Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Seuraavat testipäivät:
Nuuhku 13.6->
zorro86 15.6->
Tiarella 22.6
Lauruska 23.6->
Aida 23.6 ->
Herhis 24.6. ->
Lucky 26.6->
DarkMimosa 29.6->?
loora84 1.-19.7
Marikki 2.7.
Silv 2.7->
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 16.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?


Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh
 
Aamun testin kuvaa ja Apteq-testi kyseessä :) Sanokaas onko tuo nyt oikeasti plussa vaiko haamu? Ainakin se on vahvistunut :D

(En vaan vieläkään uskalla luottaa siihen et oon raskaana...)

ImageUploadedByVau Foorumi1403412984.777714.jpg



Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ei niinku minkäänlaista viivaa taaskaan, höh :( no en pety niin kamalasti kun ne menkat alkaakin. Ja niinku sanotaan ni jokainen päivä on uus mahdollisuus :D

Onnea plussanneille ja tuossa päällä mikään haamu enää oo, ihan selkeä musta :D <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Voi Lauruska, toivotaan et se muuttuisi vielä plussaksi! Toisaalta hyvä tietää et odottaa menkkoja saapuvaksi. Tosin mäkin odotin menkkoja, toisin kävi ;)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja. Plussa se on! Hyvin vahvistuu! Mahtava homma :Heartred

Mullaki aatoksissa että Myyhillä ois useempi kun viikot vahvistui noin nopeasti hyvin, mutta toivotaan että AINAKIN yksi :Heartred

Täällä juhannus meni kotosalla ja mökillä, ei tehty ihmeitä mutta nautittiin toisistamme :rolleyes: Huomasin että päähän taas iskeytyy ajatuksia oviksesta ja siitä milloin pitäisi peittoja heilutella, laskurin mukaan ovis heittää ihan kivasti riippuen taas siitä onko mulla edelleen tämä venynyt kierto eli tarkkaa päivää en onneksi tiedä ja en aio edelleenkään tikuttaa :grin Tänään on pakko tehdä jonkinlainen puhdistuminen niin fyysisesti kuin henkisestikin, tullu tupakoitua ihan kunnolla, hyh. Joten tälle päivälle tiedossa liikuntaa, detoxia ja meditointia/hoitoja, aaah!
 
freyja kyllä se plussa on! :)
Nyt oikein paljon onnea kaikille plussanneille ja paljon paljon plussa puhureita muille! <3

Koska oishan se pitänyt arvata että eilen kun kirjoitin noin niin tänään ne sitten alkoi... Tosin ei mitään oiretta eikä mitään holahtamalla vaan alkoi ja klimppejä.... Mutta oon nyt tyytyväinen tähän (ehkä vähän myös pettynyt) mutta mielummin näin kun että olisin joutunut jännittämään kaikkea muuta... Joten tää neiti lähtee nyt sit kesälaitumelle!
Pakko on kyllä käydä kurkkailemassa että montako pikkusta siellä myyh mahassa on ja kuinka nopeesti larissa siirtyy tuonne plussanneiden puolelle... :)

Tää siis tais mennä kesken... <3
 
Freyjalla selkeä plussa. Onnea!

Nuuhku: Pahoittelut!

Myyh: Eiköhän siellä AINAKIN se yksi ole ja voi hyvin!

On: kp 32/26-33 dpo13. Testailin äsken. Eiköhän se nega ole. Tosin liuskassa oli sellaisia painaumia juuri testiviivan kohdalla, joten toivottavasti ei mikään viallinen ole. Jos luonnonvalossa keinutan ja oikein kovasti tihrustan niin pystyn reunalle kuvittelemaan vähän väriä, mutta taitaa olla toiveajattelua. Eli nyt ajatukset takaisin töihin ja odotellaan tätiä saapuvaksi viikon aikana. Mitä pikemmin, sen parempi, niin ei olisi kierto ihan sekaisin vkm:sta.
 
Voi Nuuhku <3 Parempi kuitenkin saada selvyys kuin odotella! Toivottavasti ensi kierto tuottaa toivotun plussan :)

Joskus oon miettinyt et kuinka paljon helpompaa olis jos saisi tietää raskaudesta vasta niin myöhään ettei tarvis pelätä keskenmenoa. Mun hermoilla vaan en malta olla tekemättä testiä :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
freyja selvä plussa toi on onnea tuhannesti mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkareita :)

pahoittelut menkat saaneille.

täällä ukolla joku pakkomielle suututtaa mut jatkuvasti tarkotuksella. eile alotti ja tänää aamusta jatko heti. esikko tuli lohduttaa äitii sanomal älä itke äiti mä sanon isille ettei sulle saa puhuu noin.
 
