Raskaaksi 2014

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Gatusa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Onnea Myyh!! Tosi hienosti sulla hormonit nousee :) Mä sain tuolloin vielä sitä 1-2 tulosta, ja hienosti tämäkin raskaus etenee :) Eli kyllä Sä nyt uskallat huokaista ja nauttia raskaudesta :) Tää vauva on teille tarkoitettu!!! <3

Freyja, mä en oikein nää noista testeistä... :( Pitikö sunkin tehdä digi? Sitä mäkin osaan lukea :D Vahvistuvia viivoja sinne, olis kyllä niin teidänkin aika :)

Elaffylle piti vielä toivotella tsemii tähän uuteen kiertoon! Toivottavasti kivut hellittää ja pian saatte plussan! :) Huomadin muuten että Viiki 2 sieltä joulukuisista oli plussannut nyt helmikuulle :) Mä niin toivon että Sä seuraat pian perässä :) Niin ja Satsa kans! :)

Mitäs Looralle kuuluu? :) Ja aika omituista ettei kiwibirdin kuulumisia pääse lukemaan... Toivottavasti hän joskus käy kuitenkin kuulumisia kertomassa :)

Ai niin ja Larissa! Voi hiivatti, Sä oot varmaan kohta paksuna! :D Nimityäin vaikka täältä nyt saa helposti sen kuvan että vauvaa saa odottaa ja odottaa, niin eipä Se välttämättä kuitenkaan tarvi kuin sen yhden kerrran.... ;)
 
Voi kyllä siellä freyja vaan viivat on! Hurjasti onnea! :)<3

Jos sasta ei täti punainen saapuisikaan? :)

Vargynja jeps onhan tää nyt hyvinkin hermojaraastavaa touhua.. Ja meinasinkin että haen sit jo tuon apteekin oman ensviikolla jos sunnuntain testi näyttää yhtä hailua "viivaa" sillähän tein niin vahvan viivan likasta juurikin kun menkat oli 4 päivää myöhäs..

Ja kiitos paljon tsempeistä te ootte ihania! Itsellä henkisesti jo vähän parempi mieli :) täti ei ole saapunut edelleenkään.. Eikä kyllä oo ollu yhtään menkka jomojakaan.. Välillä on viistäny mahaa kummaltakin puolella ja välillä tuntuu jännästi ylempänä vatsassa kuin popgornit poksuis... Noh ei auta muuta kun odotella... Mitenkään siis kipeältä en itseäni tunne.. Että ei täällä nyt vielä ainakaan mikään hengenhätä oo... :)
 
Seuraavat testipäivät:
Nuuhku 13.6-&gt;
zorro86 15.6-&gt;
Myyh 21-22.6
Tiarella 22.6
Lauruska 23.6-&gt;
Dawwe 23.6
Aida 23.6 -&gt;
Herhis 24.6. -&gt;
Lucky 26.6-&gt;
DarkMimosa 29.6-&gt;?
loora84 1.-19.7
Marikki 2.7.
Silv 2.7-&gt;
Sintti2014 5.7.
Ambriina 8.7
Anis 12.7
Marras 13.7.
Satsa 16.7
Elli28 ?
Myssy ?
Granger ?
Etsijä ?
Mustikka ?


Plussanneina jutuissa mukana Gatusa, MadH91, J3nni, Mju, Janeh, MarinaMelina, Vargynja, Feliddzi, lissufin, Mandah, Aurinkoinen, Chipmunk86, Elya, Ttubu, Freyja86

Lisäsin nyt itseni tuonne plussanneisiin :D Jos nyt jotain tapahtuu niin palailen takas testipäiviin, mut toivotaan et kaikki menis hyvin!


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Freyja ylemmässä hyvin haalea haamu ( mutta nään kuitenkin) alemmassa sellainen ettei tartte tihrustaa, ihanaa :) ♡

Nuuhkulle tsemppiä, jospa se plussa sieltä tulisi♡

Myyhille kovasti onnea digistä ♡ hienosti hormonit nousee!

Mites Dawwe, joko oot testannut lisää? :)

Lucky mulla ne davidid tosiaan esikon aikaan tummu kaupan/apteekin testejä paljon hitaammin. Mutta näyttivät haamut kyllä samaan aikaan, se ei vaan meinannut sitten myöhemmin suostua noilla testeillä tummumaan. Sama oli kyllä noissa wondfo liuskoissa mitä tällä kertaa käytin.

