Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisäsin itseni plussanneisiin. :)

Seuraavat testipäivät:
Nuuhku 13.6->
zorro86 15.6->
Lauruska 23.6->
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
loora84 1.-19.7
Marikki 2.7.
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?


Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos kaikille ja toivotaan että se pysyy nyt matkassa: )

Myyh, Aijaa katsotaan onko sama päivä sitten. :)

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Seuraavat testipäivät:
Nuuhku 13.6->
zorro86 15.6->
Lauruska 23.6->
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
DarkMimosa 29.6->?
loora84 1.-19.7
Marikki 2.7.
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
( yht. 20 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.18 )
 
Voisko kirjoittaa tuohon listaan taas sen "yhteensä niin ja niin monta henkilöä" ettei lista mee sekaisin? Tai jos jollain on parempi ehdotus? :)

Mulla ei muuten lue siellä vielä päiviä koska en oo ihan varma vielä.
 
Poistin itseni plussanneista. Lisäilen seuraavat testipäivät, kunhan pääsen taas perille kierrostani :oops:


Seuraavat testipäivät:
Nuuhku 13.6->
zorro86 15.6->
Lauruska 23.6->
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
loora84 1.-19.7
Marikki 2.7.
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?

( Yht. 20 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella ( Yht. 17)
 
Muokattu viimeksi:
Seuraavat testipäivät:
zorro86 15.6
Lauruska 23.6
Aida 23.6
Herhis 24.6.
DarkMimosa 29.6
loora84 1.-19.7
Marikki 2.7.
Silv 2.7
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Lucky 17.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?
Nuuhku?
( yht. 20 )

Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah,Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh, Tiarella (yht.17 )

Yhtä mulkkaamista nyt :grin Vaihdoin Nuuhkulle kysymysmerkin.Kuinkahan zorro?
 
Muokattu viimeksi:
:) meinasin jo vähän muokata tuota listaa, poistaa ainakin nuo kummat merkit, mut en sit uskaltanut ettei vaan mee sekasin tai joku toinen päivittää samaan aikaan :D
 
No oon kahdesti... Taidan tuon päivityksen jättää toisille jotka sen taitaa eli tuo 17.7 on mun tämönhetkinen... Tuon ylemmän saa poista!! O

Onnea tiarella!


Sent from my GT-I9100 using Vau Foorumi mobile app
 
Kiitos sasta! Itse kyllä oisin pistänyt kysymysmerkin kohdalle kesäloma ;) mut noin on ihan hyvä :) en meinaan ota kyllä mitään ressiä nyt testaamisista tai muista..

Sori likaa informaatioo mutta.
On. Siis oon kyllä niin kipee... Kirkasta verta ja klimppejä.. Kai tää vaan kuuluu tähän? Kuumia aaltoja ja huono olo. Huh hirvittää mennä nukkuun... Ja toivottavasti ei kestä kauan.. Eihän mun tarvi soitela lääkäriin tän takia?
 
Nuuhku, jos on keskenmeno, seuraile vuotoa ja lämpöä. Luulisi, että jos kivun ja vuodon kanssa pärjää, eikä ole kuumetta, ei lääkäri voi asialle tehdä mitään? Tsemppiä!

Täällä vuoto on jo hiipumaan päin. Vielä tarvitsee kuitenkin kuppia, mutta eiköhän se kohta jo rauhoitu. Miehelle jo näytin kalenterista, minä päivinä ei pakkeja tule ja olisi luvassa toimintaa. ;) Vähän aikaista miettiä jo valmiiksi, mutta jos kierto jatkuu säännöllisesti, on ovulaatio myös säännöllinen ja jatketaan niitä päiviä, joilla tärppäsi viimeksikin. Ajattelin kyllä tikuttaa ja mietin myös digien tilaamista varmistukseksi. Kaikki keinot käytetään. :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Onnea Tiarella! :)

Dawwe, kuvaa sit digistä, ei sitä vaan ikinä kyllästy niitä katsomaan :)

Vuodoista kärsiville pikaista ajankulumista ja entistä enemmän tsemejä seuraavaan kiertoon! :)
 
Nuuhku, elaffy on ihan oikeassa. :) Seuraile vuotoa ja jos yleistila on huono pitkään ja lämpö nousee ni sit kantsii soitella lekurille päin :)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Heh, ohjeen sain tältä palstalta eräältä kätilöopiskelijalta. ;)

Pitäisi kai alkaa nukkumaan, eikä vain tutkia digitaalisia ov testejä netistä. Jos kaikkia testejä hamstraa ihan todella paljon, tuleeko silloin raskaaksi ja jää kaikki testit käyttämättä? :D

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Tässä vertailukuvaa, alempi on tän aamuinen ja ylempi lauantain. Kyllä se hitaasti vahvistuu :)

ImageUploadedByVau Foorumi1403497747.344023.jpg


Keskiviikkona aattelin neuvolaan soitella kun tiedän jo työvuoroja niin ei tarvis niitä muutella :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top