Seuraavat testipäivät:
Nuuhku 13.6-&gt;
zorro86 15.6-&gt;
Tiarella 22.6
Lauruska 23.6-&gt;
Aida 23.6 -&gt;
Herhis 24.6. -&gt;
Lucky 26.6-&gt;
DarkMimosa 29.6-&gt;?
loora84 1.-19.7
Marikki 2.7.
Silv 2.7-&gt;
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 13.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?


Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86, Dawwe, Myyh


Aikastin omaa testipäivää.Aattelin kokeilla digillä neljä päivää ennen menkkoja kun viimekskin näytti jo viis päivää ennen :grin
 
Freyja, kyllä toi jo plussa ihan selkeästi on :wink Digiä kehiin joku päivä?

Nuuhkulle, Aidalle ja laurushkalle pahoittelut negoista. :sad001 Aida testailehan vielä myöhemmin uudestaan kuitenkin :wink Laurushka myös? Nuuhkulle hyvää ja rentouttavaa kesätaukoa (jos sellaisen onnistutte pitämään :wink) En mie ehkä ihan heti ole sinne plussanneiden puolelle siirtymässä tätä tahtia :grin Siirrytään mieluummin sitten samaan aikaan :wink

Gatusa, sulla on kyllä ihana esikoinen kun äitiään puolustaa :Heartpink

Satsa, saa sekoilla. Mie sekoilen kans vaikka ei vielä edes yritetäkään... :smiley-ashamed005

Myyh, mie niin innolla odotan sun ultraa :) Jos vaikka olisikin onnistanut kaksin kappalein niin kuin Etsijä sanoi :wink

Etsijä, tsemppiä puhdistautumiseen. Jotenkin se pään irroittaminen kierron kulusta on niin vaikeaa... :grin


On. Niitä menkkoja (viimeistä tyhjennysvuotoa) odotellessa. Vaaleanruskeaa tuhrua tuli jo toissapäivänä ja eilen, eilen illalla oli myös aika kamalat menkkakivut, joten ajattelin että hanat aukeaa yöllä. Mutta ei mitään. Noh, sieltä ne tänään tai huomenna tulee :)
 
Muokattu viimeksi:
Kiitos paljon kaikki <3 &
Tulen myöhemmin varmaan katselemaan kuulumisianne vielä lisää, nyt oli tosi pikainen käynti.

Onnea Dawwe erikoispaljon <3 :)

Mies haluaa jatkaa eikä munkaan sydän ja pää suostu vielä luovuttamaan.. en tajua itseäni :(
 
Freyja, nyt munkin silmät näkee!! Ihanaa ja onnea! :)

Pahoittelut negan saaneille :( Kyllä teillekin Se plussa pian tulee, oikeesti!! :)

Mä nimittäin just tossa kelasin näitä plussan saaneita. Kun itse alkuvuodesta täällä kuumeilin, kunnes tämä plussa tuli pääsiäisenä :) Samaan aikaan meitä plussasi moni muukin, valitettavasti vaan osa joutui palata takaisin kuumeilijoihin <3 Mutta siis nyt rupee jo TOSI moni tutuista olemaan plussanneiden puolella :) Tammi-, helmi- ja maaliskuun LA ryhmät täyttyy :)

Eli tarkoitus oli tällä kannustaa ja tsempata teitä ihania naisia! Paljon on nimittäin mun kuumeilun jälkeen tullut uusia nimimerkkejä :) Ja ennemmin tai myöhemmin tekin kaikki pääsette tuonne LA-ryhmiin :)
 
Freyja, kyllä tuo plussa on :) itse melkeen uskoin jo haaleampaakin ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Ihanan paljon kyllä ollut plussia nyt! Kukas sen aallon aloitti? :)

Täällä on juhannuksesta selvitty melko hengissä. Perjantaina teki taas tiukkaa, mutta nyt tuntuu taas jo valoisammalta. Nämä kuukautiset ovat olleet ihan normaalit muuten, mutta ehkä hitusen kivuliaammat kuin normaalisti. veikkaisin, että huomenna vielä voi vuotaa, mutta alkaa sitten rauhoittua jo. Parin viikon päästä toivon taikoja tapahtuvan. Ovulaatio osuu melko lähelle syntymäpäivääni. ;) Mieheltä jo synttärilahjaa tuossa tilasin.. Mies vain totesi, että on sitten vähän pidempiaikainen lahja. :D



Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top