlaiset traumat jääny sieltä jotka heijastuu sielt vielä tänäki päivänä ja näkyy tunne elämä/ käyttäytymis tasolla. Örvelö humalaisia en voi sietää ja aiheuttaa ahdistustilan jos joudun olemaan sellasen kans samassa tilassa.


Edit: ja muuten etsijä näkyy olevan listassa kaks kertaa :)

Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Granger 23.7.
Aida 24.7.
Siija 25.7.
DarkMimosa 1.8
Silv 3.8.
Dawwe 8.8.
Anis 10.8
elaffy 12.8
Lucky 18.8
Nuuhku?
zorro86?
loora84 ?
Lauruska?
Herhis?
Diku?
jonnamaria?
Larissa?
Myssy?
Ambriina?
Etsijä?
Freyja86?
Aurinkoinen?
Mimi. ?
Sintti2014 ?
Elli28?
PandaKarhu ?
Mustikka ?
J3nni?

( yht. 29)

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, Mju, Janeh, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Myyh, Tiarella, BlenQ, Satsa, naranja, marinamelina (yht.17)



muokkasin tuota niin että pistin itselleni päivämäärän ja otin toisen etsijän pois :) sekä siirsin j3nnin tuonne kysymysmerkki jonoon... ja poistin raskautuneista... olen todella pahoillani jos erehdyin!

muoks. siirsinpä marinameinan siis takaisin raskautuneisiin kun vähän olin muistellut väärin... :) sori marinamelina. Jos vaikka tästälähtien en muokkailis kuin noita omiani tuonne niin ei tulis väärinkäsityksiä :)
 
Muokattu viimeksi:
MarinaMelinalla mun ymmärtääkseni raskaus tällä hetkellä vielä jatkuu?

On. Mahajuilinnat edelleen päällä. Ruskea vuoto loppui tyystin ja tilalle tuli kummallisen hajuinen valkovuoto (haisee jotenkin makealle tai kissanpissamaiselle) :eek:

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Miulla haisi valkovuoto kissanpissalta koko ensimmäisen kolmanneksen raskauden aikana... Vaikka mitkä maitohappokapselit ja muut kokeilin eikä mitään varsinaista tulehdusta ollut :) Mut teillähän oli vasta yrityksen odotusta?
 
Lucky,niin sanotaan,ei varmaan aktiiviseen muistiin jää,mutta se varmaan terminä kaikkien tuntema perusluottamus,syntyy näinä vuosina syntymästä yhteen ikävuoteen,ja jos perusluottamusta horjutetaan,se saattaa näkyä koko elämän.
Ja alitajuntahan säilöö kokemukset syvälle syvälle sisimpään,josta ne kumpuilee yleensä vähemmän hyvinä hetkinä ulos.

En tiä mikä mua vaivaa,mullon yleensä tällainen mielensynkkyys vasta kun pms oireet pahimmillaan,ja nythän mulla siis kai oli se ovis lauantai-iltana,ja oon ollut ärtynyt ja surullinen jo muutaman pv.En tykkää,en tiä yhtään mikä kinnaa.

Larissa..kissanpissalle :D täytyy myöntää että mullakin on joskus tullut sellasii löyhähdyksiä,mutta oon aatellut että oon vaan vainoharhainen nenäni kanssa kun meillä on kissoja ja oikeesti kissan pissa haisee toisinaan torpassa :)
Mikäs kierronvaihe sulla menossa?
 
Täällä oltiin taas sydän syrjällään. Eilen tuli jonkin verran veristä vuotoa ja alamaha ja selkä oli kipeänä. Soitin aamulla neuvolaan ja ottivat heti tänään ultraan. No, kaikki ainakin vielä hyvin. Sydän sykki ja vastas viikkoja. Nyt on seuraavat pari viikkoa kielletty seksi ja kaikki fyysinen rasitus. On tämä aika inhottavaa kun tämän pitäis olla ihanaa aikaa mutta tämmösiä pelästyksiä tulee ja sitten sitä jää miettiin kaikenlaista vaikka vielä olikin ultrassa kaikki ok.
 
Elmiina, joo ei varsinaisesti yritetä vielä. Menossa eka kierto ilman nuvaringiä ja kumeilla on menty eli aika epätodennäköistä olisi että olisin raskaana. Nyt kp 29/28 ja dpo 11. Viime viikon oli ruskeaa limaista tuhrua niukalti. Ootellaan nyt, en innostu vielä vaikka outoa onkin. Luultavasti liittyy vaan nuvaringin lopettamiseen. :)

Myyh, kurjaa kun pieni säikyttelee teitä. Hyvä että kaikki on ok <3

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
larissa: jospa se kroppa etsii itseään ja hormoonitoiminta yrittää palautua :)

myyh: ikävää että tuollaista tuhrustelua ollut ja kipuja, onneksi vielä kaikki hyvin ja muistahan levätä ku on tällaiset helteetkin ettei tuu mitään probleemaa. saitko jotain jatkosuunnitemaa ultrien osaslta vai onko seuraava ultra millon?
 
lucky; mulla on neuvola kahden viikon päästä. Sano kyllä että jos nyt vielä uusii tuommoset oireet niin sitte soittaa ja ottavat aiemmin tarkastukseen. Kyllä niin ootan että 12 viikkoa tulee täyteen, jos sitte vois vähän rennommin ottaa.
 
mh- :lle täytyy taustalta tulla kommentoimaan, noi rfsu:n testit on kuuluisia haamuista/viivanpaikoista! Itsekin olen niillä saanut haamun/viivanpaikan ja negaa se tarkoittaa :/ Netti on pullollaan keskusteluita noiden huonoudesta. Itse en käyttäisi niitä enää ollenkaan vaan suosittelen ostamaan luotettavan testin, esim. sen Clearbuen viikkonäytöllisen. Oletko saanut muun merkkiseen testiin nyt haamua kuin tuohon rfsu:n? :)
 
Takaisin
Top