Kaikille muillekin lämpimiä plussatuulia vaikka ilma onkin inhottavan kolea! Puuuuuhhhh +++++ ♡♡♡♡♡♡♡

Täällä rv 9+0 poks poks huomenna ♡ edelleen oksennan päivittäin, mutta harvemmin ja väsymys on valtava mutta silti parempi olo kun viime viikolla! :)

Sent from my GT-I8190N using Vau Foorumi mobile app
 
Freyja, kyllä mie ainakin alemmassa eli puikossa näen selkeästi viivan :) Milloin teet digiä? Onnea, plussanneisiin kuulut selkeästi ;)

Sandy, katotaan mitä tässä nyt tapahtuu :D Eihän tuo mies varsinaisesti ole yrittämisen aloitukseen vielä edes suostunut... :D

Sent from my GT-S5360 using Vau Foorumi mobile app
 
Feryja paljon onnea haamusta. Pikkanen tarraa nyt kovasti kiinni ja pysyy loppuun asti matkassa <3


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Btw, Ttubu kävin helmikuisissa vaklaamassa että meillä mahdollisesti sama synnytyssairaala :)
 
Onnea Freyja <3 ja tervetuloa ;)

omanapa, täällä selkä niin kipeä et hyvä kun vessaan pääsee, onneks on jo helpompi kuin toissapäivänä. Aivastin lihakseni jumiin :D nyt on digi tuhlattu, ja oikeeta näytti <3 ultraan enää 3päivää ja monet unet siitäkin hetkestä on nähty... jännittää. Tänään pokspoks 7+0 <3

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 

Liitteet

  • 1403339588548.jpg
    1403339588548.jpg
    61.9 KB · Katsottu: 108
Freyja: onnea hirmuisesti ja tarrasukkia :). Digistä kuvaa kehiin kun sen teet :).

Täällä on jo mennyt usko plussaan tän kierron osalta :( jo kp 19/28-32 ja äksyilen ihan kokoajan, että menkkija odotellessa. Saa niistä mukavan synttärilahjan vaikka toivoin kyllä ihan muuta...
 
Moi ihanaiset. Jottei menis vallan omituiseksi niin kerron mun kuulumiset: on ollut todella rankkaa ja sydäntä raastavaa ja pahin on vielä edessä.. asunto irtisanotaan maanantaina ja toinen osapuoli on hakenut asuntoa toisesta kaupungista -,- ainiin ja sain sittenkin koulupaikan! En halua kiusata itseäni tulemalla tänne hengailemaan ymmärrätte varmaan. Kaikille plussanneille onnea olette ansainneet plussan ja onnea ultriin etenkin myyh gatusa ja madh91 ootte mahtavia <3 kuten myös muut ihanat palstailijat en unohda teitä koskaan ja ehkä joskus kun toivun tästä niin mullekin onni suodaan vaikka maku on mennyt täysin kaikesta johon liittyy perheen perustaminen. :'( on niin petetty olo kaikesta ja tyhjä samaan aikaan.. tsemppiä piinailijat :)
 
onnea freyja mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja, potkareita yms. :)

myyh onnea digin lukemista mashaAllah :)

kävin anoppilassa, oli niin onnellinen ja sit tuli läksytyst ku ei tultu taksil vaan mopolla :) hein naapuri oli pudonnu rappusist 8. kuulla ja lapsi on keskosten teholla ja hengissä alhamdulillah.
 
Kiwi, ihana kuulla susta :) hyvä että sait koulupaikan. Ero on tosi rankka paikka ja mä olen samanlaisen käynyt läpi pari vuotta sitten. Usko mua, kun sanon että sä selviät siitä kyllä. <3 Mä en unohda sua koskaan, ja tarjoukseni on yhä voimassa jos kaipaat olkapäätä, mä olen täällä. Voimia <3

gatusa, onks taksit siellä kalliita? :)

Dawwe, ihanaaaaaa <3 onnittelut <3 vauvaliimaa mukaan :) millos laskettu oli? ;)

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi, onnea hienoista viivoista ja digien tuloksista :) Itsellä tuloksena vain negatiivinen ovistesti :p
 
hienoa dawwe mashaAllah, tonnikaupalla tarrasukkia, bodyja ja potkarei yms. :)

kiwi ihana kuulla sinusta, onnea opiskelupaikasta mashaAllah. uskon et koville ottaa tilanne ja on huono olo mut usko pois aurinko paistaa risukasaanki, inshaAllah vastaan tulee se oikea sinulle kun olet valmis.

madh suomee verrattuna ilmasii mut vaikee saada ni veis aikaa ja sit ei ol järin kehuttavas kunnos ja koska ramadan lähestyy ni hinnat nousee lisää.

mua on ihmetyttän ny vähä aikaa et puhun kokoajan täst vauvast poikana ja pojan nimet on päällimmäisenä mieles... ite kyl kieltämättä toivon tyttöö mut ilmeisest vaisto sanoo muuta... kunhan on terve inshaAllah.
 
nuuhku kyl se nyt on paree tulla vaan :grin Mä haluan lääkitykset valmiiks ennen uutta yritystä :)

kiivi
Onnittelut koulupaikasta!Paljon tsemppiä ja jaksamista :Heartred Joskus vaan täytyy luopua vanhasta jotta uudelle ja paremmalle on mahdollisuus saapua :Heartred
 
Takaisin
